Nutjob Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Du vet, spillet kan skifte i løpet av en omgang... hmm, sånn som dere whiner så tror jeg ikke det er så stor forskjel i omgangen at det skifter fra at shitty leker seg, til at pool har ett lite overtak Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Torres har det ikke bra dessverre Å man city leker seg jo 50 - 50 Kanskje litt overtak oss. Men ikke så mye... Hmm, bestemme seg? Først er det city leker seg med pool, så er det plutselig 50-50, kanskje overtak pool? LOL Jepp.. Spillet var jo litt opp og ned.. etter at de "lekte seg" så tok liverpool litt over... SÅ 50 50 er nok rettferdig etter 1 omgang.. Du vet, spillet kan skifte i løpet av en omgang... hmm, sånn som dere whiner så tror jeg ikke det er så stor forskjel i omgangen at det skifter fra at shitty leker seg, til at pool har ett lite overtak Vel city leker seg i 10 min og de neste 20 har liverpool et overtak.. Hva kaller man slikt da????? spør bare jeg Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 da sier vi 50-50 jeg bryr meg ikke så lenge det blir uavgjort Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 da sier vi 50-50 jeg bryr meg ikke så lenge det blir uavgjort Var det jeg kom frem til jeg også Det er jo lett å blir litt entusiastisk i slike øyeblikk i kampens hete Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Elano ut er bra.. Men likte ikke han som kom inn Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Masche og Carra er glimrende! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det her ser typisk ut. Men kom igjen nå. Siste 20 minuttene. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Spørsmålet er HVORFOR man venter så lenge på byttene?? det har jo ikke fungert noe særlig. Å da er det ikke noe å vente på... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det er nå jeg tar på meg Babel-drakta, ber en bønn og vi vinner... Håper jeg... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Herregud... Er det mulig Nå ble pulsen over 200 tror jeg Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) litt unødvendig gult kort kanskje, men jeg forstår jo at han er frustrert. Edit: beklager at jeg ligger litt etter. Endret 30. desember 2007 av danno_O Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Richard Dunne.. vg børs 10?? Er ikke mulig det den mannen har gjort idag. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nå begynner jeg å mislike Hart... Jaja, denne kampen er straks over... Synd hvis det blir kun uavgjort... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Om kampen var jevt i første omgang så har Liverpool tatt nesten helt over i andre. City virker meget fornøyde med ett poeng,, Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 De har nok sine grunner til det. Hart har jo stoppet oss jækla mange ganger nå, skylder mest på dette pga ham... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hart har (slik det ser ut for meg) hatt en knallbra kamp, og han er stort sett grunnen til at det ble uavgjort. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Der var det over. Hadde noen andre enn Hart stått i buret så kunne dette endt anderledes... Jaja, vi fikk jo et poeng tross alt :/ Lenke til kommentar
iDude Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hart har (slik det ser ut for meg) hatt en knallbra kamp, og han er stort sett grunnen til at det ble uavgjort.Han og Dunne tenker jeg vi sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå