Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må bare legge til at jeg har kjøpt CL drakten litt tidligere i kveld. Hadde først tenkt å ha Mascherano bak. Derfor måtte jeg bestille ifra Unisport, men vet ikke hva som skjedde. For når jeg skulle betale fucka siden seg hele tiden. Ja, jeg prøvde mange ganger, så jeg bestilte ifra mmsport.dk. Der funket alt som det skulle, eneste minuset var at de hadde ikke Mascherano trykket. Så jeg valgte Agger nr 5 bakpå. Helt greit det :) - da blir det forhåpentlivis Carragher og Mascherano som skal bakpå drakten neste sesong :)

Hvis du ville ha Masche, hvorfor tok du ikke det bare som eget trykk da? Trenger jo ikke velge blant den listen de har. :)

Lenke til kommentar

Enig, med resten her om at laget som Erlend lanserte er stålsterkt. Vi skal faktisk ikke se helt bort i fra en 4-5-1 formasjon idag med Gerrard/Kuyt hengende bak Torres.

 

Hadde vært topp om Rafa virkelig hadde stilt det nevnte laget, men Rafa er Rafa :p

 

Sitter med en magefølelse at det ender 0-0 eller med et knepent ettmåls-tap, men igjen; med Liverpool på bortebane i år, så kan alt skje, vi kan vinne 0-3 etter en forrykende forestilling også...;)

Lenke til kommentar
Må bare legge til at jeg har kjøpt CL drakten litt tidligere i kveld. Hadde først tenkt å ha Mascherano bak. Derfor måtte jeg bestille ifra Unisport, men vet ikke hva som skjedde. For når jeg skulle betale fucka siden seg hele tiden. Ja, jeg prøvde mange ganger, så jeg bestilte ifra mmsport.dk. Der funket alt som det skulle, eneste minuset var at de hadde ikke Mascherano trykket. Så jeg valgte Agger nr 5 bakpå. Helt greit det :) - da blir det forhåpentlivis Carragher og Mascherano som skal bakpå drakten neste sesong :)

Hvis du ville ha Masche, hvorfor tok du ikke det bare som eget trykk da? Trenger jo ikke velge blant den listen de har. :)

 

Jeg vet :) Men jeg ønsket meg Agger og. Men vi får satse på at neste sesongsdraktene er dritråe! Jeg synes det var ganske billig. Det kostet 543 kr, inkl trykk.

Lenke til kommentar

Bah, ikke helt fornøyd. Aurelio på venstre og Arbeloa i midten stoler jeg ikke helt på enda, Arbeloa har knapt spilt i midtforsvaret siden han kom til oss, så blir spennende å se hvordan han løser den oppgaven. Benayoun på høyre har vært svak den siste tiden, og Kuyt har ikke akkurat vært en kandidat til Årets spiller han heller, selv om vi ikke har noe bedre spissalternativ heller ved siden av Torres.

 

Men satser på at vi tek det!

Lenke til kommentar
Bah, ikke helt fornøyd. Aurelio på venstre og Arbeloa i midten stoler jeg ikke helt på enda, Arbeloa har knapt spilt i midtforsvaret siden han kom til oss, så blir spennende å se hvordan han løser den oppgaven. Benayoun på høyre har vært svak den siste tiden, og Kuyt har ikke akkurat vært en kandidat til Årets spiller han heller, selv om vi ikke har noe bedre spissalternativ heller ved siden av Torres.

 

Men satser på at vi tek det!

 

Jo vi har Babel.

 

Ganske skeptisk til laget egentlig. Gjelder for så vidt det samme som Hewitt nevner over her. Blir utrolig fornøyd om vi vinner dette.

 

Bianchi starter hvertfall på benken for City. Petrov og Elano må tas ut av kampen!

 

Edit: Agger burde vært på benken ja. I verste fall Hobbs. Bare Riise fra forsvaret der nå, hva faen gjør vi om Arbeloa blir skadet eller ikke takler oppgaven? *grøss*

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...