Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

det hadde nesten vært for godt til å være sant at både arsenal og united skulle tape eller avgi poeng på samme dag

 

 

Sånne ting er umulige, skjer aldri!

Synes vi har vært heldige i det siste likevel. Forrige runde klarte verken Arsenal eller Chelsea vinne, og denne runden tapte United. Samtidig klarte vi å slite oss til seier forrige runde. Hvis vi vinner i morra også, har vi tatt innpå alle lagene foran oss iløpet av jula. Det er slett ikke verst!

 

Du sier noe det, visst man tenker slik er det så klar bra.

Men vi får se hva som skjer i morgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tar selvsagt ikke noe for gitt, prøver bare å være litt positiv. ;)

 

 

Joda, klart man kan være positiv:)

Men kampen i morgen blir vanskelig.

 

Måtte bære få med meg denne, helt crazy :D

 

AHAHEHAHEHAHEHAHEHAHE, fy faen så vittig! HAHA, sikkert pool supporter :cool:

 

 

Japp, er garantert liverpool supportere. Er kun vi som er kul nok til og gjøre noe sånt :cool:

Lenke til kommentar
Tar selvsagt ikke noe for gitt, prøver bare å være litt positiv. ;)

 

 

Joda, klart man kan være positiv:)

Men kampen i morgen blir vanskelig.

 

Måtte bære få med meg denne, helt crazy :D

 

AHAHEHAHEHAHEHAHEHAHE, fy faen så vittig! HAHA, sikkert pool supporter :cool:

 

 

Japp, er garantert liverpool supportere. Er kun vi som er kul nok til og gjøre noe sånt :cool:

fordi dere ikke har balle nok til å kjenne smellen ;)

Lenke til kommentar
Tar selvsagt ikke noe for gitt, prøver bare å være litt positiv. ;)

 

 

Joda, klart man kan være positiv:)

Men kampen i morgen blir vanskelig.

 

Måtte bære få med meg denne, helt crazy :D

 

AHAHEHAHEHAHEHAHEHAHE, fy faen så vittig! HAHA, sikkert pool supporter :cool:

 

 

Japp, er garantert liverpool supportere. Er kun vi som er kul nok til og gjøre noe sånt :cool:

fordi dere ikke har balle nok til å kjenne smellen ;)

elle fordi du ikke tåler smerte?

Lenke til kommentar

Må bare legge til at jeg har kjøpt CL drakten litt tidligere i kveld. Hadde først tenkt å ha Mascherano bak. Derfor måtte jeg bestille ifra Unisport, men vet ikke hva som skjedde. For når jeg skulle betale fucka siden seg hele tiden. Ja, jeg prøvde mange ganger, så jeg bestilte ifra mmsport.dk. Der funket alt som det skulle, eneste minuset var at de hadde ikke Mascherano trykket. Så jeg valgte Agger nr 5 bakpå. Helt greit det :) - da blir det forhåpentlivis Carragher og Mascherano som skal bakpå drakten neste sesong :)

Lenke til kommentar
Om vi får beholde Masche da :p

 

Håper virkelig vi gjør det, jeg mener han er en av de viktigste spillerne våre, og håper virkelig vi får punget ut for han!

 

 

Hvis vi ikke beholder han så er det ikke ille å ha han bak der uansett-- Som en "tribute" han har vært en viktig spiller den tiden han har vært her..

 

 

jeg tipper 2-1 til oss jeg.. med et mål Seeeent i 2 omgang... og at city scorer tidlig.. hadde en drøm inatt som sa det skjønner du ;)

Lenke til kommentar
Ja? Kjære venner :)

 

Her er 9 siste(PL) mellom ManC(hjemme) og Liverpool(borte). Hva tror dere på i dag? Tipper U, jeg..

Heller litt mot en liverpool-seier. City er sterke hjemme, men de har vel enda ikke møtt topplagene der, så sånn sett lyver statistikken litt.

 

Satser på en gul og blå svenske ja!

Lenke til kommentar

Enig med Svantekiller i 2-1 seier til oss. Dette blir nok en tøff kamp for begge lag. Petrov og Elano må stoppes, men det er jo Masche god på. Håper på noe lignende dette laget?

 

Reina

 

Finnan

Carra

Agger

Riise

 

Babel

Alonso

Gerrard

Masche

Kewell

 

Torres

 

Har lyst til at Rafa skal prøve dette en gang jeg altså, etter min mening det beste laget vi kan stille nå. Da med Gerrard i en mer offensiv og litt friere rolle. Da har vi plass til både Masche og Alonso og vi slipper Kuyt som bare ødelegger. :p Har også lyst til å se Agger tilbake selv om han ikke har noe kamptrening, tror han greier det fint.

 

Edit: Uavgjort er jo ikek akkurat umulig det heller. Typisk Liverpool å ikke ta sjansen når vi har den (tenker i forhold til Unitedtapet i går)..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Enig i dette laget jeg også!

 

Med alonso tilbake så har vi 3 midtbane spillere som MÅ spille! og de andre spissene er jo udugelige for tiden!!

 

Da er det bedre å la gerrard få en fri rolle!! det tror jeg er gull!!!

 

 

Men masch er en nøkkelspiller idag!! han MÅ stoppe de to truslene city har... de største ja ;)

 

Agger er så god at han takler det uansett om han ikke har kamptrening. Tror også Carra blir enda bedre med sin faste partner!! det med trygghet er viktig..

 

Vil også nesten si at Arbeloa er bedre en Riise?? men er ikke helt sikker på det..

Så lenge sissoko og crouch ikke spiller så er jeg glad ;)

Endret av Svantekiller
Lenke til kommentar
Gratulerer Maggen91, Agger er en god spiller og en viktig del av laget vårt. Jeg vurderer også Mascherano etterhvert, men jeg kjøper nok ikke en ny drakt før den nye hjemmerdrakta for 08/10 sesongene ankommer...

 

Takk SasaB :) Hvis Masche fortsetter i Liverpool drakta etter sommeren, så skal jeg ha han uansett :yes:

 

 

Ellers er jeg helt enig i det laget Erlend legger ut her. Hadde vært spennende og se det laget i aksjon. Torres viser jo at han kan gjøre ting alene hvis det er nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...