Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg leta etter den butikken sist gang jeg var i byen, har du gatenavn? :)
Det er på en åpen plass i sentrum, ganske nær det svære radiotårnet. Kom egentlig over den ved en tilfeldighet, så addressen er jeg ikke 100% sikker på, men på liverpool.no sto det at den lå ved Williamson square. Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JJB sports butikkene hadde også ganske mye Liverpoolutstyr. Skulle egentlig kjøpe drakt(er) der, men banken hadde fucka opp noe pengegreier på bankkortet, så hadde ikke penger til det.. :( Måtte prioritere nye fotballsko. :p Er vel så vidt jeg veit en del JJB butikker i byen, sjekk google maps eller noe. Jeg var innom den som ligger langs Edge Lane et sted, gata som man kommer inn gjennom om man har kjørt fra Manchester for eksempel.

 

Fikk dessverre ikke rota meg inn på sjappa på Anfield. :( Hadde ikke akkurat så mye tid i byen generellt egentlig, fikk nesten ikke sett en dritt. Anbefaler alle å ta et par dager ekstra i byen, bare for å få tid nok til å oppleve hvertfall litt av den. Det veit jeg at jeg skal gjøre neste gang hvertfall, en skikkelig langhelg eller noe..

Lenke til kommentar

Noen dager ekstra i Liverpool er knall ja. :D Jeg tok fem dager totalt, men skulle gjerne vært enda lenger. Neste gang vil jeg blant annet ta en tur til Melwood bare for å se der. Liverpool-sjappa i byen er også bra, ja, trenger ikke kjøre opp til Anfield. JJB Sports ved siden av er også grei, og de er billigere på trykk, pluss at den er veldig svær med drakter fra mange engelske lag og landslag osv. Men det er offisiell Everton-butikk da, så ... :p

Lenke til kommentar
CL drakten koster nå 399 kr på Unisport.dk. For dere som ikke viste det.

 

http://www.unisport.dk/?page=Produkt&k...48&id=27115

 

 

Fikk mail om det ja, tror virkelig jeg skal slå til.

 

Det vurderer jeg og. Klarer bare ikke og bestemme meg for hvem jeg skal ha ;) (Står mellom Mascherano, Agger, og Pennant nå)

 

 

United ligger under mot West Ham.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Deilig at de tapte :) man utd... Hadde jo ikke forventet noe annet heller da, West ham er jo et bedre lag MEN alltid like spennende å se

 

CL drakten koster nå 399 kr på Unisport.dk. For dere som ikke viste det.

 

http://www.unisport.dk/?page=Produkt&k...48&id=27115

 

 

Fikk mail om det ja, tror virkelig jeg skal slå til.

 

Det vurderer jeg og. Klarer bare ikke og bestemme meg for hvem jeg skal ha ;) (Står mellom Mascherano, Agger, og Pennant nå)

 

 

United ligger under mot West Ham.

 

Da velger du Agger de to andre er det jo ikke sikkert er her så lenge gud forby

Lenke til kommentar

Hadde Mascherano vært signet permanent, hadde jeg tatt han på den første drakten nå, med mindre jeg hadde hatt noen skikkelige favorittspillere jeg ikke hadde drakt av fra før av. Men jeg vil ikke kjøpe drakt for en som bare er på lån og som kan stikke til sommeren. Masche har jo selv sagt at han kun vil spille for Liverpool og at han drar til utlandet hvis han ikke kan få spille videre her, og sånn sett er han jo helt allerede, men det er fortsatt MSI som eier rettighetene og de kommer neppe til å høre spesielt på hans ønsker hvis ikke Liverpool kan bla opp nok penger. Så jeg ville drøya han til han var permanent signert hvert fall, men det blir jo selvsagt en smakssak, Mascherano har tross alt gjort masse bra den tiden han har vært her.

 

Så får jeg vel skyte inn, slik de alltid gjør: Superdeilig at Man Utd tapte. Da må vi bare vinne mot City, og så mot West Ham, så er det bare tre poeng opp. :) Som jeg sa for noen dager siden: Å hente opp Man Utd igjen er langt ifra umulig om man er god nok. Men først må vi slå City, først da kan jeg juble. Taper vi så er vi jo like langt uansett.

Lenke til kommentar
Utrolig deilig at United tapte. De tapte fortjent også, det var det beste. :D Men jeg er langt fra sikker på kampen i mårra altså. Liker ikke City, tror de kan bli veldig farlige. Har så klart troa på seier, men det blir nok tøffere enn noen av oss ønsker.

 

HEIA EVERTON! (huff for en skam å si det)

 

 

Ja der var virkelig deilig og se United tape! :new_woot: "There is only one united, West Ham united :p

Men herregud hvor en kamp mellom Tottenham og Reading :ohmy:

7-4, mål konstant :D

Endret av Lfcr
Lenke til kommentar
*snip*

 

Jepp, jeg digger han så jævlig. Men det står mest mellom han og Agger. Lurer på om jeg velger Masche uansett, det er jo ikke så mange som har han derfor synes jeg det er litt ekstra kult. Kanskje han stikker til sommeren ja, men jeg har lyst å ha ihvertfall en drakt med han bakpå, så da burde jeg gjøre nå i tilfelle han stikker til sommeren.

Lenke til kommentar
*snip*

 

Jepp, jeg digger han så jævlig. Men det står mest mellom han og Agger. Lurer på om jeg velger Masche uansett, det er jo ikke så mange som har han derfor synes jeg det er litt ekstra kult. Kanskje han stikker til sommeren ja, men jeg har lyst å ha ihvertfall en drakt med han bakpå, så da burde jeg gjøre nå i tilfelle han stikker til sommeren.

 

 

Marche er en spiller som man absolutt er verdet og ha på ryggen selv om han drar til sommeren!

Lenke til kommentar
*snip*

 

Jepp, jeg digger han så jævlig. Men det står mest mellom han og Agger. Lurer på om jeg velger Masche uansett, det er jo ikke så mange som har han derfor synes jeg det er litt ekstra kult. Kanskje han stikker til sommeren ja, men jeg har lyst å ha ihvertfall en drakt med han bakpå, så da burde jeg gjøre nå i tilfelle han stikker til sommeren.

Then do it. :)

 

Hvis Masche blir signet permanent, blir det nok han og Carragher på meg neste sesong (litt usikkert å si da, siden ting kan endre seg og vi kan få nye spillere osv). Hvis jeg kjøper CL-drakta i år tror jeg jeg kjører på med Kewell, har alltid hatt stor sans for han (når han er skadefri).

Lenke til kommentar
*snip*

 

Jepp, jeg digger han så jævlig. Men det står mest mellom han og Agger. Lurer på om jeg velger Masche uansett, det er jo ikke så mange som har han derfor synes jeg det er litt ekstra kult. Kanskje han stikker til sommeren ja, men jeg har lyst å ha ihvertfall en drakt med han bakpå, så da burde jeg gjøre nå i tilfelle han stikker til sommeren.

Then do it. :)

 

Hvis Masche blir signet permanent, blir det nok han og Carragher på meg neste sesong (litt usikkert å si da, siden ting kan endre seg og vi kan få nye spillere osv). Hvis jeg kjøper CL-drakta i år tror jeg jeg kjører på med Kewell, har alltid hatt stor sans for han (når han er skadefri).

 

 

Kewell liker jeg også veldig godt, har en drakt fra sesongen 04/05 med han på.

Håper virkelig han får fornyet kotrakten sin!

Lenke til kommentar
Then do it. :)

Hvis Masche blir signet permanent, blir det nok han og Carragher på meg neste sesong (litt usikkert å si da, siden ting kan endre seg og vi kan få nye spillere osv). Hvis jeg kjøper CL-drakta i år tror jeg jeg kjører på med Kewell, har alltid hatt stor sans for han (når han er skadefri).

 

Hehe, hvis jeg velger Agger nå, da blir det nok Masche og Carragher på meg neste år ja :) Kewell ja - et godt valg ;)

 

 

Arsenal ligger under!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...