Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker du på KopShop som i "butikken" Liverpool.no bruker? Den er elendig! Jeg snakker om den engelske butikker på liverpoolfc.tv. KopShop kunne jeg ikke handlet fra om jeg så var i ferd med å dø og eneste måte for å overleve var å handle noe der. Tar jo faen meg 4-500 for DVD-er som koster 150,- på play.com. Røvere.

Lenke til kommentar
Tenker du på KopShop som i "butikken" Liverpool.no bruker? Den er elendig! Jeg snakker om den engelske butikker på liverpoolfc.tv. KopShop kunne jeg ikke handlet fra om jeg så var i ferd med å dø og eneste måte for å overleve var å handle noe der. Tar jo faen meg 4-500 for DVD-er som koster 150,- på play.com. Røvere.

Jeg snakker om den ja. Hva koster det på en annen plass for en vaskeekte LFC drakt med alle trykk og shorts da? Er det myyye dyrere?

Lenke til kommentar

På Official Online Store koster en fullprisdrakt med shorts og med navn og nummer og PL-merke på armene £77, altså 850,-. Du får det enda litt billigere andre steder, slik som for eksempel Subsidesports og Kitbag.com som nå har tilbud på hjemmedrakten til £24.99 uten trykk. Hos Kitbag nå blir totalprisen for drakt med navn og nummer, PL-merker og shorts 700,-.

Lenke til kommentar
På Official Online Store koster en fullprisdrakt med shorts og med navn og nummer og PL-merke på armene £77, altså 850,-. Du får det enda litt billigere andre steder, slik som for eksempel Subsidesports og Kitbag.com som nå har tilbud på hjemmedrakten til £24.99 uten trykk. Hos Kitbag nå blir totalprisen for drakt med navn og nummer, PL-merker og shorts 700,-.

Wewt! Det ble endel billigere ja. Jaja, hvordan jeg gjør det osv, kommer jeg tilbake til i februar, da jeg skal kjøpe CL drakta :)

Lenke til kommentar
På Official Online Store koster en fullprisdrakt med shorts og med navn og nummer og PL-merke på armene £77, altså 850,-. Du får det enda litt billigere andre steder, slik som for eksempel Subsidesports og Kitbag.com som nå har tilbud på hjemmedrakten til £24.99 uten trykk. Hos Kitbag nå blir totalprisen for drakt med navn og nummer, PL-merker og shorts 700,-.

Men så må man vel betale en del i tollavgifter når de ankommer Norge, og da er kanskje ikke prisdifferansen så stor lenger?

Lenke til kommentar

Må betale fra Official Store hvert fall. De andre to vet jeg ikke. Men det blir uansett en del billigere enn 1500+ som på KopShop. Ta utgangspunkt i at du bestiller den dyreste da, fra Official Online Store, så blir det vel 900 inkl. frakt. 900 * 1,25 + 100 = 1225,-. Og det er dyreste alternativ. Totalprisen fra Kitbag blir under tusenlappen.

Lenke til kommentar
Beste er å ta en tur til Liverpool en gang hver sesong og ta med seg alle draktene med trykk. :p Billigst, beste sted å kjøpe fra (er jo litt kult å kjøpe draktene sine på Anfield) og trykk går kjapt og greit.

 

Hadde hvert noe det. Har planer om å ta en tur til Liverpool, men har ikke satt noen dato eller noe.

Er det noen stor sjanse for og få treffe noen spillere??

Lenke til kommentar

Mjaa. Hvis du kommer noen dager i forveien og drar til Melwood, så er vel sjansene store for å få sett spillerne når de kjører ut og mange stopper for autografer, etc. I byen sånn generelt er det nok relativt liten sjanse, men selvfølgelig mulig, vet om noen som har truffet Babel blant annet på Albert Dock og Torres i byen. Men som Riise skrev i siste Kopite - det blir så mye kaos at spillerne stort sett tilbringer dagene hjemme og lite ute i byen.

Lenke til kommentar
Mjaa. Hvis du kommer noen dager i forveien og drar til Melwood, så er vel sjansene store for å få sett spillerne når de kjører ut og mange stopper for autografer, etc. I byen sånn generelt er det nok relativt liten sjanse, men selvfølgelig mulig, vet om noen som har truffet Babel blant annet på Albert Dock og Torres i byen. Men som Riise skrev i siste Kopite - det blir så mye kaos at spillerne stort sett tilbringer dagene hjemme og lite ute i byen.

 

 

Okei, skjønner. Heldige de som har troffet Torres i byen :D

Om og når vi skal så har vi planlagt at vi skal se 2 kamper.

Så er vi heldige så kanskje vi ser noen spillere :p

Lenke til kommentar
Beste er å ta en tur til Liverpool en gang hver sesong og ta med seg alle draktene med trykk. :p Billigst, beste sted å kjøpe fra (er jo litt kult å kjøpe draktene sine på Anfield) og trykk går kjapt og greit.
Det er en supportersjappe i byen som er ganske bra og, i tillegg slipper du en jævlig lang kø (om du kjøper på matchdagen).

 

I tillegg er det litt festlig (sprøtt?) at Everton-sjappa er rette ved siden av - med en del mindre trafikk :p

Lenke til kommentar
Beste er å ta en tur til Liverpool en gang hver sesong og ta med seg alle draktene med trykk. :p Billigst, beste sted å kjøpe fra (er jo litt kult å kjøpe draktene sine på Anfield) og trykk går kjapt og greit.
Det er en supportersjappe i byen som er ganske bra og, i tillegg slipper du en jævlig lang kø (om du kjøper på matchdagen).

 

I tillegg er det litt festlig (sprøtt?) at Everton-sjappa er rette ved siden av - med en del mindre trafikk :p

 

 

Jeg leta etter den butikken sist gang jeg var i byen, har du gatenavn? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...