Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fra nå av kjøper jeg drakt med trykk via nettet...

Det er alltid det lureste :)

Sitter nå og tenker på om jeg skal kjøpe den svarte bortedrakta. Isåfall skal jeg enten ha, Mascherano, Agger, Pennant eller Babel. (Skal kjøpe Carragher neste sesong)

Hvilke av drakt-alternativene ville dere hatt?

Lenke til kommentar

Sitter nå og tenker på om jeg skal kjøpe den svarte bortedrakta. Isåfall skal jeg enten ha, Mascherano, Agger, Pennant eller Babel. (Skal kjøpe Carragher neste sesong)

Har også tenkt og kjøpe den svarte bortedrakten, men vet rett og slett ikke hvem jeg skal ha bakpå :hmm:

Tror jeg går for Torres :D

Lenke til kommentar
Mine meninger kommer sikkert ikke til å telle så mye, men jeg ville ha gått for Agger (Mascherano og Pennant er ikke akkurat sikre kort i årene som kommer mens Babel ikke har overbevist meg 100%).

Mascherano er vel et av de sikreste kortene på lenge?? det er jo bare en guttunge jo ;)

Men jeg er enig i Pennant og til dels med Babel, selv om sistnevnte må få litt tid til å justere seg....

Vet ikke i hvilken sammenheng dette er tatt ut av ;) men det er mine meninger :)

Har også tenkt og kjøpe den svarte bortedrakten, men vet rett og slett ikke hvem jeg skal ha bakpå :hmm:

Tror jeg går for Torres :D

Carragher !!!! Er vel ikke noe tvil om det? ;)

Hva med Reina?? den tanken har jeg hatt

Lenke til kommentar

Jeg vet :) det hadde vært noe annet ;)

Lurer på om man får den uten lange ermer.. Tror ikke disse putene er noe behagelige ;) ihvertfall ikke på min drakt..

Er vel på tide at jeg handler drakt også, den siste med navn var 11 Redknapp :mrgreen:

Som etter min mening kunne ha blitt " enda en gerrard " hadde det ikke vært for landslaget som skadet han hele tiden

Lenke til kommentar
Noen erfaringer med mmsport? Raske, ordentlige, toll og moms osv?

MMsport. hehe...veit ikke hva jeg skal si om den siden der.

Det er når 3 uker og 2 dager siden dem sendte varen fra mmsport.dk (I danmark)

Bruker vanligvis og bestille fra unisport.dk, og der tar det 10 dager maks!

Så er meget missfornøyd med mmsport.dk!

Lenke til kommentar

Liverpool sin offisielle nettbutikk er greit nok, men det er noen greier ved den som er veldig irriterende. Blant annet er det jævlig mye de ikke har inne på lager (og det går heller ikke på noen måte an å bestille uten at det er på lager), og prisene kan av og til være litt halvstive. Utvalget på siden er egentlig heller ikke spesielt bra hvis man ser på hva andre sportsbutikker har. Og siden de siste postene her har handlet om den sorte CL-drakten, så er den offisielle butikken uaktuell uansett siden de har fjernet den fra sortimentet (tror den har gått ut av produksjon, og at det derfor bare er lagerbeholdning hos andre butikker som er igjen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...