ugh! Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg blir veldig glad når Gerrard snerrer! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Unnskyld meg, men er du både ManU og Liverpool supporter sentimental?! 7356963[/snapback] ManU nei - hvor har du det fra? 7357682[/snapback] Ser ut som det er en bug i forumet elns nå som jeg ser etter.. =/ Trodde det var du som skrev dette innlegget, fordi det ble senere i tråden quotet med nicket ditt.. Merkelig.. Edit: Linkene blei visst fucka, men sikter til azzmans innlegg midt på side 79 i unitedtråden, og quotinga av det på neste side.. Endret 25. november 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ja, vi elsker Steven Gerrard! Vi vant, og Gerrard er helten... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Men vi kan jo ikke leve på Gerrard hele tida, spissene må skore de også! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Vi lever vel strengt tatt så lenge en eller annen scorer et mål mer enn motstanderen, samme hvem. De siste årene har vi ikke hatt noen superspisser, det har vært laget som har stått for målene, og det virker som om det fortsetter også i år. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Liverpool har hatt en del superspisser, det er bare Liverpool som på en eller annen merkelig måte klarer å fjerne alt som heter målteft... Siste og det beste eksemplet, Morientes bøttet inn mål for Real Madrid og Monaco kommer til Liverpool og scorer nesten ikke mål, går til Valencia og målene renner inn igjen :!: . Skjønn det den som vil... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Tja, i tilfellet Morientes så må man jo si at han ikke passet inn i engelsk fotball, fikk alt for lite tid med ball, alt for lite rom til å spille på sine styrker. Dog skal jeg si meg enig i at Liverpool de siste sesongene har manglet veldig mye fasong i angrepsspillet, og det er bekymrende.. Spesiellt siden man overhodet ikke har klart det denne sesongen, med spennende spillere som Kuyt og Bellamy. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Som sagt før, vi trenger en sikkelig investering i en god spiss som Torres eller et annent ungt talent... Kuyt er grei nok, men vi trenger bedre... Midtbanen og forsvaret er veldig bra. Gerrard, Alonso, Sissoko, Hamann, Gonzales og Garcia er sterke spillere med gode egenskaper. Forsvaret er godt, og der har vi vesle Jamie, en av våre få unge spillere. Nå la oss bruke et par millioner pund og få et talent som holder... Når det gjelder spisser i fortida så hadde vi Owen og Fowler, begge gode spisser. Gud som jeg savner Owen. Han har er en av spillerene jeg verdsetter mest... Endret 26. november 2006 av SasaB Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Som sagt før, vi trenger en sikkelig investering i en god spiss som Torres eller et annent ungt talent... Kuyt er grei nok, men vi trenger bedre... Midtbanen og forsvaret er veldig bra. Gerrard, Alonso, Sissoko, Hamann, Gonzales og Garcia er sterke spillere med gode egenskaper. Forsvaret er godt, og der har vi vesle Jamie, en av våre få unge spillere. Nå la oss bruke et par millioner pund og få et talent som holder... Når det gjelder spisser i fortida så hadde vi Owen og Fowler, begge gode spisser. Gud som jeg savner Owen. Han har er en av spillerene jeg verdsetter mest... 7360390[/snapback] Du vil altså at liverpool skal kjøpe torres for et par millioner pund? Good Luck Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Som sagt før, vi trenger en sikkelig investering i en god spiss som Torres eller et annent ungt talent... Kuyt er grei nok, men vi trenger bedre... Midtbanen og forsvaret er veldig bra. Gerrard, Alonso, Sissoko, Hamann, Gonzales og Garcia er sterke spillere med gode egenskaper. Forsvaret er godt, og der har vi vesle Jamie, en av våre få unge spillere. Nå la oss bruke et par millioner pund og få et talent som holder... Når det gjelder spisser i fortida så hadde vi Owen og Fowler, begge gode spisser. Gud som jeg savner Owen. Han har er en av spillerene jeg verdsetter mest... 7360390[/snapback] Du vil altså at liverpool skal kjøpe torres for et par millioner pund? Good Luck 7360409[/snapback] Hvilken som helst ung spiss sa jeg... Altså et ungt talent, ikke Ronaldo for eksempel, ja jeg mener feite Ronaldo... En ung spiss er det som trengs... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Som sagt før, vi trenger en sikkelig investering i en god spiss som Torres eller et annent ungt talent... Kuyt er grei nok, men vi trenger bedre... Midtbanen og forsvaret er veldig bra. Gerrard, Alonso, Sissoko, Hamann, Gonzales og Garcia er sterke spillere med gode egenskaper. Forsvaret er godt, og der har vi vesle Jamie, en av våre få unge spillere. Nå la oss bruke et par millioner pund og få et talent som holder... Når det gjelder spisser i fortida så hadde vi Owen og Fowler, begge gode spisser. Gud som jeg savner Owen. Han har er en av spillerene jeg verdsetter mest... 7360390[/snapback] Du vil altså at liverpool skal kjøpe torres for et par millioner pund? Good Luck 7360409[/snapback] Hvilken som helst ung spiss sa jeg... Altså et ungt talent, ikke Ronaldo for eksempel, ja jeg mener feite Ronaldo... En ung spiss er det som trengs... 7360431[/snapback] Da må dere vel opp i mer enn 2 mill om dere skal ha noe kvalitet. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Dere forstår nå hva han mener. Så slutt å kommenter! Syns Liverpool satser alt for lite på unge talenter. Hasr nå fått inn en Argentiner på lån nå, men de utvikler ikke så altfor mange ungetalent. Endret 26. november 2006 av OHell Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Liverpool trenger ikke et ungt talent, men en spiller av høy nivå, en garantist for mål slik Owen og Fowler var når de var på toppen. Selv mener jeg at Torres er oppskrytt. Skal man bruke £28 mill (Som man ikke har til rådighet), hvorfor ikke prøve seg på David Villa? En spiller som i mine øyne har et mye høyere toppnivå en hypede Torres. Vel, det blir bare spekulasjoner uansett. Sålenge Liverpool ikke har noe fasong i angrepsspillet, vil der være ekstremt vanskelig for enhver spiss og storspille. Er faktisk meget fornøyd med den jobben Kuyt har gjort hittill. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ja, Kuyt har gjort det bra. Men hvorfor kjøper liverpool spillere som Crouch? Grett nok at han scorer.. men tenk alle de kunne kjkøpt i steden for. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Som sagt før, vi trenger en sikkelig investering i en god spiss som Torres eller et annent ungt talent... Kuyt er grei nok, men vi trenger bedre... Midtbanen og forsvaret er veldig bra. Gerrard, Alonso, Sissoko, Hamann, Gonzales og Garcia er sterke spillere med gode egenskaper. Forsvaret er godt, og der har vi vesle Jamie, en av våre få unge spillere. Nå la oss bruke et par millioner pund og få et talent som holder... Når det gjelder spisser i fortida så hadde vi Owen og Fowler, begge gode spisser. Gud som jeg savner Owen. Han har er en av spillerene jeg verdsetter mest... 7360390[/snapback] Hamann spiller jo ikke Liverpool lenger, han spiller i City. Endret 26. november 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Kallehell Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Nå er Steven Gerrard tilbake slik vi liker å se han! 2 mål på 2 kamper. Les mer her: Steven Gerrard - Endelig tilbake! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Som sagt før, vi trenger en sikkelig investering i en god spiss som Torres eller et annent ungt talent... Kuyt er grei nok, men vi trenger bedre... Midtbanen og forsvaret er veldig bra. Gerrard, Alonso, Sissoko, Hamann, Gonzales og Garcia er sterke spillere med gode egenskaper. Forsvaret er godt, og der har vi vesle Jamie, en av våre få unge spillere. Nå la oss bruke et par millioner pund og få et talent som holder... Når det gjelder spisser i fortida så hadde vi Owen og Fowler, begge gode spisser. Gud som jeg savner Owen. Han har er en av spillerene jeg verdsetter mest... 7360390[/snapback] Hamann spiller jo ikke Liverpool lenger, han spiller i Bolton. 7361096[/snapback] Hamann spiller ikke i Liverpool lenger nei, men det er i Manchester City - ikke Bolton han hører til nå... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Som sagt før, vi trenger en sikkelig investering i en god spiss som Torres eller et annent ungt talent... Kuyt er grei nok, men vi trenger bedre... Midtbanen og forsvaret er veldig bra. Gerrard, Alonso, Sissoko, Hamann, Gonzales og Garcia er sterke spillere med gode egenskaper. Forsvaret er godt, og der har vi vesle Jamie, en av våre få unge spillere. Nå la oss bruke et par millioner pund og få et talent som holder... Når det gjelder spisser i fortida så hadde vi Owen og Fowler, begge gode spisser. Gud som jeg savner Owen. Han har er en av spillerene jeg verdsetter mest... 7360390[/snapback] Hamann spiller jo ikke Liverpool lenger, han spiller i Bolton. 7361096[/snapback] Hamann spiller ikke i Liverpool lenger nei, men det er i Manchester City - ikke Bolton han hører til nå... 7361278[/snapback] Pokker ta Fifa 07. Makan til unøyaktige tullinger, begynner å tro at Cissè spiller istedenfor Kuyt ... Endret 26. november 2006 av SasaB Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Som sagt før, vi trenger en sikkelig investering i en god spiss som Torres eller et annent ungt talent... Kuyt er grei nok, men vi trenger bedre... Midtbanen og forsvaret er veldig bra. Gerrard, Alonso, Sissoko, Hamann, Gonzales og Garcia er sterke spillere med gode egenskaper. Forsvaret er godt, og der har vi vesle Jamie, en av våre få unge spillere. Nå la oss bruke et par millioner pund og få et talent som holder... Når det gjelder spisser i fortida så hadde vi Owen og Fowler, begge gode spisser. Gud som jeg savner Owen. Han har er en av spillerene jeg verdsetter mest... 7360390[/snapback] Hamann spiller jo ikke Liverpool lenger, han spiller i Bolton. 7361096[/snapback] Hamann spiller ikke i Liverpool lenger nei, men det er i Manchester City - ikke Bolton han hører til nå... 7361278[/snapback] ? Jeg skrev faktisk først at han spilte i Man City, men så stod det på liverpool.no at han spilte på Bolton Hva er rett? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hamann spiller på city. Var en del tull med den overgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå