Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Får de derimot et par spillere til i klassen til Torres

Det finnes ingen i klassen til Torres.

Finnes flere spillere som er gjevngode med, eller bedre enn Torres, selv om han for all del er en strålende spiss.

 

Selvsagt er det spillere i klassen til Torres.

Ser vi i alle posisjoner er det jo 10-20 stykker, men ser vi på rene spisser er det færre.

- David Villa

- Didier Drogba

- Wayne Rooney

- Thierry Henry

- Samuel Eto'o

 

Alle spisser jeg ser på som jevngode med Torres.

 

Derimot er Torres yngre enn alle her, utenom Rooney, og har et potensiale til å nå Den-Ekte-Ronaldo-I-Form-Nivå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den "ekte" Ronaldo vil si han som spiller for Milan nå? Husker han var sykt god i Barcelona og første perioden av Inter men så gikk ting til faen. Han var en klassespiller, men "vår" Ronaldo er blitt bedre enn hans brasilianske navnebror noengang var. C. Ronaldo har alt. Fart, finter, skuddstyrke og presisjon, gode frispark (kanskje litt tidlig å si med veldig lovende trend i det siste), masse assists, og la oss ikke glemme at han er toppscorer i PL.... og han spiller ving!

Lenke til kommentar
Den "ekte" Ronaldo vil si han som spiller for Milan nå? Husker han var sykt god i Barcelona og første perioden av Inter men så gikk ting til faen. Han var en klassespiller, men "vår" Ronaldo er blitt bedre enn hans brasilianske navnebror noengang var. C. Ronaldo har alt. Fart, finter, skuddstyrke og presisjon, gode frispark (kanskje litt tidlig å si med veldig lovende trend i det siste), masse assists, og la oss ikke glemme at han er toppscorer i PL.... og han spiller ving!

 

Du mener altså at Cristiano Ronaldo er en større spiller enn Ronaldo?

 

Og at han ar betre toppnivå?

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Den "ekte" Ronaldo vil si han som spiller for Milan nå? Husker han var sykt god i Barcelona og første perioden av Inter men så gikk ting til faen. Han var en klassespiller, men "vår" Ronaldo er blitt bedre enn hans brasilianske navnebror noengang var. C. Ronaldo har alt. Fart, finter, skuddstyrke og presisjon, gode frispark (kanskje litt tidlig å si med veldig lovende trend i det siste), masse assists, og la oss ikke glemme at han er toppscorer i PL.... og han spiller ving!

 

Du mener altså at Cristiano Ronaldo er en større spiller enn Ronaldo?

 

Og at han ar betre toppnivå?

 

Ronaldo har et større navn og en bedre historie, men har ikke levert varene på lenge. C.Ronaldo vil jeg da påstå er en større spiller. Toppnivået er bare teit og sammenligne.

C.Ronaldos store problem er at han ikke leverer i toppoppgjørene, men det kommer nok med årene. Forsåvidt temmelig lik deres Torres på det området, flink mot de svake men temmelig usynlig når forsvarerne når et visst nivå.

Lenke til kommentar

Herregud.

 

Jeg blir helt seriøst litt redd da dere mener at Cristiano Ronaldo, som har bevist i 2 sesong, er betre enn Ronaldo som er blandt tidenes spisser?

Han har mestscorende i VM, og er nyere histories største fotballnavn.

 

Å i det hele tatt påstå at C. Ronaldo er i nærheten Ronaldo er jo en fornærmelse mot navnet hans.

 

C. Ronaldo kan bli like god vist han holder nivået i 4-8 sesonger, men per dags dato? Hahah. Huff.

NOen gang sett ROnaldo spille? Følgt med på fotball de siste årene?

 

ROnaldo var en revolusjon innen fotballen. Nei.

Lenke til kommentar

Altså. Du kan jo ikke BARE se på nåtiden.

 

Vist f.eks C Ronaldo skulle få en enorm kneskade i helgen, og bare spille 10-20 kamper igjen, vil du da om 3 år si at ahn var en middelmådig fotballspiller forid han presterte for ettpar år siden?

 

Ronaldo har selvsagt tapt seg, etter skaden i Inter tapte tidenes spiss det meste. Men å ta fra han æren som en enorm spiller er helt idiotisk.

 

Cristiano Ronaldo når ikke Ronaldo opp til knærene bare fordi han har vert toppscorer i PL i en sesong. Skaff deg historie.

 

 

Og jaaa, C. Ronaldo er en større spiller per dags dato, men du kan ikke ha hørt om ROnaldo vist du mener Cristiano er en større spiller.

Nei nå ble jeg sur, og jeg er Liverpool supporter. Håper noen Inter supportere kan komme inn hit.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Altså. Du kan jo ikke BARE se på nåtiden.

 

Vist f.eks C Ronaldo skulle få en enorm kneskade i helgen, og bare spille 10-20 kamper igjen, vil du da om 3 år si at ahn var en middelmådig fotballspiller forid han presterte for ettpar år siden?

 

Ronaldo har selvsagt tapt seg, etter skaden i Inter tapte tidenes spiss det meste. Men å ta fra han æren som en enorm spiller er helt idiotisk.

 

Cristiano Ronaldo når ikke Ronaldo opp til knærene bare fordi han har vert toppscorer i PL i en sesong. Skaff deg historie.

 

Hvem ER best av C.Ronaldo og Ronaldo. Ordet ER indikerer nåtid.

Det er jo helt tullete å diskutere hvem som har levert best under ett de siste ti årene, da Ronaldo er snaut 10 år eldre enn C.Ronaldo. Skal ikke stikke under en stol at Ronaldo har gjort mye bra, men nå virker det som han er ute av gamet.

 

Skaff deg historie sier du, kan du ikke diskutere litt saklig? Eller er det for mye forlangt?

Lenke til kommentar

Jo Cristiano Ronaldo er faktisk en revolusjon innen fotballen!

Dette har faktisk Tjærnås / Fredheim faktisk påpekt ved flere anledninger, du finner få om noen i tillegg til C. Ronaldo som utfordrer becker og stoppere på den måten han gjør, en ving som er et helt angrep alene.

 

C Ronaldo er også undervurdert på hodet sammen med en god fysikk og bra utholdenhet.

 

Ronaldo er også stabil over lengre tid, men som sagt tidligere har Ronaldo vært under pari i store matcher, da spesielt Milan i CL og Liverpool sist. Dette kommer, så er han komplett.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
men "vår" Ronaldo er blitt bedre enn hans brasilianske navnebror noengang var. C. Ronaldo har alt.

 

 

Dette er utsagnet jeg diskutere imot. Og det er jo umulig å diskutere mot noen som ikke vet NOE som helst.

Er jo utrolig vanskelig å diskutere med deg, når det eneste du kommer med er at folk ikke kan noe som helst.

Lenke til kommentar
men "vår" Ronaldo er blitt bedre enn hans brasilianske navnebror noengang var. C. Ronaldo har alt.

 

Og det er jo umulig å diskutere mot noen som ikke vet NOE som helst.

 

Patetisk

 

Du fremstår som en liten unge som tar det ille opp at noen mener noe annet enn deg. Akkurat lik var du når noen sa at Anderson var på høyde med Gerrard. Du gikk helt i vranglås og klarte tilogmed å lire av deg rasistiske utsagn. Imponerende. Skjønner ikke hvorfor du henger på diskusjon.no når du over ikke er interessert i, eller klarer, å diskutere saklig.

Lenke til kommentar
C Ronaldo er også undervurdert på hodet sammen med en god fysikk og bra utholdenhet.

 

Nekter jeg å tro.

Hvem undervurderer hodestyrken til C. Ronaldo? Han er jo ekstremt god til å time opphoppet sitt, og scoret flere av målene i fjor på holde.

 

Fysisk har han utviklet seg enormt, og er blitt en av de sterkeste spillerne i PL, med tanke på hvor tynn og liten han var da han kom. Synd han ikke klarer å holde seg på bena uanset hvor sterk han er.

 

Og utholdenhet? Eh. Ok?

Lenke til kommentar
C.Ronaldos store problem er at han ikke leverer i toppoppgjørene, men det kommer nok med årene. Forsåvidt temmelig lik deres Torres på det området, flink mot de svake men temmelig usynlig når forsvarerne når et visst nivå.

Hahaha!

 

Hva har du å bedømme det ut ifra?

 

Han var god mot Chelsea og scoret et mål. Dårlig mot Man Utd. Spilte greit mot Arsenal, men ble skadet etter rundt 40 min og måtte ut i pausen.

 

Og hvis du tenker på i Spania, så spilte han bra der også mot både Real og Barcelona, tatt i betraktning hvor dårlig Atletico er i forhold til de to.

Lenke til kommentar
Patetisk

 

Du fremstår som en liten unge som tar det ille opp at noen mener noe annet enn deg. Akkurat lik var du når noen sa at Anderson var på høyde med Gerrard. Du gikk helt i vranglås og klarte tilogmed å lire av deg rasistiske utsagn. Imponerende. Skjønner ikke hvorfor du henger på diskusjon.no når du over ikke er interessert i, eller klarer, å diskutere saklig.

 

Det er så fantastisk at du ikke klarer å forstå at jeg diskuterer mot en annen person, da du plutselig kommer inn og begynner å diskutere mot meg på en helt annen måte. Jeg har aldri snakket om nåtiden, jeg har snakket om over alt.

 

Og du har ikke hatt ett argument, så å klage på måten jeg diskuterer er enda ett nytt lavmål fra deg.

 

Og du topper jo alt da du trar inn Anderson og Gerrard diskusjonen. Som du nok en gang ikke har forstått. Der jeg diskuterte mot at Anderson per dags dato var en like stor spiller som Gerrard.

 

JUHU, gratulere med FAIL på å forstå hva andre skriver.

Lenke til kommentar
Og hvis du tenker på i Spania, så spilte han bra der også mot både Real og Barcelona, tatt i betraktning hvor dårlig Atletico er i forhold til de to.

 

Torres har vell i tillegg blitt "kjent" for å alltid score mot Real eller Barcelona. Husker ikke hvem det var i farten.

 

 

 

 

Men der forsvant jeg, jakter noen mer sivilserte personer å diskutere med enn United supporterne som infiserer Liverpool tråden.

 

Klikkkkkkkkk klikkkk klikkk.

 

Lenke til kommentar
Jo Cristiano Ronaldo er faktisk en revolusjon innen fotballen!

Dette har faktisk Tjærnås / Fredheim faktisk påpekt ved flere anledninger, du finner få om noen i tillegg til C. Ronaldo som utfordrer becker og stoppere på den måten han gjør, en ving som er et helt angrep alene.

 

C Ronaldo er også undervurdert på hodet sammen med en god fysikk og bra utholdenhet.

 

Ronaldo er også stabil over lengre tid, men som sagt tidligere har Ronaldo vært under pari i store matcher, da spesielt Milan i CL og Liverpool sist. Dette kommer, så er han komplett.

De såkalte ekspertkommentatorene du siterer er ikke holdbart. Fredheim er så partisk som du kan få han og Tjernås er en dott som elsker alle.

 

Når det er sagt synes jeg det er en tåpelig diskusjon. Jeg må ærlig talt si at jeg ikke likte C.Ronaldo tidligere da han var en driblefant som elsket å tygge gress selv om motspilleren så vidt pustet på han i en duell. C.Ronaldo har etter det funnet ut at han spiller bedre om han holder seg på beina, og spiller mer ball, og er per dags dato en av verdens beste offensive midtbanespillere.

 

Ronaldo VAR (som enkelte påpekte) en ufattelig god spiss, men alderen har innhentet han. Ingen vet om C.Ronaldo vil komme opp på "legende-status" som sin brasilianske navnebror, men han har etter min mening potensiale til å forbipassere Ronaldo om han fortsetter den positive utviklingen.

Lenke til kommentar
Selvsagt er det spillere i klassen til Torres.

Ser vi i alle posisjoner er det jo 10-20 stykker, men ser vi på rene spisser er det færre.

- David Villa

- Didier Drogba

- Wayne Rooney

- Thierry Henry

- Samuel Eto'o

 

Alle spisser jeg ser på som jevngode med Torres.

tja, tar du vekk Rooney og legger til RvN og Klose, ser det litt bedre ut.

Lenke til kommentar
Keeper Pepe Reina er av Liverpools offisielle supporterklubb kåret til årets spiller. Fortjent pris, Jose. Dirk Kuyt kom på andreplass og Peter Crouch på tredjeplass i kåringen.

Hva faen skjer? Reina er vel greit nok, men Crouch og Kuyt?! Greit nok, de gjorde det helt OK på slutten av forrige sesong, men hallo, Torres har allerede scort flere mål enn Kuyt gjorde hele forrige sesong, og tar snart igjen Crouch totalt også. I tillegg har vi Gerrard, Alonso, Agger, Finnan, Carra osv osv. Merkelig valg av supporterklubben må jeg si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...