Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg vil vel anta at United gjerne skulle hatt flere mål mot Liverpool på Anfield for å føle seg trygge. Det kunne fort blitt poengdeling om Liverpool hadde vært litt mer giftige. På den annen side følte vel Liverpool seg trygge når de fikk 1-0 etter 12 minutter i dag, og trodde dette ville gå like lett som forrige gang lagene møttes. Slik gikk det ikke, men det var likevel styrke å komme tilbake å avgjøre i sluttminuttene - akkurat som United gjorde mot Everton i forrige runde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det har jeg aldri sagt. Jeg bare retter opp feil. :)

 

Jeg skjønner ikke vitsen med å sammenligne dem i det hele tatt, hvem bryr seg om hvilken prestasjon som var "best" eller "mest kontrollert"? Liverpool spilte en dårlig kamp i dag, men vant likevel. Verre er det vel strengt tatt ikke. De som avskriver Liverpool i alt fordi de vant en kamp de spilte dårlig i, må vær så god bare gjøre det.

Lenke til kommentar
Nei, det har jeg aldri sagt. Jeg bare retter opp feil. :)

 

Jeg skjønner ikke vitsen med å sammenligne dem i det hele tatt, hvem bryr seg om hvilken prestasjon som var "best" eller "mest kontrollert"? Liverpool spilte en dårlig kamp i dag, men vant likevel. Verre er det vel strengt tatt ikke. De som avskriver Liverpool i alt fordi de vant en kamp de spilte dårlig i, må vær så god bare gjøre det.

Enig i det aller meste du sier :). Scoringen kom forøvrig i 89:15, så har vi ryddet opp i det. Aftenposten sa det kom i den nittiende minutt, men LIVE-tjenesten deres er vel litt på etterskudd.

 

Jeg dømmer ikke Liverpool ut av gullstriden etter denne kampen. Det ville ikke vært særlig gjennomtenkt. Liverpool er nå ni poeng bak med en kamp mindre spilt. Det er riktig at Man Utd og Arsenal vil avgi poeng i kommende kamper, men det er ikke mange. På grunnlag av sesongen så langt, har jeg vanskelig for å tro at Liverpool skal avgi noe mindre poeng enn ARsenal og Chelsea.

 

Men fotballen er rund - mye kan skje. Det er slettes ikke umulig at Liverpool kan hente seg inn igjen, men dere må vel innrømme seriegullet henger i en litt tynn tråd?

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Vanskelig blir det selvfølgelig, men det er ikke umulig. Langt derifra. Jeg tør ikke tippe noe for hver kamp lever sitt eget liv, men det er klart at hvis det er Liverpool som skal vinne så må vi ta oss litt mer sammen og ikke få noen av de unødvendige poengtapene vi har hatt, samt gjøre det litt bedre mot de andre tre. Man Utd taper ikke ofte, men jeg er sikker på at de vil både gå på tap og uavgjortresultater, så alt er mulig om man er god. Og ellers er det også to andre lag som har minst like stor sjanse til å kunne ta innpå forspranget. Hvis for eksempel et lag gjør det veldig bra i de tre toppkampene, så kan det laget plutselig være foran. Det skal ikke altfor mye til.

 

Nå er det er sagt så har jeg ikke kjempetro på Liverpool-gull. Jeg tror vi må ha inn noen spillere til av øverste klasse først. Men vi får se.

Lenke til kommentar
Lite imponerer meg med Liverpool om dagen, forutenom Torres.

 

Jo, men jeg synes at Gerrard imponerer når han liksom "løfter" laget på slutten av kampen og får frem en scoring.

 

 

Var virkelig en fantastisk scoring av Torres, er virkelig en spiller som kan gjøre ting på egen hand.

Som du sier, Gerrard er virkelig god til og løfte laget opp, bidro med stor idrett i idag!

Lenke til kommentar

Personlig ser jeg ikke på Liverpool som en veldig skummel motstander når det kommer til seriegullet, det har de nok ikke mannskap til, enda.

Får de derimot et par spillere til i klassen til Torres, da tror jeg de kan bli å regne med i starten av mai.

Tror ikke de kommer like langt bak i år som i fjor, men tror ikke de vil være helt der oppe.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Personlig ser jeg ikke på Liverpool som en veldig skummel motstander når det kommer til seriegullet, det har de nok ikke mannskap til, enda.

Får de derimot et par spillere til i klassen til Torres, da tror jeg de kan bli å regne med i starten av mai.

Tror ikke de kommer like langt bak i år som i fjor, men tror ikke de vil være helt der oppe.

 

Forstår ikke hvordan du kan si noe sånt. Hadde forstått det om du sa noe sånt om fjorårets tropp, men troppen til Liverpool i år er egentlig ganske bra. Jeg har sagt det før, men sier det igjen: Jeg frykter Liverpool mer enn jeg frykter Arsenal. Jeg håper selvfølgelig at du har rett, men tror Liverpool kommer til å kjempe til siste stund. Jeg vet ikke om hele troppen er like god som Manchester United sin, men startelleveren til begge lag er nokså jevne. Men vet ikke hvor mange skader Liverpool klarer..

Lenke til kommentar

Vi har jo greid oss rimelig bra med langtidsskader på Agger, Alonso og Pennant. Gerrard var også ute en stund. Langvarige skader på Carragher og Torres er egentlig det jeg frykter mest, det kan bli ganske farlig. Skade på Gerrard er også veldig uheldig, men laget har vist at de greier seg uten han også, dog mangler vi en del når han er skadet, spesielt i jevne kamper. Er sikker på at uten Gerrard i dag, hadde vi ikke vunnet. Måten han løftet seg selv og hele laget når vi var nødt til å score, var fantastisk. Bortsett fra det så tror jeg vi greier oss rimelig greit selv med skader. Men hadde selvsagt vært herlig å kunne hatt spesielt Aggers trygghet i forsvaret og Pennant på høyrevingen. Masche erstatter Alonso på en god måte (selv om vi kunne trengt ham også, spesielt i oppgjørene mot topplagene tror jeg) kanskje så god at han tar over plassen som førstevalg.

Lenke til kommentar
Vi har jo greid oss rimelig bra med langtidsskader på Agger, Alonso og Pennant. Gerrard var også ute en stund. Langvarige skader på Carragher og Torres er egentlig det jeg frykter mest, det kan bli ganske farlig. Skade på Gerrard er også veldig uheldig, men laget har vist at de greier seg uten han også, dog mangler vi en del når han er skadet, spesielt i jevne kamper. Er sikker på at uten Gerrard i dag, hadde vi ikke vunnet. Måten han løftet seg selv og hele laget når vi var nødt til å score, var fantastisk. Bortsett fra det så tror jeg vi greier oss rimelig greit selv med skader. Men hadde selvsagt vært herlig å kunne hatt spesielt Aggers trygghet i forsvaret og Pennant på høyrevingen. Masche erstatter Alonso på en god måte (selv om vi kunne trengt ham også, spesielt i oppgjørene mot topplagene tror jeg) kanskje så god at han tar over plassen som førstevalg.

Enig i at en skade på Torres hadde vært forferdelig. Han er jo til tider Liverpool angrepet alene, og vi har ingen som kan være en backup for han, ettersom vi faktisk bare har en god spiss i denne klubben, nemlig Torres. Da ser jeg bort ifra Babel, ettersom Rafa bruker han hvor det trengs.

Lenke til kommentar
Nei, det har jeg aldri sagt. Jeg bare retter opp feil. :)

 

Jeg skjønner ikke vitsen med å sammenligne dem i det hele tatt, hvem bryr seg om hvilken prestasjon som var "best" eller "mest kontrollert"? Liverpool spilte en dårlig kamp i dag, men vant likevel. Verre er det vel strengt tatt ikke. De som avskriver Liverpool i alt fordi de vant en kamp de spilte dårlig i, må vær så god bare gjøre det.

Enig i det aller meste du sier :). Scoringen kom forøvrig i 89:15, så har vi ryddet opp i det. Aftenposten sa det kom i den nittiende minutt, men LIVE-tjenesten deres er vel litt på etterskudd.

 

Goscinny ;)

89:15 er jo i det 90. minutt det :)

Lenke til kommentar
Nei, det har jeg aldri sagt. Jeg bare retter opp feil. :)

 

Jeg skjønner ikke vitsen med å sammenligne dem i det hele tatt, hvem bryr seg om hvilken prestasjon som var "best" eller "mest kontrollert"? Liverpool spilte en dårlig kamp i dag, men vant likevel. Verre er det vel strengt tatt ikke. De som avskriver Liverpool i alt fordi de vant en kamp de spilte dårlig i, må vær så god bare gjøre det.

Enig i det aller meste du sier :) . Scoringen kom forøvrig i 89:15, så har vi ryddet opp i det. Aftenposten sa det kom i den nittiende minutt, men LIVE-tjenesten deres er vel litt på etterskudd.

 

Goscinny ;)

89:15 er jo i det 90. minutt det :)

Det er ikke overtid.

Lenke til kommentar
Nei, det har jeg aldri sagt. Jeg bare retter opp feil. :)

 

Jeg skjønner ikke vitsen med å sammenligne dem i det hele tatt, hvem bryr seg om hvilken prestasjon som var "best" eller "mest kontrollert"? Liverpool spilte en dårlig kamp i dag, men vant likevel. Verre er det vel strengt tatt ikke. De som avskriver Liverpool i alt fordi de vant en kamp de spilte dårlig i, må vær så god bare gjøre det.

Enig i det aller meste du sier :) . Scoringen kom forøvrig i 89:15, så har vi ryddet opp i det. Aftenposten sa det kom i den nittiende minutt, men LIVE-tjenesten deres er vel litt på etterskudd.

 

Goscinny ;)

89:15 er jo i det 90. minutt det :)

Det er ikke overtid.

Nei, men det er fortsatt i det 90. minutt.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om bra sider/personer/steder å kjøpe kun Liverpool-billetter fra? Jeg har en mulighet til å dra over på hjemmekampen mot Inter, men vil kun ha selve kampbilletten. Billigste jeg har funnet er £270, og det er litt i drøyeste laget for en billett ... Noen som erfaring med hvordan prisnivået er hos billetthaiene utenfor Anfield på kampdagen? Var en del av dem mot Porto hvert fall, men fikk aldri med meg hvilken pris de ville ha siden jeg ikke var interessert.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...