fakey Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du pessimistisk? Hva skal man si om Torres?? "Jeg elsker deg Torres!"? Og dermed var det målkalaset i gang, måtte vi score mange flere mål i dag... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Detta suger så voldsomt nå at vi ikke fortjener og vinne dette. Faen ta altså, kunne ha bytta ut halve laget med en gjeng blinde apekatter og man hadde ikke merka forskjell. Edit: Faen altså, måtte Rafa ta til vettet og selge hvertfall Kuyt og Voronin i januar. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FYtte helvete så syyyykt deilig! StevieG viser hvorfor han er kaptein Endret 26. desember 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Detta suger så voldsomt nå at vi ikke fortjener og vinne dette. Faen ta altså, kunne ha bytta ut halve laget med en gjeng blinde apekatter og man hadde ikke merka forskjell. Edit: Faen altså, måtte Rafa ta til vettet og selge hvertfall Kuyt og Voronin i januar. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FYtte helvete så syyyykt deilig! StevieG viser hvorfor han er kaptein Du sammenligner Lpool med en gjeng apekatter! Luw u maan! Men det ble 3poeng på dere gitt.. :/ Endret 26. desember 2007 av Blax Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Detta suger så voldsomt nå at vi ikke fortjener og vinne dette. Faen ta altså, kunne ha bytta ut halve laget med en gjeng blinde apekatter og man hadde ikke merka forskjell. Edit: Faen altså, måtte Rafa ta til vettet og selge hvertfall Kuyt og Voronin i januar. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FYtte helvete så syyyykt deilig! StevieG viser hvorfor han er kaptein For et fantastisk innlegg [ Du sammenligner Lpool med en gjeng apekatter! Luw u maan! Men det ble 3poeng på dere gitt.. :/ Når man ser hvordan de spiller så fortjener de ikke annet!!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Detta suger så voldsomt nå at vi ikke fortjener og vinne dette. Faen ta altså, kunne ha bytta ut halve laget med en gjeng blinde apekatter og man hadde ikke merka forskjell. Edit: Faen altså, måtte Rafa ta til vettet og selge hvertfall Kuyt og Voronin i januar. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FYtte helvete så syyyykt deilig! StevieG viser hvorfor han er kaptein Du sammenligner Lpool med en gjeng apekatter! Luw u maan! Men det ble 3poeng på dere gitt.. :/ Bare halve laget, og bare i denne kampen, i ren frustrasjon. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Deilig. Holdt på å bli flaut dette. Voronin var forøvrig særdeles svak i dag. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Fy faen for et drittlag (ja det er andre gangen på rad jeg sier det) At det går an å være så uinspirerte? Riise og Aurelio bare rusla rundt utpå der og ingen tok initiativ. Den eneste som hadde guts til å prøve var Gerrard. Vi MÅ gjøre noe. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Aaah, fantastisk! Gerrard og Torres! For et par de har blitt Men jeg gremmes over prestasjonene her, herregud så dårlig. Vi skal nedsable Derby med minst 2-3 mål, isteden ender vi opp med neglebiting av verste klasse. Hele laget under pari, men Torres scorer hvert fall og skaper noen sjanser, og Gerrard tar seg voldsomt sammen de siste 20 der. Ellers er det halvshabby spill over hele rekka. Elendig og noe Benitez må si klart ifra om, selv om vi vinner så er ikke dette i det minste bra. Kjører på auto-pilot fordi det er et lag vi skal vinne mot, men da går det ofte slik det nesten gjorde i dag, at underdogen får et mål eller to og så avgir man poeng. Men jeg er hvert fall glad vi fikk med oss de tre poengene til slutt! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du pessimistisk? Jeg lider av humørsvinginger. Deilig at vi vant, men i realiteten brude vi ha klart dette mye bedre... Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 FY HELVETE Eg jubla på målet til gerrard .... FUCK I LOVE THAT MAN!!!! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Typisk, nå kommer Liverpool til å presse noe sykt til de får den syyyyke 100% sjansen i de siste minutt, som de bommer på og tragedien er ett faktum Ganske riktig, bortsett fra att de ikke bommet Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ikke ETT ord om at United alltid avgjør på overtid/sluttminuttene! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ikke ETT ord om at United alltid avgjør på overtid/sluttminuttene! Det var rett før. Nå vet jeg hvordan det er å være Man. Utd. supporter. Spille slapt og kjedelig i 85 minutter og så sikre seiern. (Ikke bli så forbanna sure nå, og ta en spøk) Lenke til kommentar
iDude Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ikke ETT ord om at United alltid avgjør på overtid/sluttminuttene!Skal det liksom være en negativ ting? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Følte meg ganske sikker på at det ble bare ett poeng i dag. Men StevieG ville det annerledes. Men vi var mildt sagt jævlige bakover på banen i dag. Ingen ting stemte og vi var heldige som ikke slapp inn mer mål. Offensivt manglet det til ofte kreativitet, noe som det så ut som bare Torres og Gerrard hadde. Godt og se Alonso tilbake, selv om jeg av en eller en annen grunn liker Masche best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Gerrard the captain fantastic men makan til tullball fra liverpool i 2 omgang! Har ønsket og belholde Kuyt helt til nå, selg Kuyt og kjøp Harlad Martin Brattbak fra US airforce, han skorer!! Vi må kjøpe ny spiss på januar, no doubt about it. Helst en sterk engelskmann... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 ..som? Boca's Palacio? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå