Hewitt Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jejeje, vi kjører på auto-pilot og har til og med da rundt 80% ballbestittelse og full kontroll. Men kjør på litt og ta med et par mål til i andre omgang 'a. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Der var det pause, hva synes vi om kampen så langt? Jeg synes den har vært O.K. men Babel og Carra brude ha scoret på sjansene sine... Stakkars Carra... Ikke skyld på han da Men Babel derimot Enig med deg, trenger virkelig 1 mål til nå... Hvis ikke kan dette ende i en forferdelse... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Heh, slapp av. Er jo bare Newcastle som avgir poeng mot Derby (nesten da..) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hvis vi avgir poeng mot Derby så skal jeg tygge mine brukte sokker... Håper vi vinner... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hvafan.. Er Riise i midtforsvaret? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hvafan.. Er Riise i midtforsvaret? Sånt skjer når benken består av for det meste offensive spillere. Synd hvis Hyypia er skadet, han haltet litt... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hvis vi avgir poeng mot Derby så skal jeg tygge mine brukte sokker... Håper vi vinner... Håper du har videokamera for en skandale Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Haha, sånn går det når det ser ut som vi tar det for gitt at vi vinner. Edit: Tar nå dette for det. Voronin må ut, han suger. Endret 26. desember 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kødder du med meg? Da skal jeg kose meg med sokkene mine i kveld. Faen heller... Både sokkene, og poengtap... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Nå får Liverpool blod på tann, hadde scoringen til Derby kommet senere så hadde det vært større muligheter Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det skulle ikke vært frispark heller. jævla homse dommer gå å brenn. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Dette kommer aldri til å gå inn, det er nesten for godt til å være sant. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Liverpool tar det nok uansett ja. Som nightkeeper sier kommer nok målet for tidlig for at det skal være muligheter for Derby. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Helt forferdelig kamp av Liverpool. Noe av det verste jeg har sett i år av dem og det har vært, tja, til tider jævlig mye skrap. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Dette kommer aldri til å gå inn, det er nesten for godt til å være sant. Jepp, det er teoretisk umulig at Liverpool avgir poeng mot Derby, sånt skjer en gang i milleniet. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Nå prater dere ut av ræva folkens. Det har skjedd mye rarere ting i fotballverdenen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Genistrek av Rafa og ta ut Babel som er en potensiell matchvinner og sette inn fantastiske Kuyt i tillegg til at klassespissen Voronin er på banen. Fantastisk, nå må vi sette vår lit til Torres og Gerrard. Håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Typisk, nå kommer Liverpool til å presse noe sykt til de får den syyyyke 100% sjansen i de siste minutt, som de bommer på og tragedien er ett faktum Endret 26. desember 2007 av Messi91 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Typisk, nå kommer Liverpool til å presse noe sykt til de får den syyyyke 100% sjansen i de siste minutt, som de bommer på og tragedien er ett faktum Like pesimistisk som meg, du. Føler at dette går fullstendig i dass... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Typisk, nå kommer Liverpool til å presse noe sykt til de får den syyyyke 100% sjansen i de siste minutt, som de bommer på og tragedien er ett faktum Like pesimistisk som meg, du. Føler at dette går fullstendig i dass... Har sett det før, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå