Benitez Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Lite dilemma der ja, men en ting som er sikkert er at Xabi Alonso starter idag, ifølge.no da Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Klikk meg for å se alle målene til Torres så langt. Mange fine mål.. Fin musikk i bakgrunnen er det også. Absolutt verdt å ta en titt. Takk for filmen Fikk frysninger med en gang. Laget som starter mot Derby: Reina Finnan Carragher Hyypiä Aurelio Babel Gerrard Alonso Riise Voronin Torres Benk: Itandje Mascherano Lucas Benayoun Kuyt Endret 26. desember 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Klikk meg for å se alle målene til Torres så langt. Mange fine mål.. Fin musikk i bakgrunnen er det også. Absolutt verdt å ta en titt. Takk for filmen Fikk frysninger med en gang. Laget som starter mot Derby: Reina Finnan Carragher Hyypiä Aurelio Babel Gerrard Alonso Riise Voronin Torres med det laget der så kommer det til å bli stygge sifre for derby Klikk meg for å se alle målene til Torres så langt. Mange fine mål.. Fin musikk i bakgrunnen er det også. Absolutt verdt å ta en titt. Takk for filmen Fikk frysninger med en gang. Laget som starter mot Derby: Reina Finnan Carragher Hyypiä Aurelio Babel Gerrard Alonso Riise Voronin Torres med det laget der så kommer det til å bli stygge sifre for derby Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Bra lag, tipper 4-0 seier til oss. 2xTorres, Babel og Gerrard scorer. Håper vi får til noe på venstresida med Riise/Aurelio som sikkert kommer til å skifte en del på hvem som spiller hvor. Har jo sett at det har fungert bra før hvertfall. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Må si at dette er et ganske godt lag. Satser på 5-0 til oss, 3xTorres 1xVoronin og 1xBabel. Dette skal vi klare Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Skjønner ikke hvorfor dere whiner så mye om forsterkninger i januar egentlig, det er jo en kjent sak at januarkjøpene suger det første halvåret de er i klubben. Det eneste måtte være om dere handlet inn noen fra pl, men det ser jeg som veldig urealistisk. Enig... Men det er jo alltid et jag om nye spillere Men vi MÅ ha masch og en ny midtstopper... Er alt for sårbare bak der... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hvorfor i gudenes navn bruker dere egentlig Riise på venstrekant? Dere har da langt bedre alternativer? Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Spennende lag!! Alonso fra start i en kamp med betydning. Det varmer hjertet mye!! Riise og Aurelio kan være en perfekt venstre side.. eller ikke.. Spennende er det. Jeg tror ikke Rafa tør å sette Torres på benk jeg og takke fa.. for det Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hva skal man si om Torres?? Endret 26. desember 2007 av Svantekiller Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hva skal man si om Torres?? Klasse, dessverre Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hva skal man si om Torres?? "Jeg elsker deg Torres!"? Og dermed var det målkalaset i gang, måtte vi score mange flere mål i dag... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Fy faen. Pure class! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Klasse klasse klasse Endret 26. desember 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hva skal man si om Torres?? "Jeg elsker deg Torres!"? Og dermed var det målkalaset i gang, måtte vi score mange flere mål i dag... Vet ikke om jeg har råd til å bli med på den jeg Men det er helt rått hvordan han leker seg.......... Får håpe at han løfter resten også Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hvordan klarte Babel det da? Edit: Merkelig måte å bli skadd på Endret 26. desember 2007 av Svantekiller Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hvordan klarte Babel det da? Shit happens :/ Edit: Stakkars Stephen Pearson. Det der så lite behagelig ut... Endret 26. desember 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det er slike kamper man ser viktigheten av en spiss som bedriver magi... Som vi har manglet endel år nå Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Der var det pause, hva synes vi om kampen så langt? Jeg synes den har vært O.K. men Babel og Carra brude ha scoret på sjansene sine... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det er slike kamper man ser viktigheten av en spiss som bedriver magi... Som vi har manglet endel år nå Men nå har vi endelig det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå