Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk meg for å se alle målene til Torres så langt. Mange fine mål.. :whistle: Fin musikk i bakgrunnen er det også. Absolutt verdt å ta en titt.

Når jeg så at det var en united-supporter som linket til dette, trodde jeg faktisk ikke dette ville være seriøst i det hele tatt. Jaja, overraskelsenes tid er visst ikke forbi! :thumbup:

 

Gleder meg til del 2 av Torres-kavalkade-video kan presenteres... (f.o.m. julen 2007 - sesongslutt 2008) ;)

Lenke til kommentar
Klikk meg for å se alle målene til Torres så langt. Mange fine mål.. :whistle: Fin musikk i bakgrunnen er det også. Absolutt verdt å ta en titt.

Når jeg så at det var en united-supporter som linket til dette, trodde jeg faktisk ikke dette ville være seriøst i det hele tatt. Jaja, overraskelsenes tid er visst ikke forbi! :thumbup:

 

Gleder meg til del 2 av Torres-kavalkade-video kan presenteres... (f.o.m. julen 2007 - sesongslutt 2008) ;)

Ja det blir spennende. Har absolutt tro på at Torres kan føre dere til en 4. plass :)

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg mest til å se "Fernando Torres - Complete Liverpool Compilation 2007-2015" som viser alle 227 målene han scorte i løpet av åtte sesonger i Liverpool. 3 timer med mål, haugevis av lekestuer med stakkarslige forsvarsspillere, dragninger, feiringer og enorme sjanser som burde resultert i enda flere mål. Oh teh joy!

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg mest til å se "Fernando Torres - Complete Liverpool Compilation 2007-2015" som viser alle 227 målene han scorte i løpet av åtte sesonger i Liverpool. 3 timer med mål, haugevis av lekestuer med stakkarslige forsvarsspillere, dragninger, feiringer og enorme sjanser som burde resultert i enda flere mål. Oh teh joy!

faen har du røyka noe igjen?

Lenke til kommentar

Hvor ble det av politiet? Jeg satt oppe med en joint og venta på dem, men verken de eller politihunden Rex (ikke at du nevnte han, men jeg hadde bare håpet på å møte ham) dukket opp. :(

 

Sånn derre seriøst:

 

Vurderer å ta en Liverpool-tatovering. Har hatt det i tankene i mange måneder, sikkert et halvt års tid, men har valgt å ikke gjøre noe med det fordi jeg ville tenke på det lenge for å være sikker på at jeg vil ha den. Jeg digger kule og forseggjorte tatoveringer (som ikke er for svære heller, det er ikke min greie), og hvis jeg skal ta så blir en Liverpool-tattoo den første jeg tar hvert fall. Må ha noe som betyr noe for meg når jeg først skal ha noe på kroppen i ... ja, en evighet.

 

Den jeg digger mest så langt er:

 

post-103468-1198655828_thumb.jpg

 

Den er enkel, men stilfull. Passer inn, samtidig som Liverbirden er nyyydelig. Samtidig så er det heller ikke en logo med navn og bokstaver og shit, men et symbol - en figur - som ikke forteller noe for de som ikke bryr seg om fotball, og det liker jeg. Den passer også hele kroppen. Denne er fra undersiden av armen, der jeg også vurderer den sterkest, men den passer like godt lenger oppe på armen, på ryggen, på beina, etc.

 

En annen er YNWA:

 

post-103468-1198656034_thumb.jpg

 

Denne kan jo tas i mange former. Hele tittelen, bare YNWA, tusen forskjellige fonter, kan plasseres omtrent alle steder. Den passer ganske godt på innsiden av armen da, synes jeg.

 

En ganske rå en, men litt for stor for meg, er jo denne da:

 

A805965D-2AB3-459A-8B6B-4914B8FBDBF8.JPG

 

Meget forseggjort!

 

Ellers finnes det jo mange andre motiv man kan ha også, men jeg vil ha noe litt enkelt og som ikke forteller ALT (hele klubbemblemet blir litt over-kill på kroppen for min egen del), som samtidig ser bra ut. Tror nok Liverbirden og en form av YNWA er mest aktuelt.

 

Noen tanker eller ideer? Ingen som faktisk har en LFC-tatovering?

Lenke til kommentar

Da er ikke til å stikke under en stol at stemningen på Anfield denne sesongen ikke har vært så god som det forventes. Trodde RTK prøvde å gjøre noe med dette jeg, men ser ikke helt ut til å ha gitt særlig resultater på kort sikt?

 

Angående matchen idag håper jeg Rafa hviler Agger, og heller lar Daniel trene seg i bedre form på Melwood til City-kampen istedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...