Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Alltid like morsomt når folk skal sammenlikne ting, men mislykkes totalt. Når du presterer å si at Liverpool sine drakter ser ut som utvaska United drakter, får jeg meg bare en liten latter.

Når fargen mørkerød blir utvaska, så blir den ikke ordinær rød slik som Liverpool sine drakter, men nærmere rosa.

Men herregud da, slutt å ta alt så forbanna bokstavelig. Latterlig at du klarer å henge deg opp i noe sånt.

Hvis du ikke mente det boksavlig, hva mente du med det da?

At Pool-drakten ikke har den samme spreke rødfargen United-drakten har. Har forøvrig aldri prøvd å vaske ut et rødt plagg, men jeg tviler også på at den blir rosa med det første. Det som skjer er vel at den mister litt av den sterke rødfargen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror nok at den maskinen som Hewitt never koster en del penger, og at det tar tid å tjene på den på mindre steder. Ikke alle som syns det er positivt å betale 550-800 kroner for en trøye. Derimot så blir ikke inntekten så stor, men på steder som Hamar, Voss o.l så brude de tilby dette ja...

Det har du sikkert rett i, men jeg tror alle som spiller fotball (som er en del i alle byer nesten uansett størrelse) kjøper fotballdrakter med trykk. Så på sikt så tror jeg de faktisk kan tjene litt penger på det. Kanskje ikke så mye, men som sagt kan det bli en liten ekstrainntekt.

Det er jo egentlig en vurderinssak for de forskjellige forretningene. Om de ser at det er et noen lunde greit salg av drakter kan de jo først legge fram en spørre undersøkelse om folk ville ha benyttet seg av et eventuelt tilbud om trykk.

 

Nå har jeg faktisk tenkt til å spørre den ene forretningen her i byen som faktisk er et trykkeri om de kan få skaffa seg PL tall og nr. Det gjør jo saken lettere at de har utstyret som trengs (bor forøvrig i Notodden, som ikke er den største byen, men det er veldig mange som sparker).

 

Edit:

Okey fakey, deg om det, så lar vi det ligge ;) Ellers kommer vi bare å gjennta oss selv et utall ganger uten å bli enige.

Endret av AndersC
Lenke til kommentar

Liverpool har jo en EKTE rødfarge.

United sine drakter er helt forferdelige.

 

De startet ut middels, med en svært stygg logo som var innrammet, og en "retro" stil med en rødfarge som er alt, alt for dyp.

Så bestemmer de seg for å legge en "fartsstripe" på ryggen. Det er noe av det styggeste påfunnet noen sinne, etter min meninig.

 

Angående at jeg synest Liverpool har de fineste draktene, var kanskje en litt for rask uttalselse. Egentlig er jeg enormt stor fan av Spurs drakten. Helt sinnsykt stilren og flott. Men utenom den, er det Liverpool drakten for min del.

Lenke til kommentar
Liverpool har jo en EKTE rødfarge.

Ja, United sin rødfarge er vel fake eller no sånt?

 

Gå på Google, og søk på "Rød", eller "Red" om du vil. Sammenlign så de 300 første bildene med rødfargen til Liverpool og rødfargen til Man Utd.

 

Garanterer deg at over 90% av rødfargene er mest lik Liverpool sin, fordi den er "ekte".

 

 

Og, missforstå meg rett.

 

 

:cool:

 

Hehe :)

 

Chelsea's refleksvest er "strålende", ja. ;)

Lenke til kommentar
Liverpool har jo en EKTE rødfarge.

United sine drakter er helt forferdelige.

 

De startet ut middels, med en svært stygg logo som var innrammet, og en "retro" stil med en rødfarge som er alt, alt for dyp.

Så bestemmer de seg for å legge en "fartsstripe" på ryggen. Det er noe av det styggeste påfunnet noen sinne, etter min meninig.

 

Angående at jeg synest Liverpool har de fineste draktene, var kanskje en litt for rask uttalselse. Egentlig er jeg enormt stor fan av Spurs drakten. Helt sinnsykt stilren og flott. Men utenom den, er det Liverpool drakten for min del.

viss du mener forrige sesongs drakter så var de til minne om busby babes! Liker ikke å vere sur, men om du mente de så vil jeg ha meg frabedt den kommentaren..

Lenke til kommentar

Fantastisk spiller altså, helt nydelig å se på. Han har allerede scoret flere mål denne sesongen for Liverpool enn han gjorde i gjennomsnitt pr. sesong i AM. Han scorte ikke så mye de to første sesongene der, men alikevel sier det litt om hvilken spiss han er og hvor viktig det er å ha gode medspillere. Alle var skeptiske til hvordan han kom til å tilpasse seg, men han har virkelig slått fra seg og er nå en av våre viktigste spillere. Fantastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...