Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det eneste jeg ikke liker med Liverpool-draktene er at de følger en slags mal som Adidas bruker på draktene til flere klubber. Det suger.

Det må jeg si meg enig i. Jeg vil at Liverpool-drakten skal være særegen, ikke en drakt som følger en mal. Addidas bør skjerpe seg på det, og bruke litt tid på designe en spesiell Liverpool-drakt. Den drakten vi bruker nå (hjemmedrakt) byttes ut ved høsten, eller snakker jeg tull? Er det klart om det er Addidas som lager den drakten, eller blir det noen andre?

Lenke til kommentar

Ja, vi får ny hjemmedrakt til neste sesong begynner. Ny borte- og CL/tredje-drakt også. Hjemmedrakten varer alltid to år, bortedraktene et år av gangen. Jeg er ikke sikker på hvor lenge vi har avtale med Adidas, men jeg regner med at det er en god stund til og jeg tviler på at Liverpool bytter draktleverandør uansett når kontrakten med Adidas begynner å utløpe.

 

Adidas er greie de, men de er litt for slappe med å designe drakter ja. Bruker standardmaler som flere klubber har, og til tider har de noen helt forferdelige drakter (som Liverpool heldigvis har sluppet unna til nå).

Lenke til kommentar

Det er selvsagt en skuffelse at Liverpool sine drakter skal være ganske like mange andre, men jeg synest Liverpool har klart de fineste draktene i PL, og av alle de andre lagene som har denne "malen".

 

Logoene, reklamen og fargene passer alt så fantastisk ilag. Jeg ville ikke byttet ut denne drakten på lang tid :)

Uheldigvis er det ny drakt neste år.

Lenke til kommentar
Det er selvsagt en skuffelse at Liverpool sine drakter skal være ganske like mange andre, men jeg synest Liverpool har klart de fineste draktene i PL, og av alle de andre lagene som har denne "malen".

 

Logoene, reklamen og fargene passer alt så fantastisk ilag. Jeg ville ikke byttet ut denne drakten på lang tid :)

Uheldigvis er det ny drakt neste år.

No shit? Alle supportere synes sine egnes lag drakter er de fineste. Skal jeg derimot være objektiv vil jeg si at Pool-draktene ser ut som utvaska United-drakter mtp rødfargen og at Spurs har de fineste draktene i PL.

Lenke til kommentar

Jaja, smaken er som baken. Den er delt :) Jeg personlig liker draktene til Blackburn, både borte- og hjemmedrakt. Men Liverpool-drakten er langt fra å se ut som en utvasket Man Utd drakt...

 

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=13485&zone=1 <-- Julehilsen fra Rafa, kopier og lim inn linken

 

Det var trivelig, eller hva? Nå er det bare å vinne å over Derby, så får vi en tøff kamp borte mot City. Det tror jeg og håper jeg at vi skal klare. Etter dette er det bare å vente på 2008, og håpe på mange flere seire... Tidlig å si godt nyttår, så jeg venter med det.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Tja. Virker som om du har peiling på det meste fakey. Til og med alle supporteres meninger. Spør en Bolton supporter, eller en Aalesund supporter om de synes deres lag har de fineste fraktene, så skal du se at det er MEGET sprikende svar.

 

Alltid like morsomt når folk skal sammenlikne ting, men mislykkes totalt. Når du presterer å si at Liverpool sine drakter ser ut som utvaska United drakter, får jeg meg bare en liten latter.

Når fargen mørkerød blir utvaska, så blir den ikke ordinær rød slik som Liverpool sine drakter, men nærmere rosa.

 

Over til kampen i morra. Jeg kan bare si jeg gleder meg stort. Med en Gerrard og en Torres i form, KAN det bli stygge sifre for Derby. Men det finnes kun en medisin om vi vil vinne. Det er å gå ut og gi 110% uansett om det er Derby, Scunthorpe eller Manu!

Lenke til kommentar

For de som vurderer draktkjøp, har blant annet Kitbag og Subsidesports nyttårssalg. Hjemmedrakten til £24.99. Subsidesports har i tillegg fjorårets bortedrakt (den gule) spillerutgaven (noen forandringer og bedre kvalitet) til samme pris.

 

Og nå når jeg tenkte jeg skulle kikke på CL-drakten, så har verken Official Online Store eller andre butikker den lenger! Hva har skjedd? Visste ikke at den skulle gå ut av produksjon halvveis inn i sesongen?

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Tja. Virker som om du har peiling på det meste fakey. Til og med alle supporteres meninger. Spør en Bolton supporter, eller en Aalesund supporter om de synes deres lag har de fineste fraktene, så skal du se at det er MEGET sprikende svar.

Satt litt på spissen, men til og med du bør skjønne hva jeg mente.

 

Alltid like morsomt når folk skal sammenlikne ting, men mislykkes totalt. Når du presterer å si at Liverpool sine drakter ser ut som utvaska United drakter, får jeg meg bare en liten latter.

Når fargen mørkerød blir utvaska, så blir den ikke ordinær rød slik som Liverpool sine drakter, men nærmere rosa.

Men herregud da, slutt å ta alt så forbanna bokstavelig. Latterlig at du klarer å henge deg opp i noe sånt.

Endret av fakey™
Lenke til kommentar

Skal du til Liverpool denne sesongen? I så fall er det enkelt å bare få trykk på. Hvis ikke, så finnes det sportssjapper som tilbyr trykk, men langt ifra alle. Jeg er ikke kjent i Oslo så jeg kan ikke gi deg noen butikker (kanskje andre kan?), men hvis du ikke får noen tips om hvem som gjør det, bare ta en rundtur på sportsbutikkene og spør. Det finnes garantert butikker som gjør dette. Hva med den der fotballbutikken på Oslo City?

 

Edit:

Hah, det var den butikken jeg sa! Eneste sporstbutikk jeg har vært på i Oslo. Jeg eier. :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Jeg har et annet problem jeg, noen som vet hvor jeg kan få trykk på drakta? Og hvor mye koster dette?

 

Bor i nærheten av Oslo btw...

 

Glem det, etter litt grundig googling kom jeg fram til dette; http://www.ik1.no/firmadetaljer/FotballShop.128939/

Oslo city på football shop eller hva det heter. Koster mellom 5-9kr per bokstav, og 15kr per tal elns. Er ikke helt sikker på de prisene der.

Lenke til kommentar

Skulle ikke ta lenger tid enn et lite minutt, med mindre de har noe spesielt opplegg der ... Er jo bare til å legge navn og nummer (og evt. PL/CL-merke på armene) på drakta og så ta ned den ... øh, "maskinen" slik at merkene blir festet fast på drakta. I Liverpool tok det hvert fall et lite minutt.

Lenke til kommentar
Da er det faen meg på tide at jeg tar meg en tur til Oslo. Kjøpte drakta i Bergen, og nå skal jeg "fikse" på den i Oslo :!: Pokker så vanskelig jeg må gjøre ting. Tror jeg skal ha Babel på drakta, eller Torres. Valget er vanskelig...

 

Takk for hjelpen :)

Vær kul og ta Babel!

 

Edit: slenger på en :woot:

Endret av danno_O
Lenke til kommentar
Alltid like morsomt når folk skal sammenlikne ting, men mislykkes totalt. Når du presterer å si at Liverpool sine drakter ser ut som utvaska United drakter, får jeg meg bare en liten latter.

Når fargen mørkerød blir utvaska, så blir den ikke ordinær rød slik som Liverpool sine drakter, men nærmere rosa.

Men herregud da, slutt å ta alt så forbanna bokstavelig. Latterlig at du klarer å henge deg opp i noe sånt.

Hvis du ikke mente det boksavlig, hva mente du med det da?

 

Tar forøvrig maks 5 min. å trykke navn og nummer de fleste steder. Skjønner ikke hvorfor flere ikke tilbyr dette. Er jo for det meste i de større byene at de trykker, men jeg tror at selv på mindre steder ville sportsforretningene kjent greit med penger med å trykke på navn og nr. Det hadde hvertfall blitt en liten ekstrainntekt.

Lenke til kommentar

Tror nok at den maskinen som Hewitt never koster en del penger, og at det tar tid å tjene på den på mindre steder. Ikke alle som syns det er positivt å betale 550-800 kroner for en trøye. Derimot så blir ikke inntekten så stor, men på steder som Hamar, Voss o.l så brude de tilby dette ja...

 

Når sant skal sies, så er fotballtrøyer ganske behaglige. Overasket meg første gangen jeg brukte en, hvor mye de faktisk varmer. Tynne, men de varmer sikkelig. Liker dem så godt, at jeg nok ender opp med å kun bruke sånne. Har lyst på en Atletico-drakt med Garcia jeg.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...