Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, kom med Henry-historien når du får tid. Har aldri fått med meg hva som skjedde der egentlig, jeg trodde bare han ønsket seg nye utfordringer og at han alltid har likt Barca eller noe slikt. Men ingen tvil om at Henry er og burde være en legende i Arsenal, han er på høyde med Fowler, Rush og Owen (sistnevnte hvert fall for meg, jeg vet at mange LFC-supportere ikke liker ham) for Liverpool. Henry er en av de ganske så få spillerne på et rivaliserende lag som jeg faktisk har likt ganske godt.

 

Edit:

Nå er det øyeblikk mat, så da benytter jeg sjansen til å sende en siste julehilsen! God jul! :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Henry ødela Arsenal? Han lagde Arsenal.

Er ikke noe problem å ødelegge det enn har skapt. Henry var fantastisk, men det siste året han var der virket det som de baserte spillet altfor mye rundt ham. Han har jo innrømt selv att han ofte fikk ballen når andre var i bedre posisjon.

 

Men det blir jo for dumt å si att han ødela dem. Kansje han holdt dem igjen men jeg tror gunnen til Arsenals sukkses er att Fabregas har vokst og fått mye mer frihet enn han hadde før.

Lenke til kommentar
Henry ødela Arsenal? Han lagde Arsenal.

 

Henry? Du mener vel at Wenger lagde Arsenal ;) Da er jeg enig med deg.

Da Henry var utrolig på banen i PL, var andre også det. Bergkamp, Pires, Vieria, Ljungberg, Lauren, Cole(rasshølen) osv :) Takket være dem at Henry har blitt legend i klubben, det ville han aldri ha klart uten dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Fikk Carragher-drakt av lillebror som han kjøpte da han var over og så Bolton-kampen. Sitter med den på nå. Butch.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Gratulerer begge to! Finnes vel ikke bedre gaver? :) Selv fikk jeg ingenting Liverpool-effekter i julegave i år, siden jeg har kjøpt to drakter i år og en HAUG Liverpool-effekter når jeg var i Liverpool, men jeg fikk gleden av å gi bort Liverpool-hjemmedrakten til muttern, som hun ble veldig glad for, hennes første drakt. :) Hun holder med Liverpool, men er ingen fanatisk supporter. Men hun ser alle kamper hun kan, dog sitter ikke like entusiastisk og brøler i sofaen som vi gjør. :p

Lenke til kommentar

Da er jeg tilbake igjen etter en fin julaften i går :) Jeg fikk på selveste julaften mitt første The Kopite i posten + diplom med Torres som bakgrunn :D og en kalender. I julegave fikk jeg et megastort flagg med Liverpool logo på. Jeg fikk også et badehåndkle med Liverpool logo på, av min ene onkel som faktisk er Man Utd supporter - det samme er sønnen btw.

 

Hvis jeg kunne valgt mellom Henry eller Torres, hadde jeg valgt Torres.

 

Edit: Har to drakter med Torres og Gerrard, derfor ønsket jeg meg ikke drakt i år. Kommer muligens og kjøpe det svarte drakta senere en gang.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som ikke rådigger CL-drakta?

 

Ikke misforstå meg, jeg synes den er kul og vurderer å anskaffe meg den selv. Men jeg liker både hjemme- og bortedrakten bedre. Det er noen ting jeg ikke liker ved tredjedrakta, blant annet at klubbemblemet er plassert på midten, jeg foretrekker å ha det til venstre, over hjertet. Jeg liker designet på drakten, hadde det ikke vært for at det (typisk Adidas) er et sånn standard-design som andre klubber også har. Må si jeg følte meg litt flau da vi spilte mot Marseille og begge lag hadde de samme draktene, bare i forskjellige farger ... (Marseille-drakten for de som ikke husker den). Vi burde greie å finne et unikt draktdesign kun for Liverpool, selv om vi har Adidas som draktleverandør.

 

Men bortsett fra det er den kul, jeg liker sort andre/tredje-drakt. Tror nok jeg blir å kjøpe den. Hadde vært utrolig kult å fått tak i en uten sponsor, for det var digg. Jeg liker veldig godt Carlsberg som draktsponsor, men drakter uten sponsor er tøffe, spesielt når man har sponsor på alle andre drakter. Slik som de spilte med mot nevnte Marseille (bilde). Men de selges vel ingen steder, Carlsberg skal tross alt ha valuta for å være draktsponsor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...