Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
YEEEEEESSSSSS! Herlig kamp. Med en gang Gerrard er tilbake i sin favorittposisjon går alt så meget bedre. For håpe at Benitez også innser det nå. YESSSSS! :w00t:

7340115[/snapback]

Jeg måtte se andre omgangen i FA-Cup finalen om igjen etter den kampen her. :)

Gerrard gleder meg veldig.

YNWA

Lenke til kommentar

Kuyt er god han ja, fortsatt en av mine favoritt-spillere på laget. Han jobber bra, løper mye og gir ikke så lett opp. I dag hadde han en midtperiode hvor han mistet ballen litt unødvendig, men tok seg kraftig opp igjen. Han var jo også servitør på begge scoringene. Ellers var det mange bra i dag. Reina virker også som å ha fått tilbake selvtilliten, og den bakerste rekka slapp ikke til PSV mange ganger i dag heller. Den eneste som skuffet i dag var Garcia synes jeg, som bortsett fra et bra innlegg på sistescoringa gjorde mange enkle og unødvendige feil... Men på en sånn dag som dette, må man fokusere på det positive. En kald pils ekstra før jeg legger meg, kan jeg vel unne meg nå. ;)

Lenke til kommentar
Kuyt er god han, men synes han roter litt for mye. Mister ballen en del unødvendig og sånt, håper han slutter med det.

7340540[/snapback]

jeg har veldig sansen for Kuyt, tror han kan bli en slager i liverpool-trøya. Og i dag har han to målgivende, så han roter ikke hele tiden ;)

Og endelig .. Gerrard tilbake der han hører hjemme, om Rafa skal få det beste ut av han er det på midten, og ikke på høyrekanten. Godt gammelt driv, mange gjenvinninger av ballen og et flott mål. Konge!

Lenke til kommentar

Sier ikke at Kuyt er dårlig, tvert i mot. Men han har noen perioder der han mister ballen en del og sånt. :)

Angående Garcia så har han jo vært skadet en stund, og heller ikke helt i slag enda. Blir ikke bedre av at han bare blir kastet plutselig innpå, det var jo ikke akkurat et forberedt bytte. Jeg tilgir han hvertfall.

Lenke til kommentar

Agger har iallefall vært meget solid. Riise, derimot lykkes med lite, som alt for mange av de offansive spillerne. Selv om Garcia kanskje er den som har skapt mest, har han helt klart en "off day".. Og Crouch får jo spader hver gang han mottar ballen. Gutta må skjerpe seg drastisk om dette skal bli tre poeng, for City har ikke akkurat store problemer med å forsvare seg. Heldigvis funker det bakover på banen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...