Superparanoid Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 YEEEEEESSSSSS!!! Herlig kamp. Med en gang Gerrard er tilbake i sin favorittposisjon går alt så meget bedre. For håpe at Benitez også innser det nå. YESSSSS! Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Godt med en seier nå altså. Ser ut som spillerne liker seg bedre i cl. Syns de burde føre over den bra formen til ligaen snart... Endret 22. november 2006 av wipy Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 YEEEEEESSSSSS! Herlig kamp. Med en gang Gerrard er tilbake i sin favorittposisjon går alt så meget bedre. For håpe at Benitez også innser det nå. YESSSSS! 7340115[/snapback] Jeg måtte se andre omgangen i FA-Cup finalen om igjen etter den kampen her. Gerrard gleder meg veldig. YNWA Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Endelig blir Gerrard brukt hvor han hører hjemme.. Ser jo hvordan det gikk nå =) Kuyt var også sjef! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Kuyt er god han, men synes han roter litt for mye. Mister ballen en del unødvendig og sånt, håper han slutter med det. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Kuyt er god han ja, fortsatt en av mine favoritt-spillere på laget. Han jobber bra, løper mye og gir ikke så lett opp. I dag hadde han en midtperiode hvor han mistet ballen litt unødvendig, men tok seg kraftig opp igjen. Han var jo også servitør på begge scoringene. Ellers var det mange bra i dag. Reina virker også som å ha fått tilbake selvtilliten, og den bakerste rekka slapp ikke til PSV mange ganger i dag heller. Den eneste som skuffet i dag var Garcia synes jeg, som bortsett fra et bra innlegg på sistescoringa gjorde mange enkle og unødvendige feil... Men på en sånn dag som dette, må man fokusere på det positive. En kald pils ekstra før jeg legger meg, kan jeg vel unne meg nå. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Kuyt er god han, men synes han roter litt for mye. Mister ballen en del unødvendig og sånt, håper han slutter med det. 7340540[/snapback] jeg har veldig sansen for Kuyt, tror han kan bli en slager i liverpool-trøya. Og i dag har han to målgivende, så han roter ikke hele tiden Og endelig .. Gerrard tilbake der han hører hjemme, om Rafa skal få det beste ut av han er det på midten, og ikke på høyrekanten. Godt gammelt driv, mange gjenvinninger av ballen og et flott mål. Konge! Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Får håpe Rafa forstår at Gerrard burde fortsette sentralt da, en smule frustrerende hvis han setter han utpå høyre igjen neste kamp nå. Lenke til kommentar
Kallehell Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Bra kamp av Liverpool dette. Fint mål av Gerrard Målet kan lastes ned her om noen er interesserte... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Sier ikke at Kuyt er dårlig, tvert i mot. Men han har noen perioder der han mister ballen en del og sånt. Angående Garcia så har han jo vært skadet en stund, og heller ikke helt i slag enda. Blir ikke bedre av at han bare blir kastet plutselig innpå, det var jo ikke akkurat et forberedt bytte. Jeg tilgir han hvertfall. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Veldig interessant lag Rafa har satt opp i dag.. Riise går opp på venstrekanten, mens Agger går ut på venstrebacken. Zenden går inn for Alonso, og Garcia går på høyrekanten. Tror det blir veldig bra jeg, men Riise må passe på litt, og hjelpe til litt bakover.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har faktisk etterlyst Riise på venstrekanten. Bra at han får prøve seg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Agger har iallefall vært meget solid. Riise, derimot lykkes med lite, som alt for mange av de offansive spillerne. Selv om Garcia kanskje er den som har skapt mest, har han helt klart en "off day".. Og Crouch får jo spader hver gang han mottar ballen. Gutta må skjerpe seg drastisk om dette skal bli tre poeng, for City har ikke akkurat store problemer med å forsvare seg. Heldigvis funker det bakover på banen.. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 YES! der satt den! min favoritt. <3 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Digg! Gerrard er bare konge! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Full pott på en dårlig dag lover bra! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Unnskyld meg, men er du både ManU og Liverpool supporter sentimental?! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Full pott = 3 poeng?? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 1 - 0 GERRARD. Distin sover og Kuyt bryter ballbanen. Gerrard snerrer til som en slange, tar ballen, avanserer noen meter før han banker den ned i hjørnet. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Unnskyld meg, men er du både ManU og Liverpool supporter sentimental?! 7356963[/snapback] ManU nei - hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå