Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drit i alle andre spillere, KJØP JAVIER MASCHERANO!

 

 

Nja, joda sant det. Men vi trenger en ny stopper til!

Hvofor det? Vi har jo Sami Hyypia! :D Han har jo ikke akkurat vært dårlig de kampene han har vært backup for Agger..

 

Men som jeg sa tidligere, nå må eierne få ut fingern av ræva å få kjøpt Masche!

Lenke til kommentar
Drit i alle andre spillere, KJØP JAVIER MASCHERANO!

 

 

Nja, joda sant det. Men vi trenger en ny stopper til!

Hvofor det? Vi har jo Sami Hyypia! :D Han har jo ikke akkurat vært dårlig de kampene han har vært backup for Agger..

 

Men som jeg sa tidligere, nå må eierne få ut fingern av ræva å få kjøpt Masche!

 

 

Joda, så sant som di sier. Hyypia har hvert konge. Men vet aldri om noen blir skadet.

Lenke til kommentar
Joda, så sant som di sier. Hyypia har hvert konge. Men vet aldri om noen blir skadet.

Joda, men når Agger er tilbake har vi 4 stoppere i; Carra, Hyypia, Hobbs & Agger. :)

 

 

Japp, stemmer det. Men nå tenker jeg fremover!

 

Tja, jo.. Men da begynner vi å tenke til neste høst, ikke nå :) Nå kan vi først og fremst skaffe oss Masche, deretter kanskje en stopper, eventuelt en ny superspill :)

Lenke til kommentar
Joda, så sant som di sier. Hyypia har hvert konge. Men vet aldri om noen blir skadet.

Joda, men når Agger er tilbake har vi 4 stoppere i; Carra, Hyypia, Hobbs & Agger. :)

 

 

Japp, stemmer det. Men nå tenker jeg fremover!

 

Av de 4 er det kun 1 som kommer til å gi seg snart. Hva skal dere egentlig med flere? Det blir isåfall nok en middelmådig stopper som finner seg i å slite benken...

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=191718 <-- kopier og lim inn, javascript funker ikke hos meg...

 

Hva tror dere om Henry faktisk hadde gått til oss, istedenfor Torres? Er Torres en bedre spiller for oss, enn det Henry kunne ha vært?

 

Personlig tror jeg at Torres passer bedre inn i laget enn Henry. Men må innrømme at det ville vært morro å se ham i en LFC-drakt...

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=191718 <-- kopier og lim inn, javascript funker ikke hos meg...

 

Hva tror dere om Henry faktisk hadde gått til oss, istedenfor Torres? Er Torres en bedre spiller for oss, enn det Henry kunne ha vært?

 

Personlig tror jeg at Torres passer bedre inn i laget enn Henry. Men må innrømme at det ville vært morro å se ham i en LFC-drakt...

 

Det ville aldri ha skjedd, det er jeg sikker på :) Henry elsker klubben sin, men siden han hadde problem med privatlivet sitt. Også hadde han lyst på ny utfordring, derfor flyttet han.

 

I følge avisen prøvde Gerrard å godsnakke med ham uten det var til noe nytte.

 

Forresten, God Jul

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Det ville aldri ha skjedd, det er jeg sikker på :) Henry elsker klubben sin, men siden han hadde problem med privatlivet sitt. Også hadde han lyst på ny utfordring, derfor flyttet han.

 

I følge avisen prøvde Gerrard å godsnakke med ham uten det var til noe nytte.

 

Forresten, God Jul

Ja, men jeg bare lurte på hvordan Liverpool hadde spillt per dags dato med Henry på laget. Hadde vi vært bedre eller dårligere med ham, framfor Torres på laget eller hvordan ville det sett ut med begge disse spissene på laget? Et vanskelig scenario dette her...

 

Jeg er enig med deg at sjansene for at Henry kom til Liverpool er små, men hvem vet? Alt kan skje...

 

Feliz Navidad

Lenke til kommentar

Jeg tror Torres passer oss bedre. Tviler på at Henry hadde stått med denne målratioen som Torres har. Men Henry er en fantastisk god spiller som ingen hadde hatt noe imot å ha på laget. Men jeg er ikke så sikker på hvordan han hadde passet inn i laget og formasjonene. Hadde fått mer kreativitet på topp da.

Lenke til kommentar

Alt kan skje, ja :)

 

Hvordan det vil gå med Henry og Liverpool hvis det har skjedd? Huff, det er vanskelig men jge tror at det vil funke dårlig siden Liverpools spillestil er veldig annerledes enn det Henry er vant til og passer best i. Liverpool satser på kant så innlegg mot mål, mens Henry liker å spille fotball på bakken med høyt tempo. Altså en touch.

Lenke til kommentar

God Rød Jul!

Måtte vi ta 9/9 poeng!

Måtte vi kjøpe Masche!

 

 

Ja, jeg sier vi.

 

 

Torres > Henry for min del. En ung spiller med enormt potensiale, eller en primadonna som totalt ødla Arsenal. Ett lett valg.

 

Henry har tapt seg kolossalt, og han krever å være kongen. Det ville blitt umulig i Liverpool, siden vi har Stevie G.

Lenke til kommentar
Torres > Henry for min del. En ung spiller med enormt potensiale, eller en primadonna som totalt ødla Arsenal. Ett lett valg.

 

Henry har tapt seg kolossalt, og han krever å være kongen. Det ville blitt umulig i Liverpool, siden vi har Stevie G.

 

Feil, ikke anklag ham for noe du ikke veit om :)

Samme gjorde Man.U på Gerrard, men de tok visst feil i denne tråden. Du veit nok ikke hele historie til Henry.

 

Jeg får komme med hans historie (som jeg har oppfattet) når juleaften er over ;)

 

 

GOD JUL! Nyt dere med familien deres, spis dere feite! Igjen, GOD JUL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...