Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MEN hvis du ser på hva babel har gjort i liverpool trøya, kan du da virkelig si at han er et bomkjøp??

Nei. har ikke sagt han har gjort det dårlig heller. Men vi får se hvem som for rett ;)

 

men nok om det. Torres x2, ikke verst :D

Det heter får, din sau eller skal jeg kalle deg får?

 

Hehe, meg + norsk = :no:

Jeg fatter ikke hvordan du finner ut dette,

Jeg ser ham spille.

hvilken fotballmessig bakgrunn du har?? som kan uttale noe slikt?

Vel, jeg har spilt fotball så lenge jeg kan huske og jeg tør påstå att jeg er rimlig god til å bedømme potensiale. De er alt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Liten tvil om at Torres er PL spiss numero uno for tiden... Begge målene hans, hadde Kuyt blåst over eller til side for mål. Dirk spillte som vanlig ræva, må jeg få si.

 

At Kuyt spilte ræva får du lov til å si. Han har kommet i skyggen av Torres big time. Litt synd på ham egentlig. Jeg har egentlig alltid hatt sansen for ham, men det kan virke som om han lider samme skjebne som Sissoko - dårlig selvtillit. Satser på Voronin og Torres på topp neste kamp.

Lenke til kommentar

Om ikke eierne klarer å få ut fingern av ræva å få kjøpt Masche etter jul, blir jeg sur! Idag ser vi hvor utrolig viktig han er for oss, og det er uansett om Alonso kommer i toppform eller ikke. Kanskje vi må sette Gerrard ut av laget? :p

 

Flott seier idag, og nok en gang utrolig kamp av Torres. Nydelig spiller som jeg får på drakta om noen dager! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...