Suburbian Hero Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Å kalle Babel et bomkjøp er vel å ta i?? Vet ikke om vi har sett de samme kampene jeg, men et bomkjøp?? Må si meg enig, Babel har tid på seg og hittil har han framstått som en god spiller. Han er skitgod nærmest hver gang han byttes inn, og det er ikke dårlig for noen som fylte 21 i går... Messi91: Anbefaler deg å lese artikkelen om Babel, linken står på første side. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Hvis du faktisk mener at Babel er et bomkjøp så er du rett og slett dum i hue. Jeg respekterer stort sett andre sine meninger, men dette er å ta kaka altså. Babel er et stort talent som har det som trengs for å bli en toppspiller, fart, fysikk, teknikk, avslutningsegenskaper osv.Han haar spilt meget bra for oss de gangene han har fått sjangsen og kommer til å bli verdt hver eneste krone vi brukte på han. For meg er det uforståelig at Bønna blir satt foran Babel, selv om Bønna scorer og greier. Synes også Babel blir brukt litt feil og at han burde være spisspartneren til Torres, spesielt når Pennant er tilbake. Det skal også sies at Babel har vært best når han har kommet inn som innbytter, er kanskje derfor. Grei kamp dette, skaper en del veldig pene angrep. For en gangs skyld er det ingen som utmerker seg negativt utpå der, til og med Kuyt gjør det ganske bra i dag. Bra laginnsats, kunne kanskje hatt enda flere mål. Det kommer i 2. omgang. Edit: endra litt.. Endret 22. desember 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Joda, grei omgang dette. Vi har full kontroll og scorer/sørger for to mål uten at vi anstrenger oss spesielt mye. Satser på et par gåller i andre omgang også, så blir det hvert fall en fin jul. At Babel er et bomkjøp var årets kommentar i mine øyne. Han er et uferdig blad som for alt vi vet KAN bli et bomkjøp. Han kan vise seg å ikke passe inn i laget eller ligaen. Men ut ifra hva han har vist av potensiale til nå og med tanke på spillefrekvens og alder, så er jeg positiv til ham. Men jeg synes han mangler litt selvtillit, han må tørre mer. Det kommer med tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Babel sin utviklingskurve skal få en skikkelig knekk hvis han skal kvalifiseres som bomkjøp. Etter min mening har han prestert som forventet. Det er nok mange som håpet han skulle ta oss litt med storm, sånn som Torres til en viss grad har gjort, men det kan man egentlig ikke forvente. Jeg føler meg rimelig trygg på at han kommer til å bli en av våre viktigste spillere de nærmeste årene. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 White, bra skrevet. Det er poenget med ordet "talent" Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Babel sin utviklingskurve skal få en skikkelig knekk hvis han skal kvalifiseres som bomkjøp. Det er nettopp det jeg tror kommer til å sje, dessverre. Ikke missforstå, han er en god spiller men han har ikke det potensialet som skal til for å virkelig slå til. £11,5 millioner for ham(som kvalifiserer til den 3 dyreste liverpool spilleren gjennom tidene) er rett og slett sløsing i mine øyne. Håper jeg tar feil, men det er bare å vente og se. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Babel sin utviklingskurve skal få en skikkelig knekk hvis han skal kvalifiseres som bomkjøp. Det er nettopp det jeg tror kommer til å sje, dessverre. Ikke missforstå, han er en god spiller men han har ikke det potensialet som skal til for å virkelig slå til. £11,5 millioner for ham(som kvalifiserer til den 3 dyreste liverpool spilleren gjennom tidene) er rett og slett sløsing i mine øyne. Håper jeg tar feil, men det er bare å vente og se. Fotballen har blitt slikt at spillere har blitt uforholdsmessige dyre. Se på supertalentene Nani og Anderson f.eks. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Håper jeg tar feil, men det er bare å vente og se. Så du kaller han bomkjøp FORDI du "vet" at han i fremtiden ikke kommer til å gjøre det bra.... Hmm Du har herved ansvaret for mine fremtidige lottokuponger do`h Liker ikke det som skjer nå altså... Juleferie tar man ikke selv om man leder 2-0 Der kom bomkjøper innpå å gitt Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 TORRES! Går den ann å ikke elske den fyren? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) TOOOORRRREEESSS!!!!! (Sitter med drakta hans på nå) Edit: Nei SasaB det går ikke ann. Endret 22. desember 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kult å se James igjen. Begynner å bli en stund siden han var i L'pool. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Håper jeg tar feil, men det er bare å vente og se. Så du kaller han bomkjøp FORDI du "vet" at han i fremtiden ikke kommer til å gjøre det bra.... Riktig. Fotballen har blitt slikt at spillere har blitt uforholdsmessige dyre. Se på supertalentene Nani og Anderson f.eks. Er fult klar over det. Tror også selv det er bedre å invistere i talenter enn "rutinerte" spillere. Men fallhøyden er mye større når du inveterer i dyre talenter. Med tanke på om de stopper i utviklingen. Noe som jeg tror vil sje med Babel. Derfor mener jeg att det ikke var fornuftig å kjøpe han, til den prisen. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 TORRES! Går den ann å ikke elske den fyren? Hvis man hadde slengt en tier i en bøtte hver gang det ble skrevet her så hadde det blitt Liverpool tur på alle mann Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Fantstisk bra Messi... Helt utrolig bra... er stum av beundring. MEN hvis du ser på hva babel har gjort i liverpool trøya, kan du da virkelig si at han er et bomkjøp?? Jeg fatter ikke hvordan du finner ut dette, hvilken fotballmessig bakgrunn du har?? som kan uttale noe slikt? Hvilke tegn er det du har sett på utviklingen til Babel som gjør at du kan si noe så sikkert? Torres ikke et bomkjøp Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvis man hadde slengt en tier i en bøtte hver gang det ble skrevet her så hadde det blitt Liverpool tur på alle mann Det er jo en ting. Vi kunne jo bare prøvd det, bare for å se hvor mye penger det blir ut av det Noen som blir med på ideen, blir ikke morro kun hvis to-tre stykker prøver? Sette det opp som et nyttårsforsett eller noe... Hvis vi ser det ikke går, så har man spart opp et par tiere i alle fall... Og der har jeg brukt opp 20 kroner på Torres allerde. El Niño, jeg elsker deg! 4-1! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) MEN hvis du ser på hva babel har gjort i liverpool trøya, kan du da virkelig si at han er et bomkjøp?? Nei. har ikke sagt han har gjort det dårlig heller. Men vi får se hvem som for rett men nok om det. Torres x2, ikke verst Endret 22. desember 2007 av Messi91 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jaja, da fikk jeg målene jeg ønsket meg i andre omgang også, så da blir det sannelig en god jul i år også. Også herlig at Torres netta, fint for han og fint for alle som var skeptiske til han. Da står'n med 8 ligamål og 14 mål totalt. Det er hva jeg kaller en god debuthalvsesong. ;D Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 MEN hvis du ser på hva babel har gjort i liverpool trøya, kan du da virkelig si at han er et bomkjøp?? Nei. har ikke sagt han har gjort det dårlig heller. Men vi får se hvem som for rett men nok om det. Torres x2, ikke verst Det heter får, din sau eller skal jeg kalle deg får? Les artikkelen i førsteposten, se på hvordan Babel spiller så merker du at han allerede er ganske god. Hvis han stopper i utviklinga blir han nok ikke en Tippeligaspiller akkurat... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 FLotte greier av Lpool. Nå kan vi entre julen med selvtillit. God jul til alle andre Scousere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå