Svantekiller Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) blablablaJeg tipper 18-0 og verdens største seier i obligatorisk seriekamp. Torres scorer blant annet et mål fra midtstreken med hælen, som umiddelbart blir kåret til verdens beste mål. BBC kårer også gresset på Anfield til verdens beste gress på en fotballbane. Hvorfor denne negative holdningen Hewitt? Endret 22. desember 2007 av Svantekiller Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Si det. Jeg tenkte jo egentlig først på 32-0, men så tenkte jeg at fallhøyden kanskje blir litt høy om det bare blir 20-0 liksom ... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Jeg skjønner 18 er vel verdens beste tall også?? Så det passet jo egentlig bra... Mitt lag: Reina Arbeloa-------carra------Hyppia------Riise Babel------- masch------Gerrard --- Kewell -----------kuyt--------------Torres--------- Noe slikt.. håp? muligens men satser på dette Endret 22. desember 2007 av Svantekiller Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Skjønner ikke hva poenget ditt er. Poenget mitt er at du tar feil Jeg synes ikke man kan påstå at Rafa er verdens beste på å forberede spillerne på enkeltoppgjør, når dere har tatt stakkarslige 2 av 9 poeng så langt i sesongen mot deres argeste konkurrenter. Hvis du enda ikke har fått det med deg, så bruker Pool-supporterne "verdens beste" i nesten hver eneste setning når de omtaler noe som har med dem selv å gjøre. Get used to it. Jepp, jeg prøver bare å være såpass saklig at jeg motbeviser det enkelte av de sier med noe så enkelt som tørre fakta/resultater. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 laget Reina Arbeloa Carragher Hyypiä Riise Benayoun Mascherano Gerrard Kewell Torres Kuyt Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bra lag, men som vanlig vil jeg ha Bønna ut og Babel inn på høyreving. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bra lag, men som vanlig vil jeg ha Bønna ut og Babel inn på høyreving. Må si meg helt enig. Babel spiller jo nærmest kun som reserve, mens Benayon får spille mye... Jeg vil se Babel spille mer... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg tror det er slik at Babel er "venstre" og da kan han ikke spille høyre!! Lett fortalt men dere skjønner MEN: det er bra å se at Rafa fester en slags første 11`er... Det er på tide... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bra lag, men som vanlig vil jeg ha Bønna ut og Babel inn på høyreving. Må si meg helt enig. Babel spiller jo nærmest kun som reserve, mens Benayon får spille mye... Jeg vil se Babel spille mer... Jeg og... men Bønna er bedre. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bra lag, men som vanlig vil jeg ha Bønna ut og Babel inn på høyreving. Må si meg helt enig. Babel spiller jo nærmest kun som reserve, mens Benayon får spille mye... Jeg vil se Babel spille mer... Jeg og... men Bønna er bedre. Hehe, trodde Babel var et av verdens største talenter jeg, her setter vi ikke kravene høyt når du mener Benayoun er bedre, hehe Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hva skjer med canal+??? Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hehe, trodde Babel var et av verdens største talenter jeg, her setter vi ikke kravene høyt når du mener Benayoun er bedre, hehe hehe trodde du visste forkjellen på et talent og en etablert spiller jeg hehe.. Kewell virker friskere en på lenge... det gleder alle Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Hehe, trodde Babel var et av verdens største talenter jeg, her setter vi ikke kravene høyt når du mener Benayoun er bedre, hehe hehe trodde du visste forkjellen på et talent og en etablert spiller jeg hehe.. Jeg skriver bare hva jeg har lest her inne jeg. Babel var forresten fast i den "lille" klubben Ajax. Har ikke mye fremtid når Benayoun får spille foran han, merkelig denne Benitez. Syntes Babel var frisk mot Chelsea. Der scorte Bønna også, sikkert pga det jeg skrev her, Babel erf forsatt bedre. Endret 22. desember 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 JADDDA!!! Man kan si mye om mangt og om verdens beste etc... Men at Torres er en av de ypperste er det vel ikke tvil om?? Nå er jeg enig i at det er lurere å starte med bønna foran Babel :!: Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) 1-0 Bønna! Nydelig av Torres og Kewell. 2-0 Endret 22. desember 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hehe, trodde Babel var et av verdens største talenter jeg, her setter vi ikke kravene høyt når du mener Benayoun er bedre, hehe hehe trodde du visste forkjellen på et talent og en etablert spiller jeg hehe.. Jeg skriver bare hva jeg har lest her inne jeg. Babel var forresten fast i den "lille" klubben Ajax. Har ikke mye fremtid når Benayoun får spille foran han, merkelig denne Benitez. Syntes Babel var frisk mot Chelsea. Der scorte Bønna også, sikkert pga det jeg skrev her, Babel erf forsatt bedre. Greit nok. Men Babel har en venstre fot... og en venstre fot på en høyre ving?? Derfor spiller han ikke på høyre.. Tror jeg?? Der lagde Torres kaos gitt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Komikveld på Anfield dette her. Morsom gol... Var det i det hele tatt noen tvil om at Pompey kom til å tape? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Komikveld på Anfield dette her. Morsom gol... Var det i det hele tatt noen tvil om at Pompey kom til å tape? Den tvilen er borte nå, hvis den fantes i det hele tatt Godt at vi er tilbake og scorer, og vinner. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Bra lag, men som vanlig vil jeg ha Bønna ut og Babel inn på høyreving. Må si meg helt enig. Babel spiller jo nærmest kun som reserve, mens Benayon får spille mye... Jeg vil se Babel spille mer... Jeg og... men Bønna er bedre. Hehe, trodde Babel var et av verdens største talenter jeg, her setter vi ikke kravene høyt når du mener Benayoun er bedre, hehe Babel et av verdens største talent Bullshit. Ett bomkjøp i mine øyne. Bønna er en utrolig smart spiller, derfor foretrekker jeg ham. Edit: der scora han vist og Endret 22. desember 2007 av Messi91 Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Å kalle Babel et bomkjøp er vel å ta i?? Vet ikke om vi har sett de samme kampene jeg, men et bomkjøp?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå