Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Med unntak av da Liverpool stod med ett poeng etter tre kamper i CL gruppespillet, har jeg alltid vært optimist i CL. Inter forandrer ingenting. Jeg er sikker på at vi slår dem greit over to kamper! :thumbup:

Du er sikker på at dere slår dem greit over to kamper faktisk. Det der er optimisme på høyt nivå. Skjønner ikke hvordan du kan være sikker på seier mot et lag som normalt sett er mye bedre enn Liverpool.

 

[edit] Når det er sagt fortjener dere all ære hvis dere faktisk slår dem. Inter har vært sykt sterke i en lengre periode og er vel nesten værst tenkelig motstand å møte.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke akkurat uvant for oss at Man Utd-supportere dysser ned prestasjonene og laget vårt og har liten tro på suksess. At Inter er et (mye) bedre lag enn Liverpool faller jo egentlig på sin egen urimelighet og gjør innlegget ditt noe useriøst. Vi vet derimot hva som bor i laget vårt og hva det kan prestere så lenge spillerne har "stått opp på riktig ben". Og jeg er ikke i tvil om at vi vinner mot Inter hvis vi vil det selv. Det krever en god hjemmekamp, en taktisk god bortekamp og at vi spiller godt, men det gjør vi som regel når det gjelder i Champions League. Inter er gode, men vi skal være bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Inter er ikke et mye bedre lag enn Liverpool, enkelt og greit. De har vunnet serien to ganger på rad, men vi spiller i en tøffere liga og har gjort det skarpere i Europa. Det kommer til å bli to jevne oppgjør, hvis begge lagene spiller opp mot sitte beste. Jeg frykter ikke Inter i det hele tatt. Vi har en manager som kanskje er verdens beste til å forberede spillerne til enkeltoppgjør og da er motstander ganske uvesentlig. Hvis Rafa treffer på taktikken så ryker Inter på ræva ut av CL.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Inter er ikke et mye bedre lag enn Liverpool, enkelt og greit. De har vunnet serien to ganger på rad, men vi spiller i en tøffere liga og har gjort det skarpere i Europa. Det kommer til å bli to jevne oppgjør, hvis begge lagene spiller opp mot sitte beste. Jeg frykter ikke Inter i det hele tatt. Vi har en manager som kanskje er verdens beste til å forberede spillerne til enkeltoppgjør og da er motstander ganske uvesentlig. Hvis Rafa treffer på taktikken så ryker Inter på ræva ut av CL.

:!:

Lenke til kommentar

Enig med deg Wh1te!

 

Jeg greier ikke og tenke så mye på Inter-kampen enda. Tenker kun på Pompey-kampen. Så "CL-prat" blir nok jeg og vente med til kampen i morgen er ferdig.

 

Har nettopp spilt litt Fifa (08). Slo Portsmouth 3-0, El Ninõ scoret hatrick :D

 

God natt :sleep:

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Jeg tok muligens litt i da jeg sa at Inter er et mye bedre lag. Det blir på mange måter et definisjonsspørsmål. Men det er ihvertfall ingen tvil om at Inter er et bedre lag. Kanskje ikke mye (det kommer an på hva man legger i ordet). Uansett synes jeg dere er veldig optimistiske. En ting er å tro på seier, det kan jeg som supporter fullt forstå. Men en annen ting er når Superparanoid sier at han er sikker på seier som om dere skal møte Brann i cl-kvalikk eller noe.

Lenke til kommentar

Litt enig med deg i det Maggen, nå er det først og fremst Pompey det fokuseres på. Men et Liverpool som i form er verdens beste lag, bør slå Pompey ganske greit da. Med verdens beste spiss i Torres på laget, såfremt han har blitt frisk nå, og et forsvar jeg vil betegne som verdens beste selv uten Daniel Agger tror jeg dette her skal gå greit. Dersom verdens beste venstrekant (både Kewell og Babel, begge to er like mye verdens beste) kan vi få mye innlegg fra kant, noe som også kan åpne for at verdens beste sentrale midtbanespiller kan komme på sugende løp fra midtbanen. Og vi vet jo hvilken form han er i om dagen, antakelig verdens beste form. Når vi i tillegg har verdens beste midtbaneterrier i Masche og Alonso, verdens beste pasningslegger, å velge mellom ved siden av verdens beste kaptein, så kan vel dette her egentlig bare gå én vei? Skulle vi slite så vil nok verdens beste manager gjøre noen geniale bytter fra verdens beste reservebenk, og spesielt Babel har jo vist seg å være kanskje verdens beste joker den siste tiden med fem mål etter å ha kommet på fra benken. Er Pompey heldige med dommeren og får et straffespark, har vi jo verdens beste keeper på linja som tar skuddet. Og er han syk så har vi jo verdens beste reservekeeper i Intandje, det viste han jo senest mot Chelsea i en meget god kamp fra hans side, kanskje verdens beste kamp for en keeper. Sliter vi på langskudd sender bare Riise avgårde noen susere fra verdens beste venstreben, og vips så leder vi med et par-tre mål. Enda morsommere er det jo at verdens to beste eiere sitter og ser kampen i Amerika, samtidig som vi slår Pompey på verdens beste fotballarena. Og er det noen problemer har vi jo verdens beste supportere til å synge oss frem til seier.

 

Jeg tipper 18-0 og verdens største seier i obligatorisk seriekamp. Torres scorer blant annet et mål fra midtstreken med hælen, som umiddelbart blir kåret til verdens beste mål. BBC kårer også gresset på Anfield til verdens beste gress på en fotballbane.

Lenke til kommentar
Uansett om hvor dårlig form Barca var i, vil de for det første aldri være dårlig. De gikk jo tross alt videre fra gruppespillet i CL, og tapte en kamp gjennom hele sluttspillet. Det er ikke dårlig, men de var jo i dårlig form sååe..

Da som i år var gruppespillet over før jul, å den/de aktuelle kampen lenge etter jul. Formtopper o.l er ord jeg kunne brukt for å gå nærmere inn på det, men jeg gidder ikke.

Det er 2 månededer forskjell. Så forskjellig formtopp kunne det nok ikke vært. Spesielt i juletider :)

Ser du på resultater derfra, så ser du noe annet.

Lenke til kommentar
Uansett om hvor dårlig form Barca var i, vil de for det første aldri være dårlig. De gikk jo tross alt videre fra gruppespillet i CL, og tapte en kamp gjennom hele sluttspillet. Det er ikke dårlig, men de var jo i dårlig form sååe..

Da som i år var gruppespillet over før jul, å den/de aktuelle kampen lenge etter jul. Formtopper o.l er ord jeg kunne brukt for å gå nærmere inn på det, men jeg gidder ikke.

Det er 2 månededer forskjell. Så forskjellig formtopp kunne det nok ikke vært. Spesielt i juletider :)

Ser du på resultater derfra, så ser du noe annet.

God CL form var de nå iallfall, da de vant 4 kamper på rad. To av disse i før juletider. Mange lag som er i form i CL, og gjør det dårlig i serien.

 

Men men, nok om det. Vi kan, og må slå Inter.

Lenke til kommentar
:!:

Banansplitt, jeg mener fakey slår til nok en gang...

 

Hvorfor alt dette snakket om Inter-kampen? Vi slår dem nok, når den tid kommer. Men vi skal spille mot Portsmouth om 6 timer, så la oss fokusere på den kampen. Noen som vil gjette lagoppstilling?

 

---Reina---

---Arbeloa---Carragher---Finsk Skogvokter---Riise---

---Benayon---Gerrard---Mascherano---Babel---

---Torres---Voronin---

 

Hadde likt å se noe sånt, selv om det er liten sjanse for at vi stiller opp sånn. Noen forslag, til en mer korrekt oppstilling?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vi har kontrollert i årets oppgjør mot de "store" og burde vunnet de to første. De oppgjørene har vist at vi er på høyde, og også til tider over, de beste lagene. Skjønner ikke hva poenget ditt er.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Vi har en manager som kanskje er verdens beste til å forberede spillerne til enkeltoppgjør og da er motstander ganske uvesentlig. Hvis Rafa treffer på taktikken så ryker Inter på ræva ut av CL.

 

Ah, det forklarer hvorfor dere gjør det så bra mot de andre topplagen i pl.

Taktikken til Rafa har fungert strålende den, vi må bare score.

Lenke til kommentar

Nå er også alle de tre kampene på hjemmebane, å i mine øyne hadde både Arsenal og United god defensiv kontroll på Liverpool. En skikkelig avslutning i andre omgang var det vel mot United, så på høyde og over mener hvertfall jeg er en noe drøy påstand. Anyway, i år er dere mer offensivt kapabel enn ifjor og året før. I tillegg er den defensive tryggheten den samme, så om Rafa klarer og ødelegge spillemønstret til Initer offensivt så tror jeg Liverpool vinner. Om Inter kommer igang i uansett hvilken av kampene tror jeg Liverpool sliter kraftig.

 

Samtidig må dere ha Alonso og Agger skadefri. Jeg vet hva Masche kan, men kreativiteten hans er ikke på høyde med Alonso sin i tillegg mener hvertfall jeg at han m.fl ofte dreper overganger.

Lenke til kommentar
Med unntak av da Liverpool stod med ett poeng etter tre kamper i CL gruppespillet, har jeg alltid vært optimist i CL. Inter forandrer ingenting. Jeg er sikker på at vi slår dem greit over to kamper! :thumbup:

Du er sikker på at dere slår dem greit over to kamper faktisk. Det der er optimisme på høyt nivå. Skjønner ikke hvordan du kan være sikker på seier mot et lag som normalt sett er mye bedre enn Liverpool.

 

[edit] Når det er sagt fortjener dere all ære hvis dere faktisk slår dem. Inter har vært sykt sterke i en lengre periode og er vel nesten værst tenkelig motstand å møte.

Selvsagt er ingenting 100 % sikkert, det er f.eks. bevist at man mot alle odds kan tape mot Reading (eller Bolton...). Men jeg er optimist og ser på Liverpool som et bedre lag enn Inter og tror derfor at vi skal vinne greit. At noen united-supportere var uenig med meg, var virkelig overraskende. :whistle:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva poenget ditt er.

 

Poenget mitt er at du tar feil :)

 

Jeg synes ikke man kan påstå at Rafa er verdens beste på å forberede spillerne på enkeltoppgjør, når dere har tatt stakkarslige 2 av 9 poeng så langt i sesongen mot deres argeste konkurrenter.

Hvis du enda ikke har fått det med deg, så bruker Pool-supporterne "verdens beste" i nesten hver eneste setning når de omtaler noe som har med dem selv å gjøre.

 

Get used to it. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...