Lawliet Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Liverpool - Inter 3-0 (Tores x2, Kewell)Inter - Liverpool 1-2 (Gerrard, Torres) tja, er rimelig sikker på att vi taper på san siro. Tror vi skal vere storfornøyd med uavgjort. Men vi slår dem på Anfield. Endret 21. desember 2007 av Messi91 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Med unntak av da Liverpool stod med ett poeng etter tre kamper i CL gruppespillet, har jeg alltid vært optimist i CL. Inter forandrer ingenting. Jeg er sikker på at vi slår dem greit over to kamper! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det blir konge å møte Inter. Vi slo Barcelona i fjor, så vi kan absolutt slå Inter. Blir utrolig spennende, både gleder og gruer meg til kampene. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nå er det litt forskjell på formen til disse to lagene da. Inter er vel i den beste formen på veldig lenge, mens barcelona vel var på bunnen. Skal bli en tøff kamp for dere, no doubt. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ah, ser hjemmekampen går den 19. februar. Dette er bursdagen min, så håper Liverpool gir meg en finfin gave iform av seier. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Nå er det litt forskjell på formen til disse to lagene da. Inter er vel i den beste formen på veldig lenge, mens barcelona vel var på bunnen. Skal bli en tøff kamp for dere, no doubt. Ja, men hvis vi slår dem greit, vil vi helt sikkert få høre fra unitedfansen at vi var heldig som møtte inter på dette tidspunktet, og at selv et lag med bestemødre hadde slått dem slik de spilte akkurat mot oss... Endret 21. desember 2007 av Superparanoid Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nå er det litt forskjell på formen til disse to lagene da. Inter er vel i den beste formen på veldig lenge, mens barcelona vel var på bunnen. Skal bli en tøff kamp for dere, no doubt. Ja, men hvis vi slår dem greit, vil vi helt sikkert få høre fra unitedfansen at vi var heldig som møtte inter på dette tidspunktet, og at selv et lag med bestemødre hadde slått dem slik de spilte akkurat mot oss... Jaha, hvorfor skal dere det? Hvis Inter holder samme formen de har holdt det siste året, så er det en bragd å slå dem. Det er jo ikke til å legge skjul på at Barcelona var på bånn i februar. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nå er det litt forskjell på formen til disse to lagene da. Inter er vel i den beste formen på veldig lenge, mens barcelona vel var på bunnen. Skal bli en tøff kamp for dere, no doubt. Ja, men hvis vi slår dem greit, vil vi helt sikkert få høre fra unitedfansen at vi var heldig som møtte inter på dette tidspunktet, og at selv et lag med bestemødre hadde slått dem slik de spilte akkurat mot oss... haha, typisk Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvis Inter holder samme formen de har holdt det siste året, så er det en bragd å slå dem. Jaja, vi får se hva som skjer. Det er i alle fall fryktelig vanskelig å forestille seg at du noen gang vil innrømme noe sånn. Men vi får se. Jeg er i alle fall optimist med tanke på den kampen, men er mer usikker på kampen til helgen... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er klart vi vil gi dere så lite cred som mulig for seieren mot barcelona, da de jo var elendig i den perioden. Slår dere derimot Inter mens de er på formtoppen, og de spiller bra mot dere, er det jo ikke til å skjule at det er en bragd, som banan sier. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Kommer ikke til å skje uansett, men for all del, gleder meg til mars for å se om det stemmer. Skal ha de siste postene her i bakhodet. Tror nok Inter frykter oss mer enn vi frykter dem. To finaler på tre år og en rekke gode motstandere utslått på den veien. Inter på sin side har ikke utrettet stort i Europa de siste årene. Ikke noen tvil om at det blir tøff kamp, men skal vi vinne Champions League må vi vinne mot Inter og enda bedre lag. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er klart vi vil gi dere så lite cred som mulig for seieren mot barcelona, da de jo var elendig i den perioden. Slår dere derimot Inter mens de er på formtoppen, og de spiller bra mot dere, er det jo ikke til å skjule at det er en bragd, som banan sier. Elsker at det alltid er flaks da Liverpool gjør noe bra. Var vell ikke akuratt lag i motvind vi møtte i 05 da vi slo ut Chelsea, Juventus, Milan? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det har jeg ikke sagt. Jeg har bare snakket om seieren over barca, og da var dere heldige som møtte dem når de var så dårlig som de vel kunne vært. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er klart vi vil gi dere så lite cred som mulig for seieren mot barcelona, da de jo var elendig i den perioden. Slår dere derimot Inter mens de er på formtoppen, og de spiller bra mot dere, er det jo ikke til å skjule at det er en bragd, som banan sier. Elsker at det alltid er flaks da Liverpool gjør noe bra. Var vell ikke akuratt lag i motvind vi møtte i 05 da vi slo ut Chelsea, Juventus, Milan? Godt gjort å koble inn disse lagene da vi kun snakket om Barcelona forige sesong. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Vel hans fortolkninger er noe ingen skjønner uansett. Men om Liverpool tar Inter med den formen Inter er i så mener jeg det er en større bragd enn å slå Barca. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Men om Liverpool tar Inter med den formen Inter er i så mener jeg det er en større bragd enn å slå Barca. Det er klart. Inter er et bedre lag uansett, synes jeg. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Uansett om hvor dårlig form Barca var i, vil de for det første aldri være dårlig. De gikk jo tross alt videre fra gruppespillet i CL, og tapte en kamp gjennom hele sluttspillet. Det er ikke dårlig, men de var jo i dårlig form sååe.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Uansett om hvor dårlig form Barca var i, vil de for det første aldri være dårlig. De gikk jo tross alt videre fra gruppespillet i CL, og tapte en kamp gjennom hele sluttspillet. Det er ikke dårlig, men de var jo i dårlig form sååe.. Da som i år var gruppespillet over før jul, å den/de aktuelle kampen lenge etter jul. Formtopper o.l er ord jeg kunne brukt for å gå nærmere inn på det, men jeg gidder ikke. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Vel Inter har et meget sterkt lag. Jeg har fulgt masse med på dem i år og de er så solid at det er vanskelig å slå dem. De har alltid hatt et godt angrep og nå begynner forsvaret å ligne mer og mer på byrivalens bunnsolide forsvar og da er det vanskelig å slå dem. Det eneste problemet er skadeproblemene på midtbanen Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Uansett om hvor dårlig form Barca var i, vil de for det første aldri være dårlig. De gikk jo tross alt videre fra gruppespillet i CL, og tapte en kamp gjennom hele sluttspillet. Det er ikke dårlig, men de var jo i dårlig form sååe.. Da som i år var gruppespillet over før jul, å den/de aktuelle kampen lenge etter jul. Formtopper o.l er ord jeg kunne brukt for å gå nærmere inn på det, men jeg gidder ikke. Det er 2 månededer forskjell. Så forskjellig formtopp kunne det nok ikke vært. Spesielt i juletider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå