Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Inter. Et Italiensk lag som knapt har tapt på to år.. Blir hardt dette. Rafa må klaffe på taktikken dersom dette skal gå.

 

Og United har som regel flaks i trekninga og får Lyon..

Haha, flaks i trekninga? Ikke vær latterlig. Vi fikk jo det nesten det vanskeligste laget vi kunne få i forhold til at vi var 1. seedet og dere 2. seedet.

Lenke til kommentar

Huff, Inter blir ikke lett altså, men ingen av de andre motstanderne er spesielt lette heller akkurat. Men tror nå vi kan ta dem om vi får tilbake Agger, Alonso og Pennant i toppform og at vi unngår flere skader på nøkkelspillere. I tillegg får vi kanskje inn noen spillere som kan bidra litt i transfervinduet, selv om det virker ganske usannsynlig akkurat nå.

 

Edit: Det viktigste er vel å få tilbake Agger til kampene, en Hyypia mot Inter kan aldri noensinne gå bra. Ønsker meg også en god back i overgangsvinduet, så får håpe vi får noen som kan gå rett inn på laget enten til fordel for Riise eller Finnan da.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Inter er uten tvil jækla tøffe, men vi kan klare det. Dersom vi spiller opp mot vårt beste så brude vi klare Inter ganske greit. De har en del gode spillere, som Marco Materazzi, Dejan Stankovic, Patrick Viera osv. Som alle italienske lag så sitter de også på mye rutine... Kommer til å bli to spennende kamper dette...

 

Bare et spørsmål, mine herrer; er det Toldo eller Júlio César som er førstekeeper nå? Hele den keepergreia hos Inter er forvirrende...

Lenke til kommentar

Liverpool - Inter 3-0 (Tores x2, Kewell)

Inter - Liverpool 1-2 (Gerrard, Torres)

 

:)

 

Tøffe kamper, men Inter er ikke noe verre enn de andre vi kunne fått, kanskje med unntak av Real. Vi har slått langt bedre lag enn Inter bare det siste året, så jeg ser ingen grunn til å frykte dem så mye. Om vi spiller vårt spill og lykkes med det i grei grad, så har vi alle sjanser til å vinne. Men vi må være gode i forsvar og sannsynligvis vinne hjemmekampen, å vinne borte på San Siro er vanskelig.

Lenke til kommentar
Ikke sånn greit, 2-0 greit ;) Og så muligens 0-1 eller 0-0. Kommer ikke til å overkjøre Inter, som jeg har tidligere påpekt så er de gode, og har en rutinert stall... Blir tøffe kamper, men vi skal klare det.

Tja enig der. Om Gerrard, Torres og Alonso begynner å finne formen, tror jeg godt vi kan slå dem på både borte/hjemme. Men blir spennende, og det er ikke annet å gjøre enn å vente ;)

Lenke til kommentar
[Porsmouth blir lett.

Deg om det. Pompey er et meget godt lag, og de har spilt bra hittill i år. Vanskelig kamp, med tanke på hvordan vi presterer hjemme.

Greit at det blir vanskelig, men Liverpool MÅ nesten vinne for å henge med. Og når vi MÅ, så vinner vi ;)

 

Jeg tror jeg satser noen kroner på Liverpool i helga :)

Lenke til kommentar
Dersom vi spiller opp mot vårt beste så brude vi klare Inter ganske greit.

 

Spiller dere opp mot deres beste har dere sjans til å slå Internazionale, men blir litt feil å si at dere slår de ganske greit om de spiller opp mot deres beste. Men alle kan jo ikke være enige. Jeg tror i alle fall dere skal få slite mot Internazionale, men dere har absolutt sjans til å slå laget over to matcher.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...