Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Etter en vond natt begynner håpet så svakt å skinne igjen. Nå kan Benitez fokusere på PL og CL.

Håper dettte laget skal klare og mose Portsmouth i helgen?

---------------- Reina ---------------

Finnan - Carragher - Hyypia - Riise

Gerrard - Masche - Alonso - Kewell

------------ Torres - Babel ----------

 

Vi har rett og slett INGEN gode høyrevinger per dags dato, Pennant uten form er ikke noe vits i en kamp vi _MÅ_ vinne. Så Gerrard på høyrevingen, og Super-Xabi inn sentralt ilag med Masche. Alonso tar "Gerrard" rollen sentralt, og vil nok klare å sende ettpar bakromsballer til Torres og Babel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
RyanReynolds, vel... Chelsea, spesielt Terry, prøvde å drepe Cesc og Eboue. Taklet med knott mens de lå nede. Er det morsomt?

Dette går selvfølgelig den andre veien også. Jeg prøver ikke å forsvare stygge taklinger fra Chelseas side, men verken Fabregas og Eboue spilte en ren og pen kamp på søndag. Sistnevnte presterte jo også å skade Terry i hva som utvilsomt var en stygg takling.

 

Han var vel provosert? Terry & co fikk gjøre hva de ville uten dommer grep inn, hva skal man gjøre da? Nemlig ta igjen! Som Crocuh gjorde igår, han var lei og provosert. Han har mitt sympati

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Kunen sikkert funka det, men liker ikke Gerrard på høyre altså.

 

------------------ Reina ------------------

 

Finnan ---- Carragher ---- Hyypia ---- Riise

 

----------------- Masche -----------------

 

------- Gerrard --- Alonso --- Lucas -------

 

----------- Torres ------- Babel -----------

 

Tror faktisk noe sånt kunne fungert veldig godt jeg altså. Da har vi meget gode offensive og vi har et bra forsvar i tillegg til Masche. Blir ingen reine kanter og ingen Kewell, men hvis Gerrard og Lucas prøver å trekke litt ut en gang i blant burde det gå bra tror jeg. Kunne evt. satt inn Kewell for Lucas da.. Også usikker på Finnan og Riise altså. Finnan har slitt litt med småskader i det siste og har ikke vært så veldig god akkurat. Riise har gjort det greit, men synes Aurelio gjorde det bra i går også, han burde kanskje få sjansen. Med det laget der er det viktig at backene blir med oppover også, og da er jo Aurelio og foretrekke kan man si.

Lenke til kommentar

Du er tydeligvis av en annen oppfatning enn meg. Jeg tror ingen Chelsea-spillere - eller andre profesjonelle Premier League-spillere, for den saks skyld - bevist går inn for å skade motspillere. Det finnes sikkert enkelttilfeller, men det ligger ikke pur ondskap og destruksjonsvilje bak - men derimot en overivrig vilje til å vinne kampen. Derfor tror jeg Crouch hoppet inn i Mikel som en villmann i går, og derfor tror jeg Terry gikk såpass hardt inn i Fabregas og Eboue.

Lenke til kommentar
Du er tydeligvis av en annen oppfatning enn meg. Jeg tror ingen Chelsea-spillere - eller andre profesjonelle Premier League-spillere, for den saks skyld - bevist går inn for å skade motspillere. Det finnes sikkert enkelttilfeller, men det ligger ikke pur ondskap og destruksjonsvilje bak - men derimot en overivrig vilje til å vinne kampen. Derfor tror jeg Crouch hoppet inn i Mikel som en villmann i går, og derfor tror jeg Terry gikk såpass hardt inn i Fabregas og Eboue.

 

Jeg respekterer din oppfatning og mener at oppfatningen kan stemme, men jeg tror det er noe mer bak laget. Hvor mange har Chelsea gjort sånt? Jeg har fulgt med og synes at de gjør det i stort sett HELE TIDEN.

Lenke til kommentar
Du er tydeligvis av en annen oppfatning enn meg. Jeg tror ingen Chelsea-spillere - eller andre profesjonelle Premier League-spillere, for den saks skyld - bevist går inn for å skade motspillere. Det finnes sikkert enkelttilfeller, men det ligger ikke pur ondskap og destruksjonsvilje bak - men derimot en overivrig vilje til å vinne kampen.
Det skjer nok - en klassiker er Keane sin takling på Håland - senere kommentert av Keane selv:
I'd waited long enough. I fucking hit him hard. The ball was there (I think). Take that you cunt. And don't ever stand over me sneering about fake injuries.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ble Mikel langvarig skadet?

Er det en spiller jeg synes fortjener det er det han. Er ikke særlig usportslig av meg, men når FA ikke tar affære må kanskje spillerne ta igjen med samme mynt. Synd det måtte bli Crouch og Liverpool.

 

Mikel ble så vidt truffet. Han spilte etterpå.

Lenke til kommentar
RyanReynolds, vel... Chelsea, spesielt Terry, prøvde å drepe Cesc og Eboue. Taklet med knott mens de lå nede. Er det morsomt?

Nå er ikke Arsenal fri for syndere de heller, nevnte Eboue er vel kanskje PL styggeste spiller i mine øyne hittil.

 

 

Styggeste? Da har du ikke fulgt med PL godt :) Jeg kan ikke ljuge og si at han er engel spiller, han har filmet litt og er ustabil i oppe huet sitt når det gjelder takling. MEN når vi kommer til feks Savage, Terry, Mikel og mange andre, bruker de grove, skitne trikser.

 

Ditt lag er ikke akkurat engler, ditt heller. Poenget at alle lag har skrullinger på sitt lag, mens Blackburn og Chelsea er full av kriminelle spillere med erfaring å skade ned andre(overdriv sett :p)

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Da er vel jeg det da. Ingen tvil om att det er en farlig takling men knottene til han lange fyren har jo ikke noe som helst kontakt men bena til mikel. Gult kort imo.

Bra fotballforståelse. Det er en helt hodeløs takling, og bare flaks gjorde at konsekvensene ble så små som de ble for mikel. Helt klart rødt kort.

Lenke til kommentar
Da er vel jeg det da. Ingen tvil om att det er en farlig takling men knottene til han lange fyren har jo ikke noe som helst kontakt men bena til mikel. Gult kort imo.

Bra fotballforståelse. Det er en helt hodeløs takling, og bare flaks gjorde at konsekvensene ble så små som de ble for mikel. Helt klart rødt kort.

Hva har det med fotballforståelse å gjøre?

 

og ja, det så forbanna vondt ut. rart ikke Mikel gle inn i koma.

Lenke til kommentar

Reglene er jo fullstendig krystallklare.

 

Først fastlår vi hva som er frispark og ikke. Regelboka sier:

 

"Frispark dømmes mot den som feller eller FORSØKER å felle en motspiller".

 

Så sier regelboka videre, under hva som skal gi rødt kort:

 

"Rødt kort tildeles den som er skyldig i alvorlig brudd på spillereglene".

 

 

Ergo: Rødt kort. Om han traff eller ei har ingenting med saken å gjøre, det er hva man forsøker å gjøre, ikke om man treffer, som avgjør kortets farge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...