danno_O Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Liverpool har vunnet bare 9 av 51 kamper når det andre laget scorer først. Dette er overraskende lave tall mener jeg. Når vi derimot scorer først har vi vunnet 72 av 80. Dette betyr at første målet vinner. Hva må til for å forbedre dette? Kjør debatt! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Liverpool har vunnet bare 9 av 51 kamper når det andre laget scorer først.Dette er overraskende lave tall mener jeg. Når vi derimot scorer først har vi vunnet 72 av 80. Dette betyr at første målet vinner. Hva må til for å forbedre dette? Kjør debatt! 7313217[/snapback] Jeg veit! Vi må sørge for alltid å score først! *smart* Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Grunnen til at flere lag unngår å slå inn i feltet er fordi det holdes så mye. Derfor spiller de enten kort, eller ut på 16, for å få litt "kaos" i feltet. 7312757[/snapback] Det er jo greit nok, men problemet er jo at ballen ikke havner inn i feltet i det hele tatt, Liverpool sine kan jo risikere å ende med tilbakespill til keeper, og det er frustrerende! Naturligvis litt satt på spissen. Og for å vinne kamper må det jo rett og slett scores flere mål da, og gjerne slippes inn færre. Har jo vært en relativt laber start både fremover og bakover, men det kommer seg nok! Endret 19. november 2006 av wipy Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Fra Liverpool.noNy investor snart på plass? Liverpools jakt på en investor kan snart være over. The Guardian skriver at Rick Parry håper at det kan gå mot en løsning i løpet av fjorten dager, og avisa ramser opp fire konsortiumer som har vist interesse: * En gruppe ledet av Samir Ansari i Dubai International Capital. * Et sveitsisk basert konsortium satt sammen av Robin Heard, den tidligere eieren av Oxford United. * George Gillett Jr, eieren av Montreal Canadiens, men her har David Moores & Co. til gode å motta et fullstendig tilbud. * En gruppe med Øystein Stray Spetalen og Petter Stordalen. Petter Stordalen?! Dette er jo veldig bra for oss, selv om bare en av dem investerer... Så lenge vi ikke ender opp som et kjøpelag er dette bra. Edit:Quotetull Endret 19. november 2006 av SasaB Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Stordalen avviste jo et kjøp av Liverpool for en liten stund siden. Men det kan jo såklart bare være tull, brenner uansett ikke veldig for at han skal bli medeier, men hvis de bruker masse penger på spillere er det vel greit. Endret 19. november 2006 av wipy Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Stordalen avviste jo et kjøp av Liverpool for en liten stund siden. Men det kan jo såklart bare være tull, brenner uansett ikke veldig for at han skal bli medeier, men hvis de bruker masse penger på spillere er det vel greit. 7314973[/snapback] Haha. Så du ønsker virkelig at en riking skal ta over klubben og kjøpe masse spillere? Har du fulgt med på hva som har skjedd med Chelsea? Du er neppe en ekte Liverpool supporter! Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Haha, ser at det var en ganske uheldig formulering fra min side ja. For å utdype litt mener jeg at Liverpool trenger frisk kapital for å skaffe seg et par skikkelig etablerte stjernespillere. Ingen garanti for at disse slår til selvfølgelig. Du tar veldig feil i min status som Liverpoolsupporter kjære deg, ettersom jeg har fulgt dem i tykt og tynt helt siden jeg skjønte hva fotball var for noe. Endret 19. november 2006 av wipy Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hadde vært fint med en eller to nye spillere i tilleg til stadion, men ikke noe ala Chelsea på oss... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det er virkelig ganske stor forskjell på å kjøpe kanskje et par gode spillere og kjøpe to lag med stjernespillere. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Enig, det er vel heller ingen av de planlagte investorene som sitter på like mye penger som russeren heller, så det blir vel neppe aktuelt. Støtter meg til ny stadion og et par toppspillere, det trengs jo uansett om det viser seg at sesongen i år skal bli en suksess til tross for den trege starten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 la oss drømme oss bort i champions league og glemme våre bortebane problemer i premier league:P Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 la oss drømme oss bort i champions league og glemme våre bortebane problemer i premier league:P 7320503[/snapback] Riktig, men disse problemene kommer nok tilbake. Og skal vi spille CL neste år må vi skjerpe oss.... Men vi leder gruppa, så hvis vi får deprimasjon så er det å se på tabellen i CL . Lenke til kommentar
Kallehell Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Noen som gleder seg til kampen i dag da? Her er litt informasjon om kampen: Liverpool - PSV EindhovenChampions League Anfield Onsdag 22/11-2006 kl. 20.45 Vises på: TV3 (NO) vs 01...Liverpool...04.....03...01...00.....07...02.. .05.....10 02...PSV...........04.....03...01...00.....05...01 ...04.....10 Dere kan lese resten av min kamptråd her: Min kamptråd Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Dette blir bra! Nå sikrer vi gruppeseieren! Men PSV er tøffe de, skal ikke undervurdere de. Bra lag Rafa har satt opp i dag da. Reina Finnan Agger Carragher Riise Pennant Gerrard Alonso Gonzalez Kuyt Crouch Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvorfor sitter de i TV 3-studioet nå og prater om at Gerrard skal/bør stikke? Slikt prat gjør meg forbanna. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Helt grei første omgang. Synes vi eier kampen ganske bra her, mangler bare et mål nå.. Deilig å se at Gerrard regjerer igjen.. Makan til jobbing og innsats på den karen altså! Men ja, håper vi putter ett i andre. Synd med Alonso og Speedy da, blei litt redd når jeg så at Pennant også var nede, men det ordna seg jo.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 God omgang, savner mål, men har vært Liverpool nesten hele veien... White: TV3-folka bør ikke ha CL, men det med Gerrard er jo rent bullshit fra dem. Mannen er 26 år og blir i Liverpool for alltid... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Jaaaaaaaaa! Da leder vi! 2-0! Billig mål, men Crouch scorte! Endret 22. november 2006 av SasaB Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Yay! Vi eier andre omgangen også, og sikrer gruppeseiern.. Deilig! Gerrard er sjef igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå