Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Selve taklingen var jo ikke sååå ille, men jeg tror Crouch prøvde å gjøre den ille. Han er så lang, så det hele ble jo bare en halvhjertig stygg-talking, som likevel ble nokså stygg. Hvis Crouch hadde hatt 20cm kortere ben, så hadde han blitt utestengt noen kamper til, og Mikel hadde blitt skadet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

klar rødt kort...

 

Saken her er jo at Chelsea gjør selv HELE TIDEN, de fortjener å bli behandlet det samme også! Det var latterlig at Terry fikk lov å takle Cesc og Eboue mens de var nede!

Mikel er like klysete som andre drittsekker fra Chelsea, når noen tar igjen mot dem da ler jeg :) Som Loreal reklame pleier å si: «Fordi du fortjener det»

Endret av Fox
Lenke til kommentar
RyanReynolds, vel... Chelsea, spesielt Terry, prøvde å drepe Cesc og Eboue. Taklet med knott mens de lå nede. Er det morsomt?

Dette går selvfølgelig den andre veien også. Jeg prøver ikke å forsvare stygge taklinger fra Chelseas side, men verken Fabregas og Eboue spilte en ren og pen kamp på søndag. Sistnevnte presterte jo også å skade Terry i hva som utvilsomt var en stygg takling.

Lenke til kommentar

Da fikk Crouch 3 kampers karantene, noe som er helt greit for meg (kunne gjerne vært mer for min del).

 

Over til Portsmouth-kampen. Min "drømme" første-ellever. (For øyeblikket)

 

---------------Reina----------------

 

---Finnan---Carra---Hyypia---Riise

 

---Bønna---Gerrard---Masche---Kewell

 

------------Torres----Babel------------

 

Håper at Alonso kommer innpå i løpet av kampen - men at Masche starter.

Lenke til kommentar

Må si at det ikke ser ille ut Maggen 91. Men kjenner jeg Rafa riktig så er sjanse stor for at Voronin/Kuyt spiller spiss... Da vil jeg heller ha Babel på venstre, ettersom Kewell ikke er i stand til å spille stabilt enda. Chelsea-kampen beviste det.

 

Og at Crouch er utvist er egentlig ganske OK, da har Rafa mindre spisser å rotere med, og vi slippe unna å se fyren slite seg gjennom kamper...

Lenke til kommentar

Kewell spilte ikke i går, så han har vel ikke bevist noen ting. Var ikke så veldig god i Unitedkampen, men det er jo et spesielt tilfelle, ingen utmerket seg spesielt det. Kewell har vært god i de kampene han har spilt ellers og burde og kommer til å spille. Hvis han ikke får spille får han ikke kamptrening og han blir bare dårligere. Har forøvrig et skikkelig luksusproblem på sentrale midtbana nå med StevieG, Masche, Lucas og Alonso fit for fight alle sammen. Må si jeg har lyst til å se Lucas jeg altså, men vil på en annen side ikke sette ut noen av de andre.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...