Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hahah, så latterlig den taklinga Crouch gjorde der. Mye pga beina slang siden han var så lang, jævla kløne må jeg si. Eier han ikke vett? Det var stygg og grufull takling fra han. 3 kampers karantene burde han få.

 

 

Han får aldri i livet 3 kampers karantene. Greit det var ille, men 3 kamper får han ikke.

Holder med en!

Direkte rødt. 3 kamper. Når Ronaldo får det for stort sett ingenting, så SKAL dette være 3 kamper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahaha, jævlig som enkelte her tar av da. Et rødt kort ja, men når dere begynner å snakke om tidenes styggeste takling og 70 kampers karantene så må jeg nesten bare le. Det er kun fordi det er Liverpool. :D Men for all del, for min kan Crouch gjerne bli utestengt de neste tre-fire sesongene, så slipper vi det mer. Nå er det så lenge siden Crouch har gjort i det hele tatt en anstendig kamp, så jeg vil ha han bort nå, han ødelegger mer enn han bidrar. Greier ikke å score på noen sjanser, uansett hvor svære de er.

 

Ellers var det en kjip kamp, men å ryke ut av CC gjør veldig lite. Vil selvfølgelig vinne alt, men er det noe vi kan ryke ut av hvis vi først skal det så er det CC.

Lenke til kommentar
Hahah, så latterlig den taklinga Crouch gjorde der. Mye pga beina slang siden han var så lang, jævla kløne må jeg si. Eier han ikke vett? Det var stygg og grufull takling fra han. 3 kampers karantene burde han få.

 

 

Han får aldri i livet 3 kampers karantene. Greit det var ille, men 3 kamper får han ikke.

Holder med en!

Direkte rødt. 3 kamper. Når Ronaldo får det for stort sett ingenting, så SKAL dette være 3 kamper.

Ja, direkte rødt gir direkte 3 kampers karante. Enkelt og greit!

Lenke til kommentar
Hahah, så latterlig den taklinga Crouch gjorde der. Mye pga beina slang siden han var så lang, jævla kløne må jeg si. Eier han ikke vett? Det var stygg og grufull takling fra han. 3 kampers karantene burde han få.

 

 

Han får aldri i livet 3 kampers karantene. Greit det var ille, men 3 kamper får han ikke.

Holder med en!

Direkte rødt. 3 kamper. Når Ronaldo får det for stort sett ingenting, så SKAL dette være 3 kamper.

 

Ja, joda mulig det. Vi får se hva han får.

Lenke til kommentar
TV2 nå: "Kvelden for stygge taklinger på Stamford Bridge". Nei nei, nå må folk gi seg. En like ille takling skjer da vitterlig hver eneste PL-runde, gjerne flere ganger også. Hvorfor skal alle overdrive hele tiden?

 

Latterlig, skulle tro dem aldri har sett noen harde taklinger!

Lenke til kommentar
Er vel gjerne bare du som ser at noen har sagt "tidenes styggeste takling" og "70kampers karantene".

 

Forøvrig skjer ikke en slik takling hver serierunde, hoppende to fots i knehøyde.

 

 

Regner med det er meg du snakker til?!

En slik takling hender ikke ofte i PL, men det hender.

Styggestte takling er det ingen som har sagt, om du fikk med det sporten så hørtes det virkelig ille ut!

Lenke til kommentar
Er vel gjerne bare du som ser at noen har sagt "tidenes styggeste takling" og "70kampers karantene".

Det kalles å sette ting på spissen for å fremheve et poeng, skulle da tro dere hadde hørt om det der oppe i nord også.

 

Forøvrig skjer ikke en slik takling hver serierunde, hoppende to fots i knehøyde.

Jo, en like ille takling skjer hver runde. Ikke prikklike taklinger nødvendigvis, men en takling som er like ille som denne. Crouch går først inn i kroppen på Mikel med sin kropp, før han tar opp beina i hans knehøyde, men uten å stemple føttene i beina hans. Det er for eksempel verre å komme susende med knottene først i en takling. Det at Crouch først hopper inn i kroppen på han gjør at selve taklingen ikke blir hard.

 

Og NEI, jeg sier ikke at det ikke er et klart rødt kort. Og en karantene tar jeg imot med vidåpne armer. Jeg sier bare at dere må slutte å hoppe i taket for enkelte ting bare fordi det er Liverpool. Det er lett å gjennomskue.

Lenke til kommentar

Hele Man Utd-tråden kommer jo inn her for å fortelle oss hvor forferdelig og grusomt dette her var. :p Noe vi - overraskende nok - allerede har fått med oss. Og så slenger TV2 seg også på med overskrifter så man skulle tro et helt lag hadde blitt slaktet osv. Men vi legger ballen død med at det var en stygg takling, og ikke minst ufattelig idiotisk og unødvendig takling. Så kan TV2 kjøre på med overskriftene sine. "Tidligere norsk Tippeliga-spiller nær drept på Stamford Bridge". "- Politiet vurderer siktelse av Crouch", osv.

 

Så får vi håpe på 5-6 kamper karantene. :p Dere Man Utd-tilhengere burde nesten håpe han slipper unna med én ...

Lenke til kommentar
Endring: Har sett reprise, burde ikke vært RØDT.. Men gult
Hva i huleste?

 

Håper virkelig FA griper inn og gir Crouch et par kamper ekstra i karantene for den taklingen. Det var en takling som kun var ment for å skade og bør i mine øyne straffes hardt.

Lol.. Tidenes mest klønete takling kanskje. Han går inn i Mikel med skrotten og så slenger beina alle veier. Sånn går det når to meter med stælk skal gå til i duellene Endret av ibrotha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...