Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Det gir i hvert fall meg grunn til å smile. Ikke bli lei deg :)

 

Nå skal jeg sette meg på porselenringen og lese The Kopite. Play nice. Husk at Hyrlen egentlig er snill.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Ja, jeg må jo nesten det. Det er ikke mye å rope hurra for om dagene.

 

Ny stadion? Downgrade.

Scoringsform? Downgrade.

Bryter vi gamle tradisjoner? Nope.

 

Dessuten så har jeg en uggen følelse om at Benitez kan bli vanskelig å beholde til sommeren hvis Gillett er den eneste som backer ham.

Lenke til kommentar
Endring: Har sett reprise, burde ikke vært RØDT.. Men gult

Hva i huleste?

 

Håper virkelig FA griper inn og gir Crouch et par kamper ekstra i karantene for den taklingen. Det var en takling som kun var ment for å skade og bør i mine øyne straffes hardt.

 

Itandje gjorde forresten sakene sine overraskende bra og holdt Liverpool lenge inne i kampen. Litt klønete på 2-0-skåringen, men det hadde uansett ikke gjort noe særlig fra eller til.

 

Uansett; takk for matchen. =)

Lenke til kommentar

Gikk som jeg forventet. Idiotisk av Crouch, håper han får straff for det, så slipper vi å bruke han på noen kamper. Ellers synes jeg vi gjorde en ganske grei kamp, hadde vunnet om vi hadde stilt det beste laget, men dette er CC, så det gjør ikke en dritt for min del, egentlig like greit for da kan vi konse mer på Liga og CL. Dagens mest positive var hvertfall Lucas. Den mannen kommer til å bli en toppspiller, det er nesten garantert. Sissoko var også bedre enn venta i dag, Itandje gjør det bra og Hobbs gjør det bra utenom den store feilen i første omgang. Også meget positivt at Bønna endelig har klipt seg og at Xabi er tilbake. Carra bør får hvile neste kamp, tror Hobbs greier seg jeg.

Lenke til kommentar

Denne kampen var ett fett for min del. Oppsummert spiller vi en bra førsteomgang, og en grei andreomgang, vanskelig pga 10 mann.

 

Crouch er rett og slett en idiot. Hvordan kunne han gjøre noe slikt? Akkurat det der tror jeg var kaka for at han forlater Liverpool i januar, noe som ikke gjør meg noe. Dra Peter, dra.

 

Sissoko spilte bra i denne kampen, men er ikke god nok for et toppet Liverpool lag. Syntes han også burde dra sammen med Crouch.

 

Nå har vi tapt 2 kamper på rad, og jeg håper vi kan begynne å vinne kamper igjen. Greit det har vært en veldig vanskelig kamp, og en "uviktig" kamp. Men uansett, tap = tap.

 

Porsmouth neste og da venter jeg spent på samspillet med Alonso og Torres. Det blir virkelig spennende å se. Neste helg tror jeg vi overkjører dem!

Lenke til kommentar
Hahah, så latterlig den taklinga Crouch gjorde der. Mye pga beina slang siden han var så lang, jævla kløne må jeg si. Eier han ikke vett? Det var stygg og grufull takling fra han. 3 kampers karantene burde han få.

 

 

Han får aldri i livet 3 kampers karantene. Greit det var ille, men 3 kamper får han ikke.

Holder med en!

Lenke til kommentar
Jeg tror han var litt irritert på Mikel og måten han spiller på. En albue hit, en albue dit og kjeften åpen hele veien.

Enig der, Mikel var rett og slett "hæstkuk" gjennom hele kampen. Men der burde ikke unnskylde en slik takling som Crouch gjorde..

 

 

Når jeg tenker meg om så skjønner jeg Crouch godt, ville også smellt til den lille saken!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...