fox Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Ikke vær skuffet, bare le av dem. De stiller jo med full lag, haha Hva faen, allerede rødt kort? :O Endring: Har sett reprise, burde ikke vært RØDT.. Men gult Endret 19. desember 2007 av Fox Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Crouch kaster seg med knottene først inn i Mikel, direkte rødt på Liverpool-angriperen! Fra VG Live. Tja.. høres rødt ut.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Nei, ikke fortjent. Synes at det burde være gult kort. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 "Crouch scythes down Mikel on the touchline!!! An awful tackle! AND HE'S OFF! It was an absolutely ridiculous tackle. He was nowhere near the ball." Dette er fra Eurosport, men de smører alltid godt på Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det var et klart rødt ja. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Rødt eller ikke, jævlig unødvendig. Crouch kan brenne! Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Maggen91, unødvendig.. Ja, det er jeg fullstendig enig i. Men rødt kort, skitt au. Det er for strengt! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Rødt eller ikke, jævlig unødvendig. Crouch kan brenne! Om en spiller er illojal mot klubben kan han brenne ja, men fordi en spiller er rett og slett dårlig..? Hadde da ikke forventet slik av verdens beste supportere. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Endring: Har sett reprise, burde ikke vært RØDT.. Men gult Tuller du?? Det Rødeste kortet jeg har sett... Men det som PLAGER meg og gjør meg rett og slett forbannet er at denne ....... ikke trenger å late som om det er selveste djevelen som har tatt han.. Endelig kom ballack inn... makan til dritt skal man lete lenger etter Rødt eller ikke, jævlig unødvendig. Crouch kan brenne! Om en spiller er illojal mot klubben kan han brenne ja, men fordi en spiller er rett og slett dårlig..? Hadde da ikke forventet slik av verdens beste supportere. Nei ikke sant... og jeg skjønner ikke hva en man utd supporter gjør inne på en Liverpool tråd... Så verden er full av overraskelser Endret 19. desember 2007 av Svantekiller Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg orker ikke å kommentere kampen. Livet mitt er ille fra før av, og litt jubel kunne man håpt på. Men Lampard og Crouch gjør sitt med det... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Nei ikke sant... og jeg skjønner ikke hva en man utd supporter gjør inne på en Liverpool tråd... Så verden er full av overraskelser Hah, dette er en åpen tråd, så jeg skjønner ikke helt hvor du vil med den uttalelsen. Jeg har diskutert i denne tråden i over 2 år, så at en "nykommer" som deg kommer å sier noe sånt sårer meg vel egentlig ikke. Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Endring: Har sett reprise, burde ikke vært RØDT.. Men gult Tuller du?? Det Rødeste kortet jeg har sett... synes det ikke, delvis gult delvis oransje ergo gult kort Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Nei ikke sant... og jeg skjønner ikke hva en man utd supporter gjør inne på en Liverpool tråd... Så verden er full av overraskelser Hah, dette er en åpen tråd, så jeg skjønner ikke helt hvor du vil med den uttalelsen. Jeg har diskutert i denne tråden i over 2 år, så at en "nykommer" som deg kommer å sier noe sånt sårer meg vel egentlig ikke. Var ikke meningen å såre deg. Men hvorfor en man utd supporter skal komme med en slik total meningsløs kommentar er jo et ? Og hvis du ikke skjønner hvor jeg vil med det så greit Men at et b preget liverpool med nå 10 man spiller slik mot et tilnærmet toppet chelski er vel Ok.... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Nei ikke sant... og jeg skjønner ikke hva en man utd supporter gjør inne på en Liverpool tråd... Så verden er full av overraskelser Hah, dette er en åpen tråd, så jeg skjønner ikke helt hvor du vil med den uttalelsen. Jeg har diskutert i denne tråden i over 2 år, så at en "nykommer" som deg kommer å sier noe sånt sårer meg vel egentlig ikke. Var ikke meningen å såre deg. Men hvorfor en man utd supporter skal komme med en slik total meningsløs kommentar er jo et ? Og hvis du ikke skjønner hvor jeg vil med det så greit Men at et b preget liverpool med nå 10 man spiller slik mot et tilnærmet toppet chelski er vel Ok.... Kan ikke helt skjønne hvorfor den var meningsløs? Når man sier man er verdens beste supportere bør man vel også oppføre seg som om man er det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 inte mata trollet Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Kan ikke helt skjønne hvorfor den var meningsløs? Når man sier man er verdens beste supportere bør man vel også oppføre seg som om man er det? Ok.. da er vi på forskjellige plan.. så da lar vi den ligge Carra tror jeg kommer til å være glad når dette er over.. han er sliten Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Der scorte Shevs, 2-0 nå. Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Bra skudd av Shevs, skikkelig hard! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hvis Crouch først har bestemt seg for å drite seg ut - ja, det var knallrødt - så valgte han riktig spiller. Det er det eneste positive jeg har å si om ham i dag, og i denne sesongen forøvrig. Det ble som jeg fryktet. Fuck it. Vi hadde garantert tatt dem med en fungerende høyrekant og en spiss som putter. Garantert. Tviler på at de er like dårlige når vi møter dem i serien. Vi røyk mot Chelsea, United røyk mot Mifsud. Den kan jeg svelge. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Vi røyk mot Chelsea, United røyk mot Mifsud. Den kan jeg svelge. Whatever floats your boat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå