Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi er litt for tamme offensivt. Ikke at jeg forventer overkjøring på Stamford Bridge og med dette laget, men stå på litt mer fremover! Greier ikke score mål hvis ikke ...

Er ikke flinke nok til å fylle på med spillere når vi angriper. Midtbanen kommer så tregt etter. Har vel egentlig alltid vært et problem for oss synes eg.

Lenke til kommentar

Det at sissoko snubler på ballen inne i 16m forklarer og viser problemet han har med ballen... Det må være veldig frustrerende for han....

 

Mikel må være en av de minst hederlige spillerne ( etter D.... )

 

I hode dueller går han konsekvent opp med albuen! og HVER gang Liverpool får frispark er han borte å tar ballen.... Det er ikke sportmannship... Men slik er det..

 

-----------------------------------------------------

 

Vi har et offensivt problem, som det nevnes så er midtbanen alt for treg etter.. og Voro er jo mer defensiv ving en spiss, det er ikke bra..

 

Hva man skal gjøre med det? vet jeg ikke...

 

Men at dette laget holder ganske bra med er jo bra....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Haha, Thor Eggen: "Liverpool er nok fornøyde med å ha kommet seg gjennom omgangen."

 

Vi har jo dominert hele kampen. Det eneste jeg er redd for er at Chelsea har flere matchvinnere på banen enn oss akkurat nå. De jeg ser på som aktuelle scoringskandidater er Babel, Lucas, Voronin og Alonso. I den rekkefølgen.

 

Positivt av Momo forresten. Skulle bare ikke sklidd på den ballen i boksen.

Lenke til kommentar

Med tanke på at det er ganske reservepreget lag så må jeg si jeg er meget fornøyd jeg. Lucas kommer til å bli stooor. Momo gjør for en gangs skyld en ganske grei kamp. Resten av laget gjør ut fra forutsetningene en bra kamp synes jeg. Fornøyd med Hobbs, hadde en kjempeblunder som kunne straffet seg hardt, men Itandje ordnet opp, eller synes jeg Hobbs har vært ganske solid. Ser at han mangler rutinen og roen i pasningsspillet. Synd Lucas ikke fikk satt sjansen sin, blei nok litt heit i topplokket der tenker jeg, dessuten var det en god redning av Cech. Crouch synes jeg egentlig bare surrer utpå der og gjør ikke så mye positivt annet enn å presse forsvaret til Chelsea veldig bra. Alt i alt er jeg fornøyd med denne omgangen, kunne like gjerne være oss som ledet som det kunne vært Chelsea. Men tror dessverre fortsatt Chelsea guller inn en scoring i 2. omgang og legger seg litt bakpå. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Den redningen fra Cech var helt syk. Jeg skjønner ikke hvordan han får det til. Sammenlignet med Itandje så kastet han seg mens Itandje bare stod der og gjorde seg svær.

 

Frykter tap, men spiller vi like bra i andre bør vi vinne.

Lenke til kommentar
Sissoko har vært frisk i starten!

Leste jeg riktig? ;)

 

Det gjorde du :yes: Kjemperedning av Itandje btw!

 

 

Sitter du å ser på et opptak igjen nå da :!:

 

Ser på en stream, som henger litt etter - hvis du skjønner? ;)

 

Forresten er det noen her som så hva som skjedde med linjedommeren rett før avspark? Han haltet av banen.

Lenke til kommentar
Tviler på at han stikker i januar hvertfall. Kanskje muligens til sommern eller noe..

 

Edit: Hadde ikke gjort noe om Lahm hadde tatt veien må jeg si. Back i verdensklasse og 100x ganger bedre offensivt enn Riise.

 

Åffer bytter ut venstreback når dere har en toppspiller der, bytt heller ut kuyt og croch med andre spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...