Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Etter å ha studert videoen nøye så konkluderer jeg med at Tevez er onside. Faktisk. http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/2007/tevez_er_best Hvor er Liverpool spillerene? Forventet nesten å se Masche og/eller Gerrard der. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Viser også hvor mye vinkelen for bilder og videoer har å si. Det er jammen ikke lett å dømme offside når det er så små marginer med mindre man står nøyaktig midt på. Respekt til linjedommere all over the world. Edit: Etter å ha studert videoen nøye så konkluderer jeg med at Tevez er onside. Faktisk. http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/2007/tevez_er_best Hvor er Liverpool spillerene? Forventet nesten å se Masche og/eller Gerrard der. Tevez sesongens beste spiller ja. Hahah. Sier jo litt. Gerrard, Torres, Ferdinand, Ronaldo, Fabregas, Adebayor, Santa Cruz er spillere jeg setter foran Tevez av det jeg har sett hvert fall. Men de har vel kanskje en vitenskapentlig måte å måle dette på ... :!: Endret 19. desember 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Wow jeg har nettopp bestått rekruttdommerkurs, og dette ble ikke gått igjennom når kurslederen gikk gjennom offside-regelen så dette var nytt for meg! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Regelen nevner jo ingenting om målmann, det er to motspillere. Man skulle tro det var barnelærdom. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har alltid trodd at det var målmannen jeg, ikke bakerste mann:P Lenke til kommentar
Swome Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Liverpool uten Gerrard og Torres, Chelsea uten Terry og Drogba. Kan bli spennende å se hvordan dette går. Håper et par av smågutta får spiller. Regner med at Hobbs starter i hvertfall. Hadde vært gøy å se Insua og Leto på venstresiden også, men det blir kanskje litt for mye gambling. Er jo absolutt en kamp som er kjekk og vinne. Sier ikke nei takk til en semi-finale. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Itandje Arbeloa Carragher Hobbs Aurelio Sissoko Alonso Lucas Babel Voronin Crouch Benk: Martin Hyypiä Riise Benayoun El Zhar Edit: Glemte Alonso. Endret 19. desember 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Synes dette er et greit lag til at det er mikkemuscupen jeg altså. Tipper nesten vi ryker på en liten smell i dag, og det gjør meg faktisk ikke så mye om vi gjør det heller. Men veit nå at gutta komemr til å gi alt og går for en seier så klart.. Mildt sagt digg at Alonso er tilbake! Blir spennende å se hvordan Lucas og Hobbs klarer seg, spesielt sistnevnte. Edit: Litt seint ute med laget Endret 19. desember 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Noen liverpoolsupportere sa til meg idag at Riise skal kanskje forlate Liverpool i januar, er det sant? Pga lite spilletid og idiot manager Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 blir vel idot eier ikke manager vis Riise selges.'pga penger for Macha Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Så du ikke åssen han stoppet C.Ronaldo på søndag? Han hadde full kontroll over C.Ronaldo og ga ham lite motivasjon å leke fotball Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Tviler på at han stikker i januar hvertfall. Kanskje muligens til sommern eller noe.. Edit: Hadde ikke gjort noe om Lahm hadde tatt veien må jeg si. Back i verdensklasse og 100x ganger bedre offensivt enn Riise. Endret 19. desember 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 vil ikke miste Riise jeg heller, men dessverre til dags dato har jeg ingen invirkning på Anfield road...enda Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Riise er virkelig en spiller jeg vil ha i liverpool! Er det noen som virkelig ikke klager når han blir satt på benken så er det han. Riise satte virkelig C.Ronaldo på plass i helge Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Sissoko har vært frisk i starten! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det har ikke Crouch vært... Er det mulig å bomme mer? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Sissoko har vært frisk i starten! Har jo spilt bra mot Chelsea før han. I Community Shield i fjor var han helt rå! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Sissoko har vært frisk i starten! Leste jeg riktig? Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Sissoko har vært frisk i starten! En sinnsyk ballvinner og opplukker. Men at han skal starte en kontring?? Det går ikke!!!! Men det er deilig å se kreativiteten Alonso tilbake.. Når han gir stikkere til Torres Snart er vi der Hobbs har en fremtid!!! Og det er sammen Med Agger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå