Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Fordi en spiller er dårlig i en kamp, er han selvsagt ræva bestandig... Synes ikke han spilte noen bra kamp mot united nei, men det var han sannelig ikke alene om. Den som irriterte meg mest i denne kampen var faktisk Kewell, som ikke fikk til noen ting i denen kampen. Han er normalt en spiller jeg har sansen for, men mot united sinket han angrepsspillet vårt, holdt for lenge på ballen, mistet ballen og hadde alt for mange feilpasninger. Dessuten var det han som ble byttet med Babel - ikke Kuyt.

 

jeje, poenget var at Pool ble farligere med Babel. Kuyt ble bytta ut ikke lenge etter...

 

Og nei, jeg mener ikke bare i denne kampen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den som irriterte meg mest i denne kampen var faktisk Kewell, som ikke fikk til noen ting i denen kampen. Han er normalt en spiller jeg har sansen for, men mot united sinket han angrepsspillet vårt, holdt for lenge på ballen, mistet ballen og hadde alt for mange feilpasninger. Dessuten var det han som ble byttet med Babel - ikke Kuyt.
Kewell trenger nok flere kamper før han er på et stabilt godt nivå - om han slipper flere skader nå har jeg stor tro på aussien vår :)
Lenke til kommentar
Hewitt: Har du sovet lite i natt eller? ;)

Jeg sover alltid lite. Til tross for jobb og skole og shit, blir det ofte til at jeg ser en film på natta og gjerne slenger meg inn i noen diskusjoner også. :p Tror aldri jeg kommer til å lære meg en skikkelig døgnrytme over lengre tid, men who cares, jeg trenger i utgangspunktet relativt lite søvn også.

 

Vel, det er mye, veldig mye som ikke kommer ut i media, og regner med du ikke sitter med en høy stilling i liverpool akkurat.

Faen, du avslørte meg. Jeg er egentlig Rick Parry. Jeg har norske aner skjønner du, men jeg trodde ingen visste at jeg kunne snakke norsk så derfor har ingen oppdaget det tidligere.

 

Spøk til revolver: Selvfølgelig blir ikke alle detaljer nevnt i media, og takk høyere makter for det, men man får vite det man trenger å vite. Gerrard har snakket om overgangsepisodene og -ryktene mange ganger, så det er ikke informasjon det står på. Og jeg har ingen grunn til å tro at Gerrard lyver i det han sier, noe sånt ville vel også blitt benektet av de andre som var involvert i så fall.

 

Men en klubbspiller som blør for drakta, Vurderer aldri å gå til en annen klubb, ihvertfall ikke en som er svært

Jo, det vil jeg tro. Å vurdere og handle er to forskjellige ting, det er utrolig mange faktorer som spiller inn i en slik avgjørelse. Jeg har ingen grunn til å føle sinne på Gerrard fordi han har innrømmet å ha vurdert klubbskifte, men likevel kommet frem til at han aldri vil forlate Liverpool. Og det til tross for at han kunne vært i hvilken som helst klubb i verden. Han trenger stort sett bare ta en telefon til sportsdirektøren i en hvilken som helst klubb, Millwall så vel som Barcelona, og vips, så spiller han i den klubben. Men til tross for at Liverpool de seneste årene ikke har vært verdens mestvinnende klubb, vil han fortsatt være her og sier selv at han vil avslutte karrieren sin i klubben hvor han hører hjemme. Det er det som betyr mest for meg. Men selvfølgelig skulle vel alle LFC-supportere sett at saken aldri hadde funnet sted i utgangspunktet. Den andre gangen har jeg faktisk full forståelse for at han var nær ved å bytte klubb med tanke på hvordan han ble behandlet og hvor lite han følte seg verdsatt i klubben, men likevel ble. Det forteller masse om hvor mye Liverpool faktisk betyr for ham.

kan du ikke bare si at du føler skam over gerrard etter den nevnte saken?

En klubbspiller vurderer ALDERI, du hørte meg, ALDERI en annen klubb og ihvertfall ikke en rivaliserende....face it niggah...

Lenke til kommentar
Er det Liverpool - Arsenal i cupen til uka, eller har jeg hørt noe helt feil?

 

Goscinny ;)

 

Vet bare at vi møter Chelsea i morra :)

Tror dere har god sjanse mot chelsea, BTW: litt nedtur når gerrard ikke blir spilleklar....

 

Det gjør meg ikke så mye, når Alonso er skadefri. Gerrard trenger hvile uansett, så helt greit at han må stå over mot Chelsea - for min del i allefall.

Lenke til kommentar
Er det Liverpool - Arsenal i cupen til uka, eller har jeg hørt noe helt feil?

 

Goscinny ;)

 

Vet bare at vi møter Chelsea i morra :)

Tror dere har god sjanse mot chelsea, BTW: litt nedtur når gerrard ikke blir spilleklar....

 

Det gjør meg ikke så mye, når Alonso er skadefri. Gerrard trenger hvile uansett, så helt greit at han må stå over mot Chelsea - for min del i allefall.

hehe, Xabi trenger vel litt spilletid før han kommer i form....

(BTW: drømmer fortsatt om å se Xabi i en hvit fin real-drakt...!=*)

Lenke til kommentar
Ja, Kuyt må dra!

 

Og nå skrives det i Italia om at Claudio Ranieri vurderer Sissoko igjen. Dette kan fort ende med salg, 8-10M bør være greit spør du meg, kanskje mindre. Men ifølge .no skal Momo være andrevalget deres da, da de håper på Rafael Van der Vaart...

Ranieri har vell hele tiden hatt et øye på Sissoko, og prisforlangende blir ihvertfall ikke mindre enn 8 millioner pund.

men muligens det blir liiit mindre sjanse for Januar vinduet når Ranieri kanskje tilbakekaller Giovinco....

 

http://www.channel4.com/sport/football_italia/dec17i.html

 

 

Giovinco er en bitteliten kantspiller, ikke helt samme spiller som Sissoko

Lenke til kommentar
Er det Liverpool - Arsenal i cupen til uka, eller har jeg hørt noe helt feil?

 

Goscinny ;)

 

Vet bare at vi møter Chelsea i morra :)

Tror dere har god sjanse mot chelsea, BTW: litt nedtur når gerrard ikke blir spilleklar....

 

Det gjør meg ikke så mye, når Alonso er skadefri. Gerrard trenger hvile uansett, så helt greit at han må stå over mot Chelsea - for min del i allefall.

hehe, Xabi trenger vel litt spilletid før han kommer i form....

(BTW: drømmer fortsatt om å se Xabi i en hvit fin real-drakt...!=*)

 

 

Som du sier Sono, er veldig skeptisk til Alonso nå. Ville helst at han skal spille seg godt i form jeg ser han på banen, vil ikke at skaden skal ryke opp igjenn like fort.

Men klart man vil se Alonso på banen :D

Lenke til kommentar
En klubbspiller vurderer ALDERI, du hørte meg, ALDERI en annen klubb og ihvertfall ikke en rivaliserende....face it niggah...

Man skal aldri si alderi.

Som wipy sier skal man aldri si alderi.

 

Hvordan kan du vite at klubbspillere ikke i det hele tatt vurderer å skifte klubb? Kan du på noen måte bevise det. Nytter hvertfall ikke si "jo, det bare er sånn". For alt vi vet kan det f.eks. hende Maldini har vært inne på tanken å skifte klubb, bare at det ikke har vært ute i media.

Jeg tror ikke finnes spillere som aldri har vurdert mulighetene sine i andre klubber. Om så rivaliserende eller ikke.

 

Klubbspillere er jo kjempebra å ha, men å si at de ALDRI har vurdert andre muligheter blir bare tåpelig. Så bombesikker tror jeg vi ikke skal være.

Lenke til kommentar
kan du ikke bare si at du føler skam over gerrard etter den nevnte saken?

En klubbspiller vurderer ALDERI, du hørte meg, ALDERI en annen klubb og ihvertfall ikke en rivaliserende....face it niggah...

Herregud da, hvor gammel er du? Verden er ikke så A4 som du beskriver, ikke engang fotballen er så enkel. Det er MANGE faktorer som spiller inn i noe sånt.

 

Men for å svare deg; nei, jeg føler ingen skamp over Gerrard. Om noe så liker jeg han bare enda bedre etter å ha hørt om hvordan han til tider har følt seg dolket i ryggen av klubbledelsen, og likevel blitt. Hvordan du kan se på det som negativt er meg hinsides.

 

Det som er viktig er at selve handlingen i et klubb-bytte ikke finner sted. At spillere vurderer karrieren og fremtiden sin har jeg ingenting imot, og spesielt ikke når man ser på forholdene til Gerrard den gangen, men det er det som gjør at de likevel elsker klubben så høyt at de blir som betyr noe.

 

"Face it, niggah".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er enkelt å forklare hele situasjonen til Gerrard med en metafor: Du er hodestups forelsket i en dame som du ikke føler gjengir kjærligheten. Du føler forholdet går mot slutten, selv om det er det siste du vil i verden. Du ønsker selvsagt ikke å dø ensom og du begynner så smått å titte på andre damer. Du innser at det finnes mange vakre kvinner i verden, men aller helst vil du bare at det pågående forholdet du har skal bestå. Til slutt finner du ut at damen har lyst på deg, alltid har hatt lyst på deg og aldri vil gi slipp på deg. Du lover da evig troskap, som du har gjort så mange ganger før, og innser at ingen dame i verden er vakrere enn din. Liverpool FC.

Lenke til kommentar

Bra metafor ;)

 

Hvordan kan noen se på Gerrard som sviker? Det er A.Cole som er det!

Gerrard har aldri kritisert klubben sin for ingen ting, han ahr alltid vært lojal mot klubben sin. Plutselig viste klubben lite respekt for ham, ikke så rart at han begynte å vurdere om klubbskift.

Lenke til kommentar

Haha, pent. :D

 

Hvilket lag vil folk se i morgen da?

 

Jeg håper på:

 

--------------------- Itandje --------------------

-- Finnan ---- Hobbs --- Carra --- Arbeloa --

-- Benayoun -- Lucas -- Alonso -- Babel ----

---------------- Torres --- Voronin ------------

 

Tror det kan være et greit lag, hvor man får spilt både noen førstelagsspillere og noen "reserver". Carling Cup er ikke verdens viktigste å vinne, men vi må nå stille et passe slagkraftig lag mot Chelsea uansett. Jeg vil gjerne hevne ranet på Anfield, men aller helst i ligaen da. Men vi går selvfølgelig for å vinne, jeg har ingenting imot et Ligacup-trofé til. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...