Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zidane e verdens bæste fotball spiller gjennom tidene!

Og Liverpool spillerne e bære skitt fra loppemarkedet i forhold til hva Zidane var.

 

Kom fra en kompis av meg!

Oooog hvem var det? Skal vi ta han? :p

 

 

Haha, var faktisk en fyr fra vika:P

Fredrk siem;D

Haha, vi tar han! :p

 

 

Great, tenk å si nå sånn. Off skal ikke vær mulig! :ermm:

Lenke til kommentar
Zidane e verdens bæste fotball spiller gjennom tidene!

Og Liverpool spillerne e bære skitt fra loppemarkedet i forhold til hva Zidane var.

 

Greit at kameraten din overdriver, men Zidane var en fantastisk fotballspiller. Så forstår at han sa noe sånt.. :D

Om det hadde vært Man Utd spillere, så hadde jeg forstått det litt bedre ;)

 

:p

Lenke til kommentar
Zidane e verdens bæste fotball spiller gjennom tidene!

Og Liverpool spillerne e bære skitt fra loppemarkedet i forhold til hva Zidane var.

 

Greit at kameraten din overdriver, men Zidane var en fantastisk fotballspiller. Så forstår at han sa noe sånt.. :D

Om det hadde vært Man Utd spillere, så hadde jeg forstått det litt bedre ;)

 

:p

 

Du om det.

 

;)

Lenke til kommentar

Gøy, Erlend!

 

En ting jeg kan anbefale for andre som skal til Liverpool og evt. lander i Manchester (gud forby :p ) er å leie bil! Vi betalte £76 for hele helga med bensin og alt mulig. Vi møtte noen andre nordmenn som satt på med oss tilbake til Manchester og de hadde tatt tog til Liverpool. Det kosta £65 per pers én vei! I tillegg kommer buss, taxi etc etc. Blodpris altså.

Hah, jeg betalte £18 t/r Manchester-Liverpool. :D

 

Men ingen tvil om at bil er mest fleksibelt. Får jo sett og gjort mer med bil, spesielt ting litt utenfor sentrum. Kan være dyrt å ta mye taxi om man skal litt rundt. Men jeg tror ikke jeg tør å kjøre i England, det virker så ... rart. De første par-tre dagene i Liverpool tok jeg meg selv tusenvis av ganger å se feil vei når jeg skulle over veien, så jeg har vel sett litt rar ut der jeg går og ser i retningen bilene IKKE kommer i. :p

 

Da satt jeg på the Kop og det er som du sier, Erlend, det er helt ubegripelig når de synger YNWA.

Ja, det er herlig å bare se det på TV, men å høre det på stadion er helt utrolig, og ikke minst være med og synge selv. Jeg kødder ikke når jeg sier at jeg måtte kjempe litt for å ikke begynne å sippe som en eller annen freak midt i folkehavet der. :p

Lenke til kommentar
Utrolig morsomt å være på Anfield. Helt sinnsvak atmosføre, skikkelig trøkk. Og ja Hyrlen, Red Army var ikke så ille de altså, men synes fortsatt The Kop var bedre. ;) Det til tross for at jeg satt nærmere Red Army enn The Kop. Endra seg naturlig nok litt i perioden etter scoringa, men synes The Kop tok seg opp igjen. Det må hvertfall sies at det er noe helt anna å være på selve stadionet enn å se kampen på tv, fy fader jeg fikk frysninger når YNWA runga over stadion. Håper bare jeg fikk det på film, litt usikker da skjermen på telefonen er ødelagt, så veit ikke om det funka eller ikke. :p
Klart the Kop var bedre, jeg sto jo der :D

 

Stemningen var god før kampen, var like før jeg måtte felle en tåre under YNWA - helt utrolig å få oppleve det live på the Kop. Underveis dabbet stemningen noe - av naturlige grunner. Men alt i alt en opplevelse jeg unner alle Liverpool-fans...

 

Billetter ble fikset via TIA Travels - anbefales på det varmeste :)

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Oh nice, fikk ikke billetter på The Kop vi. :( Skal definitivt stå der neste gang altså.. Sto litt for nærme Red Army for min smak denne gangen.. :p
Har følelsen av at det er vanskelig å få billetter på The Kop, man må nesten kjenne folk i miljøet - TIA travels har noen billetter der, men de garanterer ikke plass, sånn sett var vi heldige. Tror også the Kop-billetter er blitt vanskeligere å få fordi mange er litt skeptiske til å slippe til for mange "turister" - stemningen blir dårligere med for mange ikke-syngende. Personlig mener jeg at en plass på The Kop forplikter, og vi sang med på de sangene vi kunne i alle fall :)
Lenke til kommentar
Zidane e verdens bæste fotball spiller gjennom tidene!

Og Liverpool spillerne e bære skitt fra loppemarkedet i forhold til hva Zidane var.

 

Kom fra en kompis av meg!

Første utsagn er jo nada å si noe på. Helt rett.

Skitt fra loppemarkedet var nok å ta litt hardt i ja, men ingen er på nivå med Zidane, ikke engang "captain fantastic" som dere kaller ham.

Lenke til kommentar
Zidane e verdens bæste fotball spiller gjennom tidene!

Og Liverpool spillerne e bære skitt fra loppemarkedet i forhold til hva Zidane var.

 

Greit at kameraten din overdriver, men Zidane var en fantastisk fotballspiller. Så forstår at han sa noe sånt.. :D

 

 

Jada, sier ikke at Zidane ikke var en fantastisk fotballspiller, men og si noe sånt er og overdrive!

Lenke til kommentar

Må si jeg virkelig gleder meg til Pennant kommer tilbake også altså. Pennant - Kewell på kantene og Babel - Torres på topp er og blir det beste angrepet vårt, håper Rafa innser det samme når Pennant kommer tilbake. Kuyt har ikke gjort annet enn å skuffe denne sesongen, og Bønna har ikke vært særlig god i det siste han heller. Bønna gjør ingen stygge feil, men synes han er altfor anonym og bidrar litt dårlig framover, mye rot.

 

Utrolig deilig at Alonso er tilbake. Håper på Lucas - Xabi i mårra ja. Egentlig greit at Gerrard er ute. Må jo få hvile seg han også og da er jo Mikke Mus cupen det perfekte tidspunktet. Tipper at Torres blir satt på benken også. Håper på Babel - xxxx på topp. :p

 

Som de fleste skjønner så synes jeg bare Torres og Babel (som er spiss!) er de eneste spissene på laget som faktisk holder høy nok standard. :p

 

Edit: Dæven, plutselig innlegg 5500. =/ Nå må jeg roe ned litt, trodde da ikke jeg posta så mye..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Kuyt må jo være Liverpools dårligste spiss. Så ræva som han var mot United, bør være uakseptablet for en så stor klubb. Ble vel "buet" ut av fansen, ikke rart! Hurtighet? NEI Tekknikk? NEI! Som å sentre til en murvegg. Aldri, ALDRI gode førstetoucher. Dårligere enn bæsmorra mi på 80...

 

Pool må kvitte seg med Kuyt. Jesuschrist for en møkka mann. Bare meg som så hvor mye farligere L'pool ble når Babel kom innpå?? Holdt på å drite i buksa (ble vel muligens ett og annet bremsespor :hmm: ) når han skøyt en halvmeter utenfor, nesten før han kom inn på banen.

 

Jeg takker Benitez inderlig for at han lot en så god spiller sitte på benken, mens en ballvinner for oss fikk spille så lenge. Tror han gav bort flere baller en Vidic vant tilsammen (hehe) :D

Lenke til kommentar
Kuyt må jo være Liverpools dårligste spiss. Så ræva som han var mot United, bør være uakseptablet for en så stor klubb. Ble vel "buet" ut av fansen, ikke rart! Hurtighet? NEI Tekknikk? NEI! Som å sentre til en murvegg. Aldri, ALDRI gode førstetoucher. Dårligere enn bæsmorra mi på 80...

 

Pool må kvitte seg med Kuyt. Jesuschrist for en møkka mann. Bare meg som så hvor mye farligere L'pool ble når Babel kom innpå?? Holdt på å drite i buksa (ble vel muligens ett og annet bremsespor :hmm: ) når han skøyt en halvmeter utenfor, nesten før han kom inn på banen.

 

Jeg takker Benitez inderlig for at han lot en så god spiller sitte på benken, mens en ballvinner for oss fikk spille så lenge. Tror han gav bort flere baller en Vidic vant tilsammen (hehe) :D

 

Er ganske enig med deg der ja. Vil helst se Babel - Torres på topp i hver kamp.

Lenke til kommentar

Fordi en spiller er dårlig i en kamp, er han selvsagt ræva bestandig... Synes ikke han spilte noen bra kamp mot united nei, men det var han sannelig ikke alene om. Den som irriterte meg mest i denne kampen var faktisk Kewell, som ikke fikk til noen ting i denen kampen. Han er normalt en spiller jeg har sansen for, men mot united sinket han angrepsspillet vårt, holdt for lenge på ballen, mistet ballen og hadde alt for mange feilpasninger. Dessuten var det han som ble byttet med Babel - ikke Kuyt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...