Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes dere om et oppkjøp av klubben? Mener det kan være bra jeg. Leser på liverpool.no i dag at George Gillett Jr fra USA er villig til å spytte inn 450mill pund (!) i klubben, da hovedsaklig til det nye stadionet og nye spillere. Det liker vi! Hvertfall jeg. :p Bare det ikke tar helt overhånd slik som Chelsea..

Lenke til kommentar
Hva synes dere om et oppkjøp av klubben? Mener det kan være bra jeg. Leser på liverpool.no i dag at George Gillett Jr fra USA er villig til å spytte inn 450mill pund (!) i klubben, da hovedsaklig til det nye stadionet og nye spillere. Det liker vi! Hvertfall jeg. :p Bare det ikke tar helt overhånd slik som Chelsea..

7296287[/snapback]

Da vi kjøpe Torres...

Lenke til kommentar

Var det 550 mill du sa han kostet? Det er da i så fall 45mill pund.

Moores verdsetter klubben til £200M. Liverpool trenger £200M til nytt stadion, ytterligere £30-£50 millioner på spillere de neste årene, samt kostnader og gjeld. Da kommer vi opp i ca. £500M.

:)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Chelsea, Manchester United, Arsenal og Liverpool sies å være interessert i Southamptons venstreback Gareth Bale. 17-åringen ble Wales’ yngste landslagsspiller gjennom tidene da han debuterte mot Slovakia i forrige uke.

Kilde: Liverpool.no

Lenke til kommentar

Mye fjas er slettet. Hold dere til sak og ikke person og spar oss for diskusjon om hvem som hvet mest (eller minst), spesielt når man prøver å underbygge dette med at man spiller dataspill...

Så da kan dere diskutere Liverpool og ikke hverandre. Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert :)

Lenke til kommentar

Yess! Endelig et lag AKKURAT slik jeg ville hatt det! Nå gleder jeg meg bare enda mer..

Laget:

------------------- Reina ---------------------

-- Finnan --- Carra --- Agger --- Riise ----

-- Pennant - Alonso - Gerrard - Speedy --

------------- Kuyt --------- Bellamy ---------

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Yess! Endelig et lag AKKURAT slik jeg ville hatt det! Nå gleder jeg meg bare enda mer..

Laget:

------------------- Reina ---------------------

-- Finnan --- Carra --- Agger --- Riise ----

-- Pennant - Alonso - Gerrard - Speedy --

------------- Kuyt --------- Bellamy ---------

7310961[/snapback]

ville brukt garcia

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

speedy vakke dom i første 30 minutter..skyter en del mye da:P

vi spiller bra syns jeg,men komentatoren kan godt finne seg et annet yrke..og kanskje målform:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeen

utolig dårlige innlegg fra gonzales og pennant idag

bare et fåtall var brukbare..irritere mæ grønn over uavgjort idag

Lenke til kommentar

Huff detta er så tragisk at det er helt skummelt.. :( Vi eier jo andre omgangen, men greier ikke å sette sjansene våre.. Og hva pokker skjer med cornere da?! Vi har 12 cornere elns i kampen, og 11 av dem er helt totalt ubrukelige! Hvorfor kan ikke Gerrard ta alt av dødballer slik han burde gjøre? Huff altså.. :no:

Lenke til kommentar
Huff detta er så tragisk at det er helt skummelt.. :( Vi eier jo andre omgangen, men greier ikke å sette sjansene våre.. Og hva pokker skjer med cornere da?! Vi har 12 cornere elns i kampen, og 11 av dem er helt totalt ubrukelige! Hvorfor kan ikke Gerrard ta alt av dødballer slik han burde gjøre? Huff altså.. :no:

7311702[/snapback]

Labert av oss... Lurer på om vi blir blant topp tre i det hele tatt. Kan godt hende vi ender i UEFA-cupen...

(Ikke CL, men Uefa med Brann, Mlada Boleslav osv)

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Lurer på hvorfor det tas så mye korte cornere? De fungerer jo ikke akkurat strålende. Flaks at vi slipper baklengs også, Yakubu hadde jo åpent mål fra 1 meter. Men det positive er jo at det ikke blir tap på dagens lag i de grusomt stygge signalgule bortedraktene!

Endret av wipy
Lenke til kommentar
Lurer på hvorfor det tas så mye korte cornere? De fungerer jo ikke akkurat strålende. Flaks at vi slipper baklengs også, Yakubu hadde jo åpent mål fra 1 meter. Men det positive er jo at det ikke blir tap på dagens lag i de grusomt stygge signalgule bortedraktene!

7312738[/snapback]

Grunnen til at flere lag unngår å slå inn i feltet er fordi det holdes så mye. Derfor spiller de enten kort, eller ut på 16, for å få litt "kaos" i feltet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...