Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Mange store talenter ute i verden, uten at det blir noe av dem.

 

Jeg er en av dem ;)

 

Hehe. Jo. Vi har jo sett talenter fort bli skadet og forsvinne.

En stygg skade på Anderson og han kan fort gå i glemmebøkene.

Må også huske at det er mange spillere som presterer høyt i starten for så å falle helt av.

Håper at United fansen har ropt "supersigning" for raskt her, men er redd Anderson kan bli noe stort.

 

Enda jeg tror han blir å finne i Real Madrid om ettpar år. *Wild guess*

 

--- Riise var da god idag? Han temmet jo Ronaldo helt sinnykt.

Vell! Anderson har vell praktisk talt hatt en stor skade! http://youtube.com/watch?v=4wQjxZLhnH8

Dette kostet han 8 måneder! Og den eneste gangen jeg har vært flau over å ha vært en Benfica supporter! (Samt når de solgte Nuno Gomes og simao.....)...

Uansett, Anderson kommer til å bli noe stort, og skjønner ikke helt hvorfor dere sammenligner han med Gerrard?

 

Han er en mye mye mye mye, mer teknisk begavet spiller enn det Gerrard har! Henviser blant annet til den ene gangen i kampen, da Anderson fikk litt tid, og satt fart og plutselig var han forbi 4 liverpool spillere, på 2 sek! rundpulte liverpool der, men plutselig kom en eller annen liverpool spiler og taklet han, uten å få frispark (! og det var det!)...Uansett, Så skal det sant sies at Gerrard har endel flere sider Anderson ikke har, og det er Hard jobbing over tid. Anderson jobber knallhardt, men langt ifra så mye som Gerrard, som det også skal ganske mye til for å gjøre...og han mangler totalt det defensive iforhold til gerrard, anderson.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig er ikke serien avgjort. Vi er seks poeng bak om vi vinner mot West Ham hjemme, noe vi gjør. Det er to kamper, inkludert en av dem mot Man Utd. Arsenal er poenget foran. Langt ifra avgjort, er ikke spilt halvparten av kampene enda, men vanskeligere blir det selvfølgelig og skal jeg være realist og ikke supporter tror jeg ikke Liverpool klarer det. Men fullt mulig er det, forutsatt at vi tar poeng mot topplagene også.

Lenke til kommentar
Det er ingen som hevdet at Anderson er like god som Gerrard heller, skulle da bare mangle, Anderson er 19. Vet ikke helt hvor du har fått det fra, men søtt at du faktisk forsvarer Gerrard.

 

Anderson har hatt et par bra kamper ja? Sorry, men start og se kamper for guds skyld. Anderson har vært blant Uniteds beste i år, så han har nok hatt litt fler enn "et-par bra kamper".

 

Nok en gang, så skjønner jeg ikke hvorfor du hele tiden skal sammenligne Anderson og "Cpt. Fantastic", når Anderson er 8 (?) år yngre....

 

Søtt at jeg forsvarer Gerrard? Gerrard er min helt, han er den spilleren jeg alltid har likt og sett opp til, og når United fansen kommer og sier at en liten unge er betre blir jeg jo provosert og ønsker å beskytte Gerrard.

 

Anderson har vell spilt rundt 15 kamper iår? Så mao han har vert god i ettpar kamper. Vist du måler en spillers dyktighet utifra 15 kamper er du lol og roflmao og hele pakken.

 

Er jo virkelig ikke jeg som starter med samenligningene av dem da dere roper i hytt og pine om at Anderson har eid Gerrard idag.

Hmm...da beklager jeg på veine av dumme man utd supportere! Anderson Sammenlignes IKKE med Gerrard. De to er på heelt forskjellige planeter...

Lenke til kommentar
Midtbane til ManU var svakt! _Bortsett fra Anderson.

Jeg MÅ bare spørre, for jeg så HELT ærlig ikke hva det var.. HVA var så BRA med Anderson idag?

 

Vilje og aggressiv, han skapte ofte angrep for Man.U idag. Selv om han har gjort en god del dumt valg idag.

 

Selvfølgelig er ikke serien avgjort. Vi er seks poeng bak om vi vinner mot West Ham hjemme, noe vi gjør. Det er to kamper, inkludert en av dem mot Man Utd. Arsenal er poenget foran. Langt ifra avgjort, er ikke spilt halvparten av kampene enda, men vanskeligere blir det selvfølgelig og skal jeg være realist og ikke supporter tror jeg ikke Liverpool klarer det. Men fullt mulig er det, forutsatt at vi tar poeng mot topplagene også.

 

Bra at du har fortsatt tro, jo mer jevn jo mer moro blir det :) Håper at det blir jevnt blant de fire lagene :)

Lenke til kommentar
Midtbane til ManU var svakt! _Bortsett fra Anderson.

Jeg MÅ bare spørre, for jeg så HELT ærlig ikke hva det var.. HVA var så BRA med Anderson idag?

 

Bare det at du spørr sier meg en ting: Noen ganger kan det være lurt å være stille og la omverdnen tro at du har sett kampen, enn å åpne munnen og fjerne all tvil. jesus christ.

Lenke til kommentar
Var noen av de du ramsa opp enorme idag?

 

Nei.

 

Poenget ditt?

Poenget ditt?

 

Back at ya

 

Altså. Stiller spørsmål ved diskujsonen her. Hva omgår den? Igår var diskusjonen om Giggs var over the top, eller om han forsatt holdt koken. Jeg mente han nærmet seg over the top og har vert svak iår.

Spillerne jeg ramser opp som er store kjøp av Benitez gjorde idag en grei kamp, eller spilte ikkje.

Ser ikke helt diskusjonen her.

 

 

Jeg tolker det som at du ikke så noen av Liverpools kamper til CL finalene de i 05 og 06. Jeg tolker det som at du ikke har sett Fernando Torres, Jose Reina, Xabi Alonso, Javier Mascherano, Lucas, Babel, Agger, Arbeloa.

Nå bør vel ikke du snakke om å uttale seg om spillere uten å ha sett kamper etter hva du klarte å lire av deg i natt om bl.a. Giggs og Scholes.

 

Giggs var jo enorm idag, var han ikke?

 

Ut ifra dette så ser jeg et lite poeng, mulig du ikke gjør det.

 

Nei, er du villig til å forklare?

jeg klarer ikke se den helt gode signinga av A. Arbeloa? Fin bakcup spiller, ja....men noe mer? næh

Og Reina har vell også hatt etpar virkelig dårlige dager? (Selv om han på sitt beste er god)

Lenke til kommentar
Bra at du har fortsatt tro, jo mer jevn jo mer moro blir det :) Håper at det blir jevnt blant de fire lagene :)

Indeed. Og skulle det være helt fysisk og teoretisk umulig for Liverpool å vinne ligaen, håper jeg i så fall dere trekker det lengste strået. Bare for å unne fattern litt glede innimellom. ;)

Lenke til kommentar
Evra var jo direkte svak idag?

Owen var grei, men er jo ikke i nærheten av en Mascherano når det kommer til ballvinning. Liverpool ahdde vell 80% possession en periode? Owen presset jo aldri ballfører.

 

Anderson, ja. Vi vet jo hvor det ender.

Evra dårlig? Hadde du sagt Brown kunne jeg kanskje forstått det.

Owen ikke i nærheten av Masche? Owen presset jo aldri ballfører? Du er faen med ikke sann.

 

dette trekker jeg fra Yahoo

 

Masche, 7 taklinger. Hargreaves 11. Jeg er bare oppe å leter meg noe mat, så gidder ikke lete etter noen bedre side akkurat nå. Men du bør seriøst vurdere å forholde deg saklig i fremtiden, isteden for og blåse ut med påstander som ikke har hold i virkeligheten.

 

Til sist fokuser på Liverpools spillere du, vi gjorde jobben vår. 0 (<- that's right, det er dere) - 1 (<-oss). Men NÅ er det natt. :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Just saying.. Giggs spilte kanskje ikke sin beste kamp idag, det gjorde ikke noen av spillerne du ramsa opp heller. Hvis giggs er over-the-top, så må jo alle spillerne du skrev opp være dårlige/over-the-top osv osv.

Hvis man bare skal dømme pga en kamp, så skulle vel hele Liverpool vært i Championship.

 

Er jo eksakt det jeg ikke gjør.

Giggs har vert svak i mange kamper iår.

Når hadde han sist sin praktkamp?

Giggs har vært brukbar i år....Og han var U-U-Utrolig god i fjor, ikke motsi det?

Dessuten, har giggs'ern sliti med sin vante ankel, slitasje er en fin ting.....

Og uansett hvor lite giggs gjør, så er han en insiprasjon til vår yngre garde, anderson etc...

Lenke til kommentar

Sono, kan du være så snill og slutt å ta fram forrige sesong! Forrige sesong er fortid, det er nå som gjelder. Begynner å bli lei at mange her bruker ifjor som eksempel.

 

Han var god ifjor, greit. Så hvis han er dårlig i denne sesongen, hjelper det lite å forsvare ham med forrige sesong. Jeg sier ikke om han er god eller ei i denne sesongen, diskusjonen holder jeg unna.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Diskusjonen pågår enda ja :p

 

Anderson er god. Han kommer helt sikkert til å bli bedre. Men å trekke konklusjoner at han kommer til å bli bedre en Gerrard på grunnlag av EN kamp fordi han spilte bedre er jo på jordet (om det er det dere gjør).

 

Alle fotballspillere har jo en glimtkamp i ny og ne, og såklart kan det jo hende at Anderson spiller bedre en Gerrard, at Riise spiller bedre en Evra, eller at Anelka spiller bedre en Torres. Det hender med alle fotballspillere, og man kan ikke trekke konklusjoner av å ha kikkerten på en fotballkamp.

 

Men som sagt, Anderson er en kjempegod fotballspiller, og kommer til å bli enda bedre. Når den tid kommer at han regnes som en verdens beste fotballspillere, og blir så viktig for United som Gerrard har vært for Liverpool, kan vi begynne å diskutere hvem som er best.

Lenke til kommentar
Ja, og på grunn av det skulle man si at han var bedre en Cantona fordi han hadde en dårlig kamp da? :p

 

 

Tror vi har satt en slutt i denne disusjonen :)

Personlig er jeg fornøyd over Rafa vs Styret tiden er forbi

 

 

PS: Frank Strandli EIER Cantona lett :p:D

Tja.. Personlig liker jeg ikke Rafa. Klinsmann, Capello, van Basten hadde vært bedre ;)

Lenke til kommentar
Nok en gang, så skjønner jeg ikke hvorfor du hele tiden skal sammenligne Anderson og "Cpt. Fantastic", når Anderson er 8 (?) år yngre....

Pga han Scums supporteren begynte å sammenlikne, ved å si at han var bedre?

 

Herregud. INGEN har sagt at Anderson er en bedre spiller enn Gerrard vel.

 

 

Winydancer: Kult at du har Gerrard som helt da. Rubelflørting 2 somre på rad. Jeg hadde hvertfall aldri tilgitt fyren.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Det kan jeg, ettersom jeg kjenner historien. :) Jeg regner ikke med at du har gått særlig dypt i den ut ifra hvordan du presenterer den akkurat, vitner om meget liten troverdighet i det du sier og påstår. Gerrard hadde selvsagt vært Chelsea-spiller nå hvis det var det han ville.

 

Hvordan kan du tilgi Ronaldo da, som på offentlig TV under VM sa at han var usikker på om han kom til å fortsette i Man Utd og gjorde en usmakelig opptreden mot England og Rooney? Hva sa du? Nettopp, man har litt lettere for å tilgi sine egne helter enn spillere til rivalen. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Det kan jeg, ettersom jeg kjenner historien. :) Jeg regner ikke med at du har gått særlig dypt i den ut ifra hvordan du presenterer den akkurat, vitner om meget liten troverdighet i det du sier og påstår. Gerrard hadde selvsagt vært Chelsea-spiller nå hvis det var det han ville.

 

Hvordan kan du tilgi Ronaldo da, som på offentlig TV under VM sa at han var usikker på om han kom til å fortsette i Man Utd og gjorde en usmakelig opptreden mot England og Rooney? Hva sa du? Nettopp, man har litt lettere for å tilgi sine egne helter enn spillere til rivalen. :)

 

Du kjenner historien? Hvordan da, Gerrard personlig? :) Hvordan har det seg slik at mange Liverpoolsupportere brant drakta hans f.eks..?

 

Hvor har du det fra at Ronaldo sa det på offentlig tv? Såvidt jeg vet ble han sitert i en avis, som er lite troverdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...