Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Flott flott. Rafa blir!

Vertfall en ting som varmer ikveld :)

 

 

 

 

We believe in the Rafalution!!

Du får tolke det som du vil når jeg som United supporter også er glad for at han blir.

 

 

Er flott og høre noe sånt fra en united supporter, men man lurer på om der er ironi ;)

Går ut i fra at han mener at med Benitez som fortsatt manager, vil vi fortsatt være et ufarlig lag. Derfor er han glad for at han fortsetter...

 

PS! Winydancer, et vennlig tips: Vær så snill å legg denne Gerrard/Anderson-ballen død nå. Side opp og side ned med akkurat de samme argumentene hele tiden. Dessuten er jo de aller fleste i bunn og grunn enig med - hvorfor fortsette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får ta det punktvis da:

 

- Du sa i natt at Giggs var dårlig, ganske tydelig at du ikke har sett United kamper

- Idag sa du at TeggY ikke hadde sett Fernando Torres, Jose Reina, Xabi Alonso.. osv

- Så sa jeg at du bør ikke snakke om å uttale seg uten å ha sett kamper

- Så sa du ironisk "Giggs var jo enorm idag, var han ikke?"

- Så sa TeggY: "Det var vel heller ikke de spillerne du ramsa opp heller"

- Så sa du: "Poenget ditt?"

 

Hvis du ikke tar det inn nå heller, må jeg faktisk være nødt til å gi opp :closedeyes:

 

Just saying.. Giggs spilte kanskje ikke sin beste kamp idag, det gjorde ikke noen av spillerne du ramsa opp heller. Hvis giggs er over-the-top, så må jo alle spillerne du skrev opp være dårlige/over-the-top osv osv.

Hvis man bare skal dømme pga en kamp, så skulle vel hele Liverpool vært i Championship.

 

Er jo eksakt det jeg ikke gjør.

Giggs har vert svak i mange kamper iår.

Når hadde han sist sin praktkamp?

Om jeg ikke husker helt feil, så forige helg.

Lenke til kommentar
Er jo eksakt det jeg ikke gjør.

Giggs har vert svak i mange kamper iår.

Når hadde han sist sin praktkamp?

Praktkamp vet jeg ikke, men når Fergie bruker Giggs i posisjoner hvor han ikke kommer til sitt fulle rette, så sier det seg selv at han ikke skinner. Er vel bare å se på Gerrard det, alle vet han er best sentralt, så når han spiller på kant er han ikke alltid like god.

Giggs er fortsatt en av de med best touch i hele verden, og når han virkelig har dagen kan han fortsatt leke seg med nesten ethvert forsvar.

Enig i at han begynner å bli gammel, men han holder fortsatt mer enn godt nok nivå i PL pr. dags dato.

Lenke til kommentar

Denne diskusjonen om Gerrard vs "en haug med spillere", begynner å bli så tørr at jeg blir tørst av å lese den.

 

I dag synes jeg ingen på banen var spesielt gode. Man kan kanskje dra fram enkelt situasjoner hvor noen gjorde det bra, men all over var ingen i dag verken gode eller dårlige.

 

Om Anderson har vært en av Uniteds beste i år tviler jeg ikke på, men det har da vitterlig Gerrard for Liverpool også vært. Han hadde riktignok en treig start.

Dette med alderen er noe man selvfølgelig skal ta stilling til, men jeg mener at selv om

Anderson har spilt bra i år, må han fortsette på det nivået for at noen kan si at han er like god som Gerrard, og ja, i dag var han det. Det var egentlig de fleste.

Vi skal huske på at Gerrard har vært blandt Liverpools, og PL, beste midtbanespillere gjennom noen år nå, og der har fortsatt Anderson litt å gå på.

 

Dere kan egentlig bare avslutte den diskusjonen, for det eneste som blir skrivd er gjentagelser av dere selv.

 

Da har jeg sagt mitt første og siste i den diskusjonen.

 

God natt :)

Lenke til kommentar
PS! Winydancer, et vennlig tips: Vær så snill å legg denne Gerrard/Anderson-ballen død nå. Side opp og side ned med akkurat de samme argumentene hele tiden. Dessuten er jo de aller fleste i bunn og grunn enig med - hvorfor fortsette?

Med på den. Litt lei diskusjonen for å være helt ærlig. Ender som en Lampard vs Gerrard diskusjon, alle vet Gerrard er betre, men Chelsea supporterne insisterer på at Lampard er like god.

 

HOHOHOHO :D Håper noen Chelsea fans titter innom.

 

 

Alle United-fans er ikke sånn. Men i dag var Anderson på nivå med Gerrard, eller kanskje et hakk over han. Er du enig i det?

På nivå med. Ikke over.

Lenke til kommentar
Får ta det punktvis da:

 

- Du sa i natt at Giggs var dårlig, ganske tydelig at du ikke har sett United kamper

- Idag sa du at TeggY ikke hadde sett Fernando Torres, Jose Reina, Xabi Alonso.. osv

 

Langt ifra.

Han sier at Rafa er en dårlig manager, så bruker jeg kjøpene hans som grunnlag for at han er en god manager som faktisk har brakt Liverpool fremover.

 

Giggs diskusjonen har en HELT annen vinkling. Å i det hele dra Giggs innid en diskujsonen var jo latterlig.

 

Praktkamp vet jeg ikke, men når Fergie bruker Giggs i posisjoner hvor han ikke kommer til sitt fulle rette, så sier det seg selv at han ikke skinner. Er vel bare å se på Gerrard det, alle vet han er best sentralt, så når han spiller på kant er han ikke alltid like god.

Giggs er fortsatt en av de med best touch i hele verden, og når han virkelig har dagen kan han fortsatt leke seg med nesten ethvert forsvar.

Enig i at han begynner å bli gammel, men han holder fortsatt mer enn godt nok nivå i PL pr. dags dato.

Giggs er en stor fotballperson, en helt for de fleste United supportere, og en legende. Men pdd er han på vei ned fra sitt toppnivå.

Lenke til kommentar
I dag synes jeg ingen på banen var spesielt gode. Man kan kanskje dra fram enkelt situasjoner hvor noen gjorde det bra, men all over var ingen i dag verken gode eller dårlige.

Så du kampen? Var ikke Rio god, var ikke Vidic god? Hva med Evra, Hargreaves, Anderson? :ermm:

 

Rio og Vidic var enorme idag.

Evra var jo direkte svak idag?

Owen var grei, men er jo ikke i nærheten av en Mascherano når det kommer til ballvinning. Liverpool ahdde vell 80% possession en periode? Owen presset jo aldri ballfører.

 

Anderson, ja. Vi vet jo hvor det ender.

Lenke til kommentar

Herregud da, drit i det. Hvorfor er det så viktig at alle må lovprise det andre laget sitt spillere? Det er de samme diskusjonene uke ut og uke inn.

 

Men bare for å kaste meg inn i Gerrard vs. Anderson-"diskusjonen": Kuyt var like god som Rooney i dag. Det var mine to cents.

 

Nå er det jul snart, folkens!

Lenke til kommentar
Herregud da, drit i det. Hvorfor er det så viktig at alle må lovprise det andre laget sitt spillere? Det er de samme diskusjonene uke ut og uke inn.

 

Men bare for å kaste meg inn i Gerrard vs. Anderson-"diskusjonen": Kuyt var like god som Rooney i dag. Det var mine to cents.

 

Nå er det jul snart, folkens!

Hadde Kuyt assist han og? ;)

Lenke til kommentar

Banansplitt, eller omvendt? :)

 

Liverpool mot ManU idag var SKUFFENDE! Jeg er ikke kanskje som dere(eller de fleste), jeg bryr meg ikke om resultat selv om jeg er gooner. Eneste jeg ville var å bli underholdt, det er poenget med fotball. Det ble jeg faen meg ikke idag. Midtbane til ManU var svakt! _Bortsett fra Anderson. Liverpool var bra men veldig ustabil med pasningene sine.

Dårlig kommunikasjon mellom forsvar og keeper hos Manu idag, seff Van der Saar har skylda i denne gangen. Meget heldig at det ble ikke mål.

 

Begge skuffer meg veldig :(

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Liverpool mot ManU idag var SKUFFENDE! Jeg er ikke kanskje som dere(eller de fleste), jeg bryr meg ikke om resultat selv om jeg er gooner. Eneste jeg ville var å bli underholdt, det er poenget med fotball. Det ble jeg faen meg ikke idag. Midtbane til ManU var svakt! _Bortsett fra Anderson. Liverpool var bra men veldig ustabil med pasningene sine.

Dårlig kommunikasjon mellom forsvar og keeper hos Manu idag, seff Van der Saar har skylda i denne gangen. Meget heldig at det ble ikke mål.

 

Begge skuffer meg veldig :(

Jepp jeg vil tro at kampen i dag ikke var særlig underholdende for de nøytrale. Begge lagene var for så vidt gode defensivt, men offensivt var begge sørgelig svake. Som Liverpool-supporter kan man jo prøve å trøste seg med at Chelsea tapte i dag... Og kanskje kan man tolke det slik at: hvis United fortsetter å spille som i dag, vil de komme til å tape en del poeng framover. For før eller siden møter de spisser som er mer giftige enn det våre var i dag, og hvis ikke deres egne spisser produserer mer enn de klarte i dag, vil 2 sjanser iløpet av en kamp være i minste laget…

 

Uansett, selv om det stadig ser vanskligere ut, så var ikke kampen i dag avgjørende for hvordan serien ender i mai!

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
er så typisk united fans, med en gang en midtbane spiller spiller bedre enn steven G. så er dem faktisk enten på nivå med han eller bedre enn han. Dere er rett og slett fantastisk.

 

Alle United-fans er ikke sånn. Men i dag var Anderson på nivå med Gerrard, eller kanskje et hakk over han. Er du enig i det?

 

Sier ikke at Anderson er dårlig, men og nå nivået til Steven G da er man go. Mulig Anderson var go i dag, Men nivået til Steven G når han er i form er enormt!

Som i denne kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...