Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel mer bare du som ikke klarer å tyde at de mener kampen idag, og ikke generelt. Som det jo har blitt påpekt her flere ganger, som du kanskje ikke har fått med deg.

Ingen ved sine fulle fem sier at Anderson er på Gerrards nivå til vanlig, men idag var han det.

 

Det har vi også diskutert ganske mye.

 

Du vet, noe av det viktigste i en database er at det ikke skal være dobbeltlagring. Jeg ser på meg selv som en database. Skal jeg skrive det samme igjen, blir det dobbeltlagring, og dermed vil jeg ikke fungerer normalt, noe av grunnene til at jeg som vanlig ikke sier ting 2 ganger enda noen ikke hørte hva jeg sa.

 

Så hopp hopp ettpar sider tilbake og les hva jeg svart SIST gang noen spørte meg det der.

Lenke til kommentar
Han sier at han IDAG var det.

 

"Men det er jo fasinerende å tenke på at en 19åring i hans første (!) sesong i pl er helt på høyde med en av verdens beste sentrale midtbanespillere."

 

Gjør han egentlig det?

Trodde du tok det for gitt at vi diskuterte dagens kamp, men det kan man tydeligvis ikke gjøre.

Jeg tror han gjør det ja.

 

Ikke vet jeg hva som er uklart med dette, men du klarer vel å finne noe.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Flott flott. Rafa blir!

Vertfall en ting som varmer ikveld :)

 

 

 

 

We believe in the Rafalution!!

Du får tolke det som du vil når jeg som United supporter også er glad for at han blir.

 

 

Er flott og høre noe sånt fra en united supporter, men man lurer på om der er ironi ;)

Lenke til kommentar
Du får tolke det som du vil når jeg som United supporter også er glad for at han blir.

 

Jeg tolker det som at du ikke så noen av Liverpools kamper til CL finalene de i 05 og 06. Jeg tolker det som at du ikke har sett Fernando Torres, Jose Reina, Xabi Alonso, Javier Mascherano, Lucas, Babel, Agger, Arbeloa.

Nå bør vel ikke du snakke om å uttale seg om spillere uten å ha sett kamper etter hva du klarte å lire av deg i natt om bl.a. Giggs og Scholes.

Lenke til kommentar
Du får tolke det som du vil når jeg som United supporter også er glad for at han blir.

 

Jeg tolker det som at du ikke så noen av Liverpools kamper til CL finalene de i 05 og 06. Jeg tolker det som at du ikke har sett Fernando Torres, Jose Reina, Xabi Alonso, Javier Mascherano, Lucas, Babel, Agger, Arbeloa.

Nå bør vel ikke du snakke om å uttale seg om spillere uten å ha sett kamper etter hva du klarte å lire av deg i natt om bl.a. Giggs og Scholes.

 

Heha :D

Føler et hat? /melike

 

Giggs var jo enorm idag, var han ikke?

Lenke til kommentar

 

Jeg tolker det som at du ikke så noen av Liverpools kamper til CL finalene de i 05 og 06. Jeg tolker det som at du ikke har sett Fernando Torres, Jose Reina, Xabi Alonso, Javier Mascherano, Lucas, Babel, Agger, Arbeloa.

Nå bør vel ikke du snakke om å uttale seg om spillere uten å ha sett kamper etter hva du klarte å lire av deg i natt om bl.a. Giggs og Scholes.

 

Giggs var jo enorm idag, var han ikke?

 

Ut ifra dette så ser jeg et lite poeng, mulig du ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Var noen av de du ramsa opp enorme idag?

 

Nei.

 

Poenget ditt?

Poenget ditt?

 

Back at ya

 

Altså. Stiller spørsmål ved diskujsonen her. Hva omgår den? Igår var diskusjonen om Giggs var over the top, eller om han forsatt holdt koken. Jeg mente han nærmet seg over the top og har vert svak iår.

Spillerne jeg ramser opp som er store kjøp av Benitez gjorde idag en grei kamp, eller spilte ikkje.

Ser ikke helt diskusjonen her.

 

 

Jeg tolker det som at du ikke så noen av Liverpools kamper til CL finalene de i 05 og 06. Jeg tolker det som at du ikke har sett Fernando Torres, Jose Reina, Xabi Alonso, Javier Mascherano, Lucas, Babel, Agger, Arbeloa.

Nå bør vel ikke du snakke om å uttale seg om spillere uten å ha sett kamper etter hva du klarte å lire av deg i natt om bl.a. Giggs og Scholes.

 

Giggs var jo enorm idag, var han ikke?

 

Ut ifra dette så ser jeg et lite poeng, mulig du ikke gjør det.

 

Nei, er du villig til å forklare?

Lenke til kommentar

Just saying.. Giggs spilte kanskje ikke sin beste kamp idag, det gjorde ikke noen av spillerne du ramsa opp heller. Hvis giggs er over-the-top, så må jo alle spillerne du skrev opp være dårlige/over-the-top osv osv.

Hvis man bare skal dømme pga en kamp, så skulle vel hele Liverpool vært i Championship.

 

Naturligvis veldig satt på spissen, men når du drar inn kampen til Giggs idag for å vise at han ikke holder nivået, så.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Just saying.. Giggs spilte kanskje ikke sin beste kamp idag, det gjorde ikke noen av spillerne du ramsa opp heller. Hvis giggs er over-the-top, så må jo alle spillerne du skrev opp være dårlige/over-the-top osv osv.

Hvis man bare skal dømme pga en kamp, så skulle vel hele Liverpool vært i Championship.

 

Er jo eksakt det jeg ikke gjør.

Giggs har vert svak i mange kamper iår.

Når hadde han sist sin praktkamp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...