Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Det har du nok rett i. Forventer ikke at Andersson skal ha Gerrard-klasse i sin første sesong i PL, som den 19åringen han er. Men at i dagens kamp, så hadde han det:)

 

Og slik vil vi United supportere ha det fremover :D

 

Dagens kamp var han god, men Gerrard klasse? Huff, neitakk.

Var kanskje på nivå med Gerrard i dagens kamp, men at han var Gerrard klasse er jo noe helt, helt, helt, HELT annet.

 

 

Jeg gir opp. Anderson er 19, spiller bedre enn Gerrard. Sånn. Jeg sa det samme som han, tolk til du blir blå :)

 

Men men, god natta folkens. Dere får håpe det snur seg på Old Trafford hvertfall (hoho) :new_woot:

 

Anderson har att ettpar bra kamper, og spilte idag på nivå med Gerrard, men finner vi en kamp med Gerrard på toppnivå (West Ham finalen f.eks) og en kamp med Anderson på toppnivå (?) så vil jo vi se en klar forskjell mellom Captain Fantastic og en liten unge fra slummen i Brasil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tror heller ikke Anderson kommer til å bli like god som Gerrard. Det finnes mange unge talenter og Anderson har vist at han takler brasene i PL, men Gerrard er en av verdens beste sentrale midtbanespillere og det skal litt mer enn talent for å bli det. Gerrard har prestert siden han var under 20 år gammel og frem til nå på et lag som til tider har vært mye dårligere enn dagens United. Tror ikke akkurat det skader Anderson å ha de spillerne han har i ryggen.

Lenke til kommentar
Jeg tror heller ikke Anderson kommer til å bli like god som Gerrard. Det finnes mange unge talenter og Anderson har vist at han takler brasene i PL, men Gerrard er en av verdens beste sentrale midtbanespillere og det skal litt mer enn talent for å bli det. Gerrard har prestert siden han var under 20 år gammel og frem til nå på et lag som til tider har vært mye dårligere enn dagens United. Tror ikke akkurat det skader Anderson å ha de spillerne han har i ryggen.

 

Støttes 100%.

Skal mye til for at Anderson blir betre enn Gerrard, enda han har "lettere" med tanke på at han har medspillerne han har. Gerrard har prestert på et "svakt" lag i flere år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Selvfølgelig er Anderson en spennende spiller og jeg hadde ikke hatt noe i mot å se ham på vårt lag, selvfølgelig i en annen posisjon. Har ikke han selv uttalt at favorittposisjon er venstre wingback?

Lenke til kommentar
Mange store talenter ute i verden, uten at det blir noe av dem.

 

Jeg er en av dem ;)

 

Hehe. Jo. Vi har jo sett talenter fort bli skadet og forsvinne.

En stygg skade på Anderson og han kan fort gå i glemmebøkene.

Må også huske at det er mange spillere som presterer høyt i starten for så å falle helt av.

Håper at United fansen har ropt "supersigning" for raskt her, men er redd Anderson kan bli noe stort.

 

Enda jeg tror han blir å finne i Real Madrid om ettpar år. *Wild guess*

 

--- Riise var da god idag? Han temmet jo Ronaldo helt sinnykt.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Det har du nok rett i. Forventer ikke at Andersson skal ha Gerrard-klasse i sin første sesong i PL, som den 19åringen han er. Men at i dagens kamp, så hadde han det:)

 

Og slik vil vi United supportere ha det fremover :D

 

Dagens kamp var han god, men Gerrard klasse? Huff, neitakk.

Var kanskje på nivå med Gerrard i dagens kamp, men at han var Gerrard klasse er jo noe helt, helt, helt, HELT annet.

 

 

Jeg gir opp. Anderson er 19, spiller bedre enn Gerrard. Sånn. Jeg sa det samme som han, tolk til du blir blå :)

 

Men men, god natta folkens. Dere får håpe det snur seg på Old Trafford hvertfall (hoho) :new_woot:

 

Anderson har att ettpar bra kamper, og spilte idag på nivå med Gerrard, men finner vi en kamp med Gerrard på toppnivå (West Ham finalen f.eks) og en kamp med Anderson på toppnivå (?) så vil jo vi se en klar forskjell mellom Captain Fantastic og en liten unge fra slummen i Brasil.

 

Det er ingen som hevdet at Anderson er like god som Gerrard heller, skulle da bare mangle, Anderson er 19. Vet ikke helt hvor du har fått det fra, men søtt at du faktisk forsvarer Gerrard.

 

Anderson har hatt et par bra kamper ja? Sorry, men start og se kamper for guds skyld. Anderson har vært blant Uniteds beste i år, så han har nok hatt litt fler enn "et-par bra kamper".

 

Nok en gang, så skjønner jeg ikke hvorfor du hele tiden skal sammenligne Anderson og "Cpt. Fantastic", når Anderson er 8 (?) år yngre....

Lenke til kommentar
Mange store talenter ute i verden, uten at det blir noe av dem.

 

Jeg er en av dem ;)

 

Hehe. Jo. Vi har jo sett talenter fort bli skadet og forsvinne.

En stygg skade på Anderson og han kan fort gå i glemmebøkene.

Må også huske at det er mange spillere som presterer høyt i starten for så å falle helt av.

Håper at United fansen har ropt "supersigning" for raskt her, men er redd Anderson kan bli noe stort.

 

Enda jeg tror han blir å finne i Real Madrid om ettpar år. *Wild guess*

 

--- Riise var da god idag? Han temmet jo Ronaldo helt sinnykt.

Joda, Riise var ikke så verst. Men han må være god sesongen gjennom for å ha en plass i Liverpools startellver til neste år.

 

Hehe, akkurat det jeg tenkte! Anderson stikker til Real, deretter til USA om 10 år :p

Lenke til kommentar
Det er ingen som hevdet at Anderson er like god som Gerrard heller, skulle da bare mangle, Anderson er 19. Vet ikke helt hvor du har fått det fra, men søtt at du faktisk forsvarer Gerrard.

 

Anderson har hatt et par bra kamper ja? Sorry, men start og se kamper for guds skyld. Anderson har vært blant Uniteds beste i år, så han har nok hatt litt fler enn "et-par bra kamper".

 

Nok en gang, så skjønner jeg ikke hvorfor du hele tiden skal sammenligne Anderson og "Cpt. Fantastic", når Anderson er 8 (?) år yngre....

 

Søtt at jeg forsvarer Gerrard? Gerrard er min helt, han er den spilleren jeg alltid har likt og sett opp til, og når United fansen kommer og sier at en liten unge er betre blir jeg jo provosert og ønsker å beskytte Gerrard.

 

Anderson har vell spilt rundt 15 kamper iår? Så mao han har vert god i ettpar kamper. Vist du måler en spillers dyktighet utifra 15 kamper er du lol og roflmao og hele pakken.

 

Er jo virkelig ikke jeg som starter med samenligningene av dem da dere roper i hytt og pine om at Anderson har eid Gerrard idag.

Lenke til kommentar

... aaaanyway, litt utdyping:

 

Positivt møte mellom Rafa og eierne

 

LFC melder at Benitez og klubbens eiere har hatt et positivt møte i kveld. Liverpool.no var etterpå tilstede på samme julebord som George Gillett, der han utdypet eiernes holdning.

 

Av Einar Kvande og Tore Hansen (I Liverpool)

 

Liverpool FC har i kveld kommet med følgende korte pressemelding:

 

"Et møte som involverte Tom Hicks, George Gillett, Foster Gillett, Rick Parry og Rafa Benitez ble holdt i kveld. Dette møtet tok for seg en rekke tema og var positivt. Diskusjonene var vennlige og konstruktive. Alle som var tilstede står samlet om å bringe mer suksess til klubben."

 

Dette er en meget knapp pressemelding, som på mange måter åpner for flere spørsmål enn svar. Blant annet sies det ikke noe om Rafael Benitez fortsatt har eiernes tillit, eller om eierne stiller midler til rådighet for spillerkjøp. To viktige punkter som nok både Rafa, spillerne og supporterne hadde håpet å få svar på i kveld.

 

Liverpool.no og supporterklubbens Tore Hansen var imidlertid i kveld tilstede på julebordet til "Former Liverpool players", som fant sted like etter kveldens møte mellom eierne og Rafa. Dit var også George Gillett invitert. Vår mann kan berette at Gillett der reiste seg og tok ordet, og sa litt rundt situasjonen som har oppstått i klubben.

 

Gillett innledet med å si at britisk presse hadde hatt mye stoff om konflikten mellom eierne og manageren, og han beklaget at dette hadde skjedd.

 

- Dette skulle ikke ha skjedd, men det har skjedd, og nå handler det om å finne en felles plattform for å samarbeide videre, sa Gillett.

 

Videre la han vekt på at alle nå jobbet med å finne konstruktive løsninger for veien videre.

 

- Rafa er mannen vi ønsker å ha som manager, og han har vi tillit til, slo Gillett fast.

 

- Jeg har vært gift i over 40 år og har førstehåndskunnskap om hvordan man løser en krangel. Vi konsentrerte oss om å få oversikt over situasjonen, og følte vi kom godt i havn, la han spøkefullt til.

 

Videre sa Gillett at han var veldig skuffet over dagens resultat, som han følte var urettferdig.

 

- Vi har en stall som er bedre nå enn for ett år siden, og vi ønsker å bygge videre på den. Det er en stor jobb som vi har begynt på i Liverpool FC, og vi har så vidt kommet i gang med det arbeidet. Vi håper snart å oppnå toppresultater på alle områder. Det er hva vi ønsker, la han til, og siktet med det helt klart til ligatittelen.

 

Når det gjelder transfervinduet som åpner om et par uker, så holdt Gillett kortene tett inntil brystet angående hva man foretar seg i så henseende.

 

- Transfervinduet åpner snart. Vi kan både komme til, og ikke komme til, å benytte oss av den muligheten, sa han kort, før han avsluttet med følgende replikk som falt i svært god jord hos tidligere manager Roy Evans og de andre som var tilstede på julebordet:

 

- Liverpool er en stor klubb. Vi er klar over at vi har fått noe svært verdifullt i hendene. Liverpool er ikke vår klubb, det er deres klubb. Supporternes klubb. Det har det alltid vært, og slik vil det alltid være.

 

Når det gjelder stadionsaken, så ble ikke den nevnt med et eneste ord av Gillett under talen.

 

:)

Lenke til kommentar
Seriøst Winydancer, leser du det folk her skriver? Tror ikke det er _noen_ som har sammenlignet Anderson med Gerrard, utfra hva de kan prestere på sitt beste.

De har sett på kampen _idag_ og da var Anderson på høyde med Gerrard, i denne kampen, ingenting annet.

 

Ojojoj. Du har ikke lest mange innlegg. Gå 3-4 sider tilbake og begynn å les.

 

Skal du først bli med i diskujonen må du oppdatere deg.

 

Hopp tilbake ettpar sider og les i vei. Finner du ettpar poster om AKKURAT det du kommenterer her trenger du ikke bli flau! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...