Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Er vel heller du som burde bli kastet ut grunnet lite respekt for andres meninger.

 

Å ja Anderson var fullt på høyde med Gerrard idag :)

 

Har ikke noe imot andre sine meninger. Jeg elsker å diskutere. Jeg virker sikkert usaklig mange ganger. Jeg kaller andre sine meninger idiotiske fordi mine skal være rette. Jeg er en elendig taper av diskusjon og innrømmer aldri at jeg har tapt.

Men å si at Anderson er like god som Gerrard er noe av det mest latterlige jeg har hørt.

Han sier at han IDAG var det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn før ting tar av IGJEN:

 

Det er helt lov å mene ting andre er uenige i, OG å skrive det på et forum. Det er ingen lover eller regler mot dette.

 

Det som det derimot er regler mot, er å angripe en person for sine meninger, husk dette :). Debatter derfor saklig rundt hvorfor du er uenig i meningen til din debattmotstander.

 

I tillegg er det ikke tillatt å leke moderator - rapporter en post om man mener den bryter retningslinjene, og IKKE kommenter den.

 

Så kan vi diskutere videre, ja?

 

(Denne posten skal ikke kommenteres, ta gjerne kontakt med meg på pm dersom noen har synspunkter)

Lenke til kommentar
Er vel heller du som burde bli kastet ut grunnet lite respekt for andres meninger.

 

Å ja Anderson var fullt på høyde med Gerrard idag :)

 

Har ikke noe imot andre sine meninger. Jeg elsker å diskutere. Jeg virker sikkert usaklig mange ganger. Jeg kaller andre sine meninger idiotiske fordi mine skal være rette. Jeg er en elendig taper av diskusjon og innrømmer aldri at jeg har tapt.

Men å si at Anderson er like god som Gerrard er noe av det mest latterlige jeg har hørt.

I dag var han bedre. Men selvsagt må Anderson få utvikle seg litt til før han er oppe på Gerrard sitt nivå. Han har potensiale til å bli bedre enn Gerrard, det er jeg sikker på. Men som sagt så er han ikke helt der ennå.

Lenke til kommentar

Vell, jeg mener at Liverpool fortjente uavgjort idag, uansett om det var VDS eller ikke, hadde de sjangsene og burde (FOR HELVETTE) score på en av de. Ser ut som at Liverpool spillerne har for mye respekt for United spillerne.

 

Jaja, nå må jobben gjøres mot de andre lagene i ligaen for at vi ikke skal falle heeelt av lasset.

Lenke til kommentar
I dag var han bedre. Men selvsagt må Anderson få utvikle seg litt til før han er oppe på Gerrard sitt nivå. Han har potensiale til å bli bedre enn Gerrard, det er jeg sikker på. Men som sagt så er han ikke helt der ennå.

 

Kan ikke nekte på at Anderson har talent og potensiale, men når du er 100% seriøs og kommer å mener at Anderson er på nivå med Gerrard pdd fortjener jo du en smekk på pung.

Lenke til kommentar
Han sier at han IDAG var det.

 

"Men det er jo fasinerende å tenke på at en 19åring i hans første (!) sesong i pl er helt på høyde med en av verdens beste sentrale midtbanespillere."

 

Gjør han egentlig det?

Ja. Å si at han er like god om Gerrard etter 10knappe kamper gjør ingen.

Lenke til kommentar
Om vi først skal metadiskutere, så mener jeg at han snakker om kampen i dag, og at "tenk at Anderson gjør en så god jobb denne kampen selv om det er hans første sesong i premier league".

 

Altså, jeg forstår jo at han sikter til dagens kamp.

Men prøver bare å peke på mitt poeng om at Anderson totalt sett ikke er på nivå med Gerrard.

Lenke til kommentar
Er vel heller du som burde bli kastet ut grunnet lite respekt for andres meninger.

 

Å ja Anderson var fullt på høyde med Gerrard idag :)

 

Har ikke noe imot andre sine meninger. Jeg elsker å diskutere. Jeg virker sikkert usaklig mange ganger. Jeg kaller andre sine meninger idiotiske fordi mine skal være rette. Jeg er en elendig taper av diskusjon og innrømmer aldri at jeg har tapt.

Men å si at Anderson er like god som Gerrard er noe av det mest latterlige jeg har hørt.

 

Glem det, hadde ikke mer å tilføye enn det over.

Trodde du tok det for gitt at vi diskuterte dagens kamp, men det kan man tydeligvis ikke gjøre.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Det som jeg frykter etter denne kampen er det faktum at vi har nå møtt alle de tre *store*

på hjemmebane og slått ingen

 

Liverpool-chelsea 1-1

Liverpool-Arsenal 1-1

Liverpool-Man U 0-1

 

Vi ble jo felt av en fatal dommertabbe i Chelsea kampen.

Arsenal kampen ble vi rett og slett uheldige på slutten.

United kampen klarte vi ikke å skape noe stort, og det var totaltsett en svak kamp.

 

Er ikke for galt det vi har utrettet mot fiendene så langt.

Lenke til kommentar
Om vi først skal metadiskutere, så mener jeg at han snakker om kampen i dag, og at "tenk at Anderson gjør en så god jobb denne kampen selv om det er hans første sesong i premier league".

 

Altså, jeg forstår jo at han sikter til dagens kamp.

Men prøver bare å peke på mitt poeng om at Anderson totalt sett ikke er på nivå med Gerrard.

Nei, det hadde isåfall vært ekstremt om han hadde vært =). Anderson er jo 19 år. Men om 5 år, hva da montro? Dette blir spennende.

Lenke til kommentar
Vi ble jo felt av en fatal dommertabbe i Chelsea kampen.

Arsenal kampen ble vi rett og slett uheldige på slutten.

United kampen klarte vi ikke å skape noe stort, og det var totaltsett en svak kamp.

 

Er ikke for galt det vi har utrettet mot fiendene så langt.

 

Ja det er bare tilfeldigheter og uflaks, det var nok det som gjorde at dere ikke vant serien i fjor også. Satan så uheldige dere er ass! Glad jeg heier på et skikkelig gullelag som har så mye flaks at de vinner PL støtt og stadig :D

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...