Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Anderson var jo helt på høyde med Gerrard i de fleste situasjoner, og Hargreaves viste at han er en PLs beste defensive midtbanespillere. Det blir for teit å si at den ene eide den andre. Men det er jo fasinerende å tenke på at en 19åring i hans første (!) sesong i pl er helt på høyde med en av verdens beste sentrale midtbanespillere.

Alt annet enn å innse det er amatørmessig.

 

Dessuten, til dere pool-supportere:

I følge dere sugde vel omtrent alle spillerne våre i dag? Men, vi var jo det beste laget, så hva sier det om deres mannskap?

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om du så kampen.

 

Jeg så kampen, ja.

Jeg så en Anderson, som ifølge flere Man U supportere her inne, straks skal ta plassen til Kaka på Brasil. Han's pasninger er ifølge dere så utsøkte og perfekte at selveste Super Xabi må stå tilbake for den. Han kan finne rom, og hull, der pasningene smutter igjennom, og gang på gang skaper uro for ett hvert forsvar.

 

Anderson var idag middelmådig, enhver United supporter som påstår noe annet sitter med enorme briller. Anderson sin offansive kreativitet var idag latterlig. Arbeidsmessig var han helt grei, ikke noe mer en det.

Anderson har vært en av, om ikke den beste for United denne sesongen. Det sier vel sitt.

 

Men Lucas er vel verdens beste / største talent eller noe i den duren?

Lenke til kommentar
Liverpool FC issued the following press statement on Sunday night.

A meeting was held this evening involving Tom Hicks, George Gillett, Foster Gillett, Rick Parry and Rafa Benitez which was wide ranging and positive.

 

The discussions were amicable and constructive. All those present are united in their desire to bring further success to the club.

 

Var en jævla kort pressemelding da, men ting tyder hvert fall på det møtet ble positivt. La oss håpe de kom frem til at Rafa har full støtte, at han får skaffet seg Mascherano permanent og kanskje en spiller til i overgangsvinduet. Samt at 1-2 spillere forsvinner.

Lenke til kommentar
Var en jævla kort pressemelding da, men ting tyder hvert fall på det møtet ble positivt. La oss håpe de kom frem til at Rafa har full støtte, at han får skaffet seg Mascherano permanent og kanskje en spiller til i overgangsvinduet. Samt at 1-2 spillere forsvinner.

En ting jeg ikke skjønner i denne saken er hvorfor Benitez brukte så mye penger på spillere i sommer, når han selv visste at han måtte handle Masche til vinteren?

Lenke til kommentar

Han regnet vel med at han ville få mer penger til Mascherano eller noe. Hva vet jeg, aner ikke hva som foregår der i kulissene. Men jeg ville ikke latt være å kjøpe Torres selv akkurat selv om det skulle bety at Mascherano forsvinner. Men jeg er sikker på at Benitez har en plan, og forhåpentligvis har han fått med seg eierne på den. Mascherano er gull verdt og for øyeblikket kan vi vel ikke bruke overgangspenger bedre enn å sikre oss ham permanent når vi har sjansen og Masche selv har lyst til å bli værende.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om du så kampen.

 

Jeg så kampen, ja.

Jeg så en Anderson, som ifølge flere Man U supportere her inne, straks skal ta plassen til Kaka på Brasil. Han's pasninger er ifølge dere så utsøkte og perfekte at selveste Super Xabi må stå tilbake for den. Han kan finne rom, og hull, der pasningene smutter igjennom, og gang på gang skaper uro for ett hvert forsvar.

 

Anderson var idag middelmådig, enhver United supporter som påstår noe annet sitter med enorme briller. Anderson sin offansive kreativitet var idag latterlig. Arbeidsmessig var han helt grei, ikke noe mer en det.

 

Hvem har pratet om å ta plassen til Kaka på Brasil? Han har en enorm pasningsevne til å være 19 år, noe han har bevist i MANGE kamper denne sesongen. Nevn en spiller som har bedre pasningsferdigheter i den alderen?

 

Anderson var selvsagt ikke middelmådig, det må en Liverpool-supporter til for å hevde noe slikt. Han var fullt på høyde med Gerrard idag, og gav mye juling og vant mye dueller på midten.

Lenke til kommentar
Han regnet vel med at han ville få mer penger til Mascherano eller noe. Hva vet jeg, aner ikke hva som foregår der i kulissene. Men jeg ville ikke latt være å kjøpe Torres selv akkurat selv om det skulle bety at Mascherano forsvinner. Men jeg er sikker på at Benitez har en plan, og forhåpentligvis har han fått med seg eierne på den. Mascherano er gull verdt og for øyeblikket kan vi vel ikke bruke overgangspenger bedre enn å sikre oss ham permanent når vi har sjansen og Masche selv har lyst til å bli værende.

Fortsatt. Han hentet Voronin(gratis da), Benayoun, Babel og Torres i sommer. Om han ikke har fått klarsignal til at han skulle få penger for Masche i tillegg skjønner jeg jo godt at eierene klør seg litt i hode.

Lenke til kommentar
Fortsatt. Han hentet Voronin(gratis da), Benayoun, Babel og Torres i sommer. Om han ikke har fått klarsignal til at han skulle få penger for Masche i tillegg skjønner jeg jo godt at eierene klør seg litt i hode.

Je, who knows. Jeg orker ikke spekulere i alle retninger på noe jeg ikke har noen anelse om nå. :p Men Benitez er såpass smart at en skulle tro han hadde både en plan og en avtale hvert fall, men som sagt, hva vet jeg.

 

Synes litt synd på Erlend nå da, som ikke fikk oppleve et mål på Anfield. Men til tross for tap så er det en gigantisk opplevelse. Spesielt å overvære en storkamp, med all den spenningen, intensiteten og stemningen det fører med seg. Fortell litt om turen når du kommer hjem 'a, Erlend. Hvor du satt og hva du synes og hva du så av byen osv.

 

Jeg savner Albert Dock og Anfield. :(

Lenke til kommentar
Var en jævla kort pressemelding da, men ting tyder hvert fall på det møtet ble positivt. La oss håpe de kom frem til at Rafa har full støtte, at han får skaffet seg Mascherano permanent og kanskje en spiller til i overgangsvinduet. Samt at 1-2 spillere forsvinner.

En ting jeg ikke skjønner i denne saken er hvorfor Benitez brukte så mye penger på spillere i sommer, når han selv visste at han måtte handle Masche til vinteren?

Torres var vell viktigere en Masche, og Babel måtte sikres til Lpool. Så jeg regner med at Rafa tok en sjangs på at han fikk ekstra penger til Masche.

Lenke til kommentar
Full kontroll hadde vi ikke. Vi vant ikke denne kampen med 20 i stil, men vi vant mot Liverpool på bortebane og det er resultatet som teller.

Defensivt har vi hvertfall i andre så god kontroll man kan få på et topplag i PL. Med unntak av den ene bærturen til VDS da.

 

@Mrjones. Hvordan kan du si at Liverpool fortjener uavgjort? Ballinnehav? Dere hadde et farlig skudd i andre? Å i første forært sjansene stort sett av VDS.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Anderson var jo helt på høyde med Gerrard i de fleste situasjoner, og Hargreaves viste at han er en PLs beste defensive midtbanespillere. Det blir for teit å si at den ene eide den andre. Men det er jo fasinerende å tenke på at en 19åring i hans første (!) sesong i pl er helt på høyde med en av verdens beste sentrale midtbanespillere.

Alt annet enn å innse det er amatørmessig.

 

Dessuten, til dere pool-supportere:

I følge dere sugde vel omtrent alle spillerne våre i dag? Men, vi var jo det beste laget, så hva sier det om deres mannskap?

 

Å herregud.

Du mener faktisk at Anderson er på nivået til Steven Gerrard?

VÆR så snill å bekreft at dette er det du mener?

 

Må jo være en moderator på dette forumet som klarer å se hvor useriøs du da er, og hivet der rett ut. Har hørt mange latterlige utsagn, som at Mikel er like god som Alonso, og at Sheva er en større fotballspiller en det Rush var, men ingenting topper din mening om at Anderson er betre enn Gerrard.

Lenke til kommentar
Er vel heller du som burde bli kastet ut grunnet lite respekt for andres meninger.

 

Å ja Anderson var fullt på høyde med Gerrard idag :)

 

Har ikke noe imot andre sine meninger. Jeg elsker å diskutere. Jeg virker sikkert usaklig mange ganger. Jeg kaller andre sine meninger idiotiske fordi mine skal være rette. Jeg er en elendig taper av diskusjon og innrømmer aldri at jeg har tapt.

Men å si at Anderson er like god som Gerrard er noe av det mest latterlige jeg har hørt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...