Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Vi fikk et heldig, men bra utført mål etter en jevn og sjangsefattig førsteomgang. Benitez skryter på seg at dere har hatt et par sjangser, men de ble forsåvidt bare til fordi VDS hadde tidenes dårligste dag i feltet. Tre ganger iløpet av kampen lot han buret stå åpent pga. dårlig timing.

Andre omgang presset dere på, men skapte forsåvidt ikke noe særlig. Babel kom på et stykke uti omgangen og var veldig farlig, men ble med det. MoM var Rio Ferdinand, så det forteller litt om hvordan kampen så ut.

Rooney hadde tidenes sjangse til å punktere kampen, men presterte å bomme alene med Reina.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom nettopp hjem fra Bergensflyet, og så at vi tapte. Hvordan gikk kampen for seg?

- Torres var usynlig

- Rio eide The Kop ved å kjefte på dem

- United var nærmere 0-2 enn Pool var nærme 1-1

- Pool-supportere mener Liverpool eide kampen, men punktet over viser jo at det er helt feil.

- Hargreaves og Anderson eide "best midfield in the world."

- Which makes Hargy / Anderson "the best midfield in the world" ?

- Ronaldo var usynlig

- Osv.

- Oshea kom inn på overtid men skuffa.

 

EDIT: Jo glemte det viktigste punktet:

 

- Verdens beste supportere ble eid av Red Army på tribunen! (Som vanlig?)

banansplitt:

Selvfølgelig har du lyst til å provosere oss Liverpool supportere, sånn er det jo med alle supportere seg imellom, men det går an å begrense seg. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke er interissert i en noen lunde seriøs diskusjon? Nesten alt du skriver er jo bare tull og tøys, og jeg fatter ikke hvordan det kan være SÅ morsomt å provosere folk.

 

Det må jo selvfølgelig være litt drittslenging, men som sagt trenger det ikke være hele tida. Har på følelsen uansett hva det ene laget gjør så blir det slengt frekke kommentarer i hytt og gevær.

Men hvis du absolutt må/har lyst, så er det jo opp til deg.

 

PS: Nå vet ikke jeg hvordan det er på Manu forumet, da jeg ikke leser mye der, så jeg uttaler meg på grunnlag av hva jeg leser her.

Lenke til kommentar

Må forresten skyte inn, bare for å ha noe positivt å klamre meg til resten av kvelden, at Babel var veldig lovende når han kom inn i dag. Spilte godt, turde å prøve på ting selv om alt ikke lyktes (noe de andre ikke turde i dag) og hadde et herlig skudd rett utenfor og et jævlig hardt skudd med god retning som ble blokkert. Gjorde ting andre ikke greide i dag. Synes han burde få sjansen fra start mye mer enn Benitez har tillatt han til nå. Kanskje han har en plan om å matche ham jevnlig, og ja, jeg vet han fungerer godt som "supersub", men jeg synes han burde få flere kamper fra start nå. Inntil Pennant er tilbake, ser jeg aller helst ham som høyreving med Kewell på venstre, evt. kan de bytte litt seg i mellom hvis ting ikke funker helt osv, eller som spiss/hengende spiss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Fint at hele mitt tidligere innlegg ble fucket av Værnes sitt WLAN.

 

Angående det banan nevnte om vår "eide" midtbane, så må han ha snakket om omgangen jeg ikke så.

 

Tror forøvrig det mentale overtaket til United bidro til at vi ble slått i dag. De vet jo faktisk at de kan vinne. Våre spillere bare satser på det.

Lenke til kommentar

Det mentale kan absolutt virke inn ja. Jeg synes det er så merkelig at når vi spiller stort sett godt og offensivt mot andre lag, til og med ofte mot Chelsea og Arsenal, så virker det som om spillerne blir så forsiktige og lite kreative når de møter Man Utd. Jeg skjønner det ikke. Det er ikke noe spillerne til Man Utd gjør, for det skjer som regel før de i det hele tatt får gjort noe. De sender pasninger i hytt og pine, gjør feil valg, løper seg fast, dårlig kommunikasjon seg imellom, tør ikke prøve å utfordre som de gjør mot alle andre lag, osv. Bare fordi de har hatt et godt tak på oss i det siste, virker det som om spillerne får en respekt for laget slik at de ikke helt tør satse alt. En respekt de ikke skal ha, for da er jo kampen tapt allerede før avspark. De må jobbe mer med det mentale mot topplagene altså. Mot Chelsea og Arsenal er det ikke likt, der tør de angripe mer, gjør mer rett og prøve mer, men det er en anelse av det samme der også, for de blir fort litt forsiktige i de kampene også. Spesielt når vi leder, så blir de for forsiktige i presset og for slappe fremover. Det fungerer bare ikke. Og et lag kan ikke (jeg tør si det er nesten umulig) vinne ligaen hvis de ikke vinner en eneste kamp mot de argeste rivalene.

 

Edit:

Leif

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Mange mener at Anderson var så fantastisk idag, men ser ikke hvordan de kan mene dette. Anderson skal jo være Scholes sin erstatter, men personlig kan jeg ikke se en klassepasning som åpner Liverpool sitt forsvar?

Han springer litt frem å tilbake og blir skameid av Stevie G noen ganger, utenom det er jo gutten totalt usynlig?

 

Nekter å tro at denne gutteungen med rastafletter er en betre spiller en vår geniale Lucas.

Lenke til kommentar
Vel, nå gir dere Tevez, Anderson og Hargreaves lite kreditt. Jobbet sinnsykt for å få alle ut av rytmen. Tok jo spesielt Gerrard helt ut av kampen.

Ja, de jobbet hardt og bra. De gikk ut og viste null respekt i motsetning til Liverpool som er litt for forsiktige. Når skal de lære at angrep som oftest er det beste forsvar. Selvfølgelig skal man være forsiktig slik at Manu ikke kommer på overganger, men om man ligger med gode avstander mellom leddene, og Reina som sweeper burde det gå bra.

 

Så jeg er helt enig i det Hewitt sier om at Liverpool må prøve mer. De har nå et lag hvor nesten alle er meget gode teknisk og da skal det være mulig å spille kreativt og bra, uansett om det er mot Manu. De gjør det jo mot de fleste andre lag. Det har den siste tidens kamper og mål bevist.

Endret av AndersC
Lenke til kommentar
Mange mener at Anderson var så fantastisk idag, men ser ikke hvordan de kan mene dette. Anderson skal jo være Scholes sin erstatter, men personlig kan jeg ikke se en klassepasning som åpner Liverpool sitt forsvar?

Han springer litt frem å tilbake og blir skameid av Stevie G noen ganger, utenom det er jo gutten totalt usynlig?

 

Nekter å tro at denne gutteungen med rastafletter er en betre spiller en vår geniale Lucas.

 

Jeg lurer på om du så kampen.

 

Utsagn som: "Blir skameid av Stevie G noen ganger, utenom det er gutten totalt usynlig?", får det til å virke som du ikke har sett kampen.

 

Anderson er 19 år (!), spiller som han er 30, vært blant Uniteds beste spillere denne sesongen. Har ingen tro på at Lucas kommer til å bli i nærheten av denne spilleren.

Lenke til kommentar

Ikke supermye, nei. Han har to starter og to innhopp i ligaen. Til sammen i alle turneringer har han spilt rundt 8-9 kamper tror jeg. Han er et meget lovende talent og vil bli stor, men han har et stykke igjen med trening og kamperfaring selvfølgelig, men han kommer seg. Var vel mot Newcastle(?) han virkelig briljerte, og han sikret seieren mot Everton med et godt skudd som ble stoppet på streken med hånda av Neville og som ble straffespark etter at han hadde erstattet Stevie G himself den kampen. Men på grunn av Gerrard, Masche og Alonso (og delvis Sissoko) så får han ikke allverdens spilletid enda. Håpet er jo at vi skal selge Sissoko i januar eller i verste fall til sommeren så Lucas får mer spilletid.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om du så kampen.

 

Jeg så kampen, ja.

Jeg så en Anderson, som ifølge flere Man U supportere her inne, straks skal ta plassen til Kaka på Brasil. Han's pasninger er ifølge dere så utsøkte og perfekte at selveste Super Xabi må stå tilbake for den. Han kan finne rom, og hull, der pasningene smutter igjennom, og gang på gang skaper uro for ett hvert forsvar.

 

Anderson var idag middelmådig, enhver United supporter som påstår noe annet sitter med enorme briller. Anderson sin offansive kreativitet var idag latterlig. Arbeidsmessig var han helt grei, ikke noe mer en det.

Lenke til kommentar
Mange mener at Anderson var så fantastisk idag, men ser ikke hvordan de kan mene dette. Anderson skal jo være Scholes sin erstatter, men personlig kan jeg ikke se en klassepasning som åpner Liverpool sitt forsvar?

Han springer litt frem å tilbake og blir skameid av Stevie G noen ganger, utenom det er jo gutten totalt usynlig?

 

Nekter å tro at denne gutteungen med rastafletter er en betre spiller en vår geniale Lucas.

Jeg så ikke en klassepasning av Gerrard som åpnet Uniteds forsvar idag. Mannen er udugelig. :roll:

 

Lurer virkelig på om du så kampen. Eller i det hele tatt har sett kampene til Anderson (med unntak av Arsenal kampen og Coventry).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...