fakey Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Takk, det gjør det lettere å ikke mislike deg. Gleder meg til neste gang. Det er noe helt spesielt med de kampene her. Jeg sitter å har ekstrem mageknip hele kampen og hjertet slår altfor fort. Mrpusten, vær så snill og skån deg mot deg selv, og din fremtid. Skal jeg være dønn ærlig var ikke denne kampen noe gøy engang. Jeg vurderte flere ganger å låse meg inn på et mørkt rom og krølle meg sammen før jeg turte å komme ut. Endret 16. desember 2007 av Alastor Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Gleder meg til neste gang. Det er noe helt spesielt med de kampene her.Jeg sitter å har ekstrem mageknip hele kampen og hjertet slår altfor fort. Helt enig! Det har ihvertfall de fleste supporterne her til felles. Må si jeg ble skremt av skuddet til Babel på halvvolleyen, trodde det gikk inn altså! Fantastisk når dommern blåste. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Vi stenger i 5 minutter, så folk får roet hodene sine. 11 innlegg er slettet - minner om at retningslinjene krever et visst seriøsitetsnivå, ren idioti er derfor fjernet, samt kommentarer rundt dette. Takk til alle dere som forsøker å diskutere på et visst nivå . Endret 16. desember 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Minner om at når en moderator sier stopp, så betyr det STOPP. Dvs at modereringen heller ikke skal kommenteres - send meg en pm om man har synspunkter. 3 nye innlegg er slettet - dont push it. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 OK, vi tapte kampen i dag. Nå kan vi i alle fall trøste oss med at nå spilles Arsenal - Chelsea, og minst ett av lagene må avgi poeng... Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Når det går så langt at moderator må stenge tråden for en stund, da må vi skjønne at det er på tide å slutte. Rivalisering er bra, men så langt trenger vi ikke synke fra noen parter. Angående kampen synes jeg, som mange andre, at det j**** frustrerende å se Manu score det ene, mens Liverpool hadde det meste av spillet. Det gjorde det ikke bedre at Liverpool eide nesten hele kampen, men klarte ikke score. Vi tar dere til neste år! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Bare å si huff da her. Redd gullet forsvant ut av synet og. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Vi tar dere til neste år! Ja, dere får satse på det altså! Synes forøvrig Mascherano gjorde en god kamp idag, viser virkelig fighterinnstilling på linje med Hargreaves. Godt å se. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Vi tar dere til neste år! Ja, dere får satse på det altså! Synes forøvrig Mascherano gjorde en god kamp idag, viser virkelig fighterinnstilling på linje med Hargreaves. Godt å se. Ja. Liverpool trenger en type som Mascherano uten tvil. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Synes også Riise var blant våre beste i dag, at Ronaldo ikke fikk til noen ting, var først og fremst Riises fortjeneste. Bare synd han ikke er like målfarlig lenger... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jeg så kun første omgang på flyplasse Endret 16. desember 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Synes synd på Torres, blir for alene mot Ferdinand og Vidic. Kuyt er mest opptatt av å springe rundt som en hodeløs kylling kan det virke som. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Frustrerende kamp, vi har alle muligheter til å avgjøre dette, men vi klarer det ikke likevell. Sliter med inleggene og å skape noe som helst foran mål. Riise og Mascherano er våre beste spiller. Men det er umulig å svelge skuffelsen etter en kamp vi til de grader burde vunnet, hvis vi hadde spilt slik vi kan forvente. Gratulerer Man U! Endret 16. desember 2007 av Termometer Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Synes synd på Torres, blir for alene mot Ferdinand og Vidic. Kuyt er mest opptatt av å springe rundt som en hodeløs kylling kan det virke som. Ja, samtidig som han ikke får NOE å jobbe med fra resten av laget heller. Og han ble såpass godt passet på av forsvaret, spesielt Rio som var god i dag, at han ikke greide å gjøre stort alene heller, hadde også noen kjipe første-toucher som ødela noen muligheter. Kjedelig for Torres, men han kommer sterkt tilbake så tenker ikke så mye på det. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Dårlig kamp fra vår side, virket som vi hadde litt for mye respekt for Man Utd. Synes de fikk de tre poengene helt fortjent jeg. De var effektive, - det var ikke vi. Angående Torres kommer han sterkt tilbake Gratulerer Manchester United! Endret 16. desember 2007 av Alastor Rester etter opprydding fjernet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Solbriller og solfaktor er nødvendig om du tar ferien i mer solrike strøk. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Litt trolling og innlegg relatert til dette er sletta. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Og mer trolling slettet..denne gang har vi startet med advarsler og utestengelser. Flinkiser! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kom nettopp hjem fra Bergensflyet, og så at vi tapte. Hvordan gikk kampen for seg? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Kom nettopp hjem fra Bergensflyet, og så at vi tapte. Hvordan gikk kampen for seg? - Torres var usynlig - Rio eide The Kop ved å kjefte på dem - United var nærmere 0-2 enn Pool var nærme 1-1 - Pool-supportere mener Liverpool eide kampen, men punktet over viser jo at det er helt feil. - Hargreaves og Anderson eide "best midfield in the world." - Which makes Hargy / Anderson "the best midfield in the world" ? - Ronaldo var usynlig - Osv. - Oshea kom inn på overtid men skuffa. EDIT: Jo glemte det viktigste punktet: - Verdens beste supportere ble eid av Red Army på tribunen! (Som vanlig?) Endret 16. desember 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå