Mrpusten Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 banansplitt! hold den stygge kjæften din! Se statistikken da! seriøst fullstending rundkjørt! Men så er det en brannskada mongo som guller! Mest ufortjente seieren på 200 år! Sier bare at taperunited ikke er god nok til å vinne en real kamp mot pool, men GULLE ! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Takk for kampen gutta. 3 viktige poeng til Old Trafford fra Anfield gjør alltid like godt. Men dere kan vel trøste dere med at det var mer fortjent i år enn ifjor...? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Faen da, ikke synk ned på noen av deres nivå. Det er ingen tjent med. Kampen er spilt, endte som den endte, la dem glede seg over det selv om noen ikke greier unngå å trolle. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg sanser negativ energi her i leiren Good game, anyways. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 banansplitt! hold den stygge kjæften din! Se statistikken da! seriøst fullstending rundkjørt! Men så er det en brannskada mongo som guller! Mest ufortjente seieren på 200 år! Sier bare at taperunited ikke er god nok til å vinne en real kamp mot pool, men GULLE ! Nei, huff, for vi har ikke vunnet 6 av de 7 siste kampene i ligaen mot Liverpool. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 banansplitt! hold den stygge kjæften din! Se statistikken da! seriøst fullstending rundkjørt! Men så er det en brannskada mongo som guller! Mest ufortjente seieren på 200 år! Sier bare at taperunited ikke er god nok til å vinne en real kamp mot pool, men GULLE ! Hohoho. Noen er i dårlig humør etter kampen ja. Slike uttalelser som at det er så ufortjent som det, blir da å ta litt hardt i. Men ok. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Når vi har vunnet 6 av 7 siste oppgjør, ser jeg ikke helt hvordan du kan si at dere er bedre enn oss? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg syns jeg hører missunelse jeg mrpusten Ikke begynn å grin da Kampen ende 0-1, så respekter det. United hadde full kontroll, og United var mere effektiv enn L'Pool. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det var noe forbanna dritt at vi ikke klarer å sette noen av sjansene vi får, mens United scorer på sin første sjanse. Men det er jo ikke akkurat overraskende at det skjer, slik har det stort sett vært i tilsvarende oppgjør de siste årene. Torres som mange trodde skulle gjøre forskjellen denne gangen, var stort sett usynlig i hele kampen, og Kewell som bl.a. jeg hadde forhåpninger til, var bare frustrerende å se i dag. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 se på hvordan dere har vunnet da... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 banansplitt! hold den stygge kjæften din! Se statistikken da! seriøst fullstending rundkjørt! Men så er det en brannskada mongo som guller! Mest ufortjente seieren på 200 år! Sier bare at taperunited ikke er god nok til å vinne en real kamp mot pool, men GULLE ! Hahah. Skapte Liverpool egentlig sjanser? Var vel Van der Sar som skapte sjansene for dere. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 I dag er det United som er det destruktive laget i det minste, uten at jeg skal ta fra dem at de forsvarte seg utrolig bra. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Driver å svelger nederlaget her nå, og må bare i god sportsånd si gratuleler med seieren Man. Utd-gutter. Dere hadde et mye bedre dag på bana. Veldig gode defensivt og heller ikke dårlige på midtbana. Vi hadde ikke gode nok innlegg, og det var nesten ingen avslutninger som gikk på mål. Gratulerer igjen. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ikke kom her å si at united hadde kontroll raste! til tider fullstendig kaos! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Gutter, det er lov å diskutere, men innlegg som går over stokk og stein slettes for fote. 3 innlegg er borte til nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jeg kommer hit når jeg vil og sier hva jeg vil, men du! Ikke drit deg ut. United var effektiv, og dem greide å sette sin første mål i kassa. Det er jo kun en ting det heter det. Endret 16. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 se på hvordan dere har vunnet da... Merkelig hvordan united har flaks hver eneste gang. Rett og slett merkelig..... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 se på hvordan dere har vunnet da... Merkelig hvordan united har flaks hver eneste gang. Rett og slett merkelig..... Ja, ikke sant? Rart at Benitez har aldri vært med og vunnet over United da Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Takk, det gjør det lettere å ikke mislike deg. Gleder meg til neste gang. Det er noe helt spesielt med de kampene her. Jeg sitter å har ekstrem mageknip hele kampen og hjertet slår altfor fort. Mrpusten, vær så snill og skån deg mot deg selv, og din fremtid. Endret 16. desember 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå