Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi kommer aldri til å få Torres. Hadde ikke vært dumt, men kommer ikke til å skje..

7285228[/snapback]

Fordi han koster 550mill? :p

7285303[/snapback]

Ja blant annet.. :p

Edit: SasaB: Vi skal ha nytt stadion og greier, så jeg har hvertfall fått inntrykk av at det ikke blir så mye på spillere. Hvertfall ikke 550mill. på en spiller.. Tviler på at Torres ønsker seg til klubben uansett..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Vi har pengene ;)...

Men styret nekter. Noen som blir med på en demostrasjon?

7285352[/snapback]

haha, jeg ser det for meg:

"Dear Rafael Benitez and the Liverpool Football Club

We demand that you buy lots of expensive players.

Best regards

Hardware.no's finest."

Endret av danno_O
Lenke til kommentar
Vi har pengene ;)...

Men styret nekter. Noen som blir med på en demostrasjon?

7285352[/snapback]

haha, jeg ser det for meg:

"Dear Rafael Benitez and the Liverpool Football Club

We demand that you buy lots of expensive players.

Best regards

Hardware.no's finest."

7285615[/snapback]

Så kan dere legge med at dere har denne karen...

Torres hører til i United, vi skal ha han.

Lenke til kommentar
Liverpool e best :love:  kommer alltid te å digga dåkke, har ALLTID jort det, stå på=D

7286106[/snapback]

Jaa vel... Dette hadde noe med temaet vårt å gjøre...

Uansett hvis Chelsea eller Liverpool eller et annet lag blir det ikke trygt å gå inn tråden deres. Men hvem er fin å kjøpe da?

Liverpool har jo en del stjerner og nye vil ikke skade. Vi har:

-Steven Gerrard<-mannen som scorer slik at man får frysninger

-Xabi Alonso<- en fin spiller som kan jobben sin

-Garcia<-en av verdens beste vinger og mannen er fra Chile

-Riise<- en blære IRL, men på banen... en annen sak

-Crouch<-en god spiss som kan score vakkert

-Fowler<-en legende som er blitt gammel, men er fremdeles stabil

-Dirk Kuyt<-scorer jevnt og trutt

Kan et annet lag stille med dette?

I mine øyne så har Liverpool noen av verdens beste spillere

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Selvsagt kommer Benitez til å bli sparket dersom det fortsetter slik og vi ender så langt nede som vi gjør nå, når dere sier det påpeker dere bare det helt åpenbare. Men hva er sjansene for at det fortsetter? Vi hadde en laber start i fjor også, og kom tilbake. Jeg føler meg rimelig trygg på at vi tar en CL-plass, altså topp 4, men jeg er usikker på hvilken plassering, dog tror jeg vi skal si oss fornøyd med 3. eller 4. plass slik sesongen har utviklet seg nå. Å sparke Rafa er ikke løsningen, utrolig hvordan alle skriker på trenerskifte automatisk dersom man går noen kamper uten å ta noe særlig poeng. Det man heller må gjøre er, er å få en bredere stall og få inn 2-3 klassespillere som går rett inn på laget. Vi er litt for sårbare for tiden, selv om vi på papiret har et svært godt lag. Vi må også finne ut hvorfor ting går som de går i Liverpool, for det er ikke bare i år sesongstarten har vært skuffende, dette skjer HVERT år!

Å sparke Rafa før sesongslutt, vil jeg si er en enorm tabbe. Vi vet hvilke kvaliteter Benitez besitter, og vet hva han kan gjøre med laget. Så må vi bare få se og kommet i skikkelig form. Ved sesongslutt kan man heller evaluere sesongen og deretter komme til en konklusjon, men med mindre Liverpool haver bak 5. plass vil jeg si at dette er ganske meningsløst.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor de ikke kjøper noen spillere av klasse? kjøper kun middels kjente spillere, som får spille en kamp i ny og ne. Er fornøyd med kuyt, og tror jeg kan bli fornøyd med pennant og, hvis benitez snart begynner å bruke han mer.

Lenke til kommentar

Enig der Hewitt. Er desverre slik at man altfor ofte begynner å henge ut treneren. Jeg er redd for at sjansene er ganske store for at Rafa får sparken om det fortsetter slik. Som jeg sa tidligere her, så synes jeg spillerne burde få mer av skylda. Kan også være en idè å få inn et par-tre klassespillere til ja. Mener også mye av skylda her ligger på forsvaret. Rett og slett slurv i forsvaret. Ser gang på gang markeringssvikt på dødballer, og noen ganger virker det ikke som forsvaret henger med i det hele tatt. Agger er god og fremtiden i forsvaret. Riise klarer seg relativt bra. Hyypia begynner å bli dårligere nå. Carra og Finnan begynner å bli gamle, men de holder hvertfall koken en stund til.

Edit: Omformulere litt. Det er så klart hele laget som må ta i et tak på dødballer og slikt, men på det rene spillet og kontringer og greier mener jeg det virker som forsvaret er litt på etterskudd hele tiden. Hva skjedde egentlig med defensive Liverpool som var så sikre bak at det ikke var mulig å score på?

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Er for så vidt enig i at det er dumt å skylde på treneren / manageren straks det går dårlig. Men til mitt forsvar, så har vel jeg vært en av få som har vært skeptisk til Benitez nesten fra første stund. Når Liverpool handler inn spillere, har det ofte blitt sagt at det viktigste er å finne "sultne" spillere - ikke nødvendigvis kjente stjernespillere. Det synes jeg i grunn er et fornuftig resonnement, derfor var jeg f.eks. bare glad for at de ikke valgte Luis Figo i sin tid. Men kanskje man også burde stille samme kriterium til en trener? Og i så fall er jeg ikke sikker på at Benitez er den rette.

Når det går dårlig på banen, må selvsagt spillerne ta stor del av skylda også. Men når manageren rullerer såååååå mye på laget hele tiden, burde det da være innlysende at laget ikke kan bli så bra samspilt heller! Så Benitez er i alle fall ikke uskyldig for de dårlige tidene...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Personlig liker jeg Benitez, han har gjort mye bra for laget,. Husk hvordan vi slet under før Rafa, med mange dårlige og franske kjøp.

Rafa har tross alt vunnet de fleste hjemmekampene,men har altif hatt problemer på Bortebane. hade det både i fjor og året før der.

Med Rafa har liverpool blitt et cup-lag(noe som kan ha med Chelseas Ruser å gjøre)og Liverpool har vel vunnet minst et trofe hvert år,noe som egentlig ikke er dårlig i seg selv.

03\04-Ligacupen...der vi slo Man Und

04\05-champiosn league(fer svarte:D) og finale i ligacupen mopt chelsea

05\06-Fa-cupen

vi er nå i kvarten i både cl og ligacupen.. og vi er vel bare 6-7poeng unna 3 plass...(tror jeg)

så jeg tror (og håper) at Benitez blir

men jeg er realist,ingen cl,ingen rafa

Lenke til kommentar
Garcia er da vitterlig spanjol!

7286300[/snapback]

Jeg glemte meg. Garcia er spanjol, mens Speedy Gonzales er fra Chile... :blush:

Uansett så har vi mange gode spillere;her er hele laget:

Jerzy Dudek

Steve Finnan

Sami Hyypiä

Daniel Agger

John Arne Riise

Harry Kewell

Steven Gerrard (kaptein)

Robbie Fowler

Luis García

Mark González

Fábio Aurélio

Xabi Alonso

Peter Crouch

Jermaine Pennant

Craig Bellamy

Dirk Kuyt

Mohamed Sissoko

Jamie Carragher

José Reina

Paul Anderson

Stephen Warnock

Gabriel Paletta

Boudewijn Zenden

Danny Guthrie

Adam Hammill

Lee Peltier

Craig Lindfield

Stephen Darby

David Martin

James Smith

Også er det lån:

Scott Carson (Charlton - til juni 2007)

Florent Sinama-Pongolle (Recreativo Huelva - til juni 2007)

Darren Potter (Wolverhampton Wanderers - til juni 2007)

Salif Diao (Stoke City - til januar 2007)

Djibril Cissé (Marseille - til juni 2007)

Anthony Le Tallec (til juni 2007)

Danny O'Donnell (Crewe - til desember 2006)

Sånn da trenger jeg ikke å skamme meg.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...