Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

... eller kanskje dette vil være Kewell's store kamp... :hmm:

 

I mine øyne en spiller mange undevuderer ! Har det meste av kvaliteter og den venstrefoten er det søren klype meg futt i. Det at Harry trives i slike kamper, uroer meg en smule... Torres også for den saks skyld, vi så jo alle hva fyren gjorde mot Chelski (en match jeg nesten hadde litt vondt av pool, for makan til møkka dommer skal man lete etter!)

 

Uavhengig av skader så er dette Liverpool laget jeg hadde fryktet mest.

 

Reina

 

Finnan, Agger, Carra, Riise

 

Mache

 

Babel, Gerrard, Alonso, Kewell

 

Torres

 

Med slike sentrale midtbanespillere, vil garantert en Torres (som er sjelden vare og som fint kan jobbe alene på topp iform av teknikk, hurtighet og footy-smartnes ala løp) få gode og kreative passninger fra spess Steven og Alonso, men også de andre. Kewell og Babel har masse fart og er begge giftige avsluttere = farlig kombinasjon.

 

Eneste er evt Pennant inn for Babel, da. Husker jeg så endel av sistnevnte i Ajax og er imponert. Virker også som han har tatt steget fra æresdivisjon, så dere har nok gjort enda et råkjøp der.

 

Benitez er det beste som har skjedd Liverpool i moderne tid. Dessverre vil noen si, men a big hail to a gjevnere liga og flere krydder-gutter som Torres. Før var det boring å se Liverpool, med Crouch og Kuyt på topp, slik er det ikke lengre.

 

Litt skryt fra meg i kveld. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nettopp det som er problemet, ofte er det ikke diskusjoner av noe slag, det er bare drittslenging og/eller godsnakk om sitt eget lag om hverandre. :p Men men, sånn er vel supporterlivet. Er enig i at det er veldig mange kommentarer her fra Man Utd-folk som er veldig unødvendige, samtidig som noen av våre egne også av og til er unødvendig innom Man Utd-tråden (det tror jeg er noe vi alle kan bli flinkere til, nemlig å holde oss unna rivalenes tråd når det er unødvendige kommentarer), men jeg er tilhenger av at disse trådene skal være fritt og at også Man Utd-supportere skal være velkomne til å diskutere her, det er bare postene med drittslenging, provosering og trolling som må bort.

Lenke til kommentar

Neida. Som sagt, enhver saklig kommentar, diskusjon og selvfølgelig noen kommentarer med litt glimt i øyet (det er tross alt en del av rivaliseringen) er, for min del hvert fall, hjertelig velkomne. Som sagt i forrige post er jeg veldig for at våre to tråder skal være helt åpne og frie også for rivaler, så lenge nivået på postene ikke når bunnen. Men jeg synes tilsiktet provosering og trolling er noe alle kan holde seg for god for, det fører ingenting med seg.

Lenke til kommentar
"Dere United-supportere er så teite når dere sier at vi bruker 'verdens beste' på alt mulig om Liverpool, vi bruker det jo aldri!"

 

Om jeg ikke husker feil hadde vi like få innslupne mål, så da lurer jeg på hva du baserer den uttalelsen på? Hvorfor skal vi innrømme at deres forsvar er bedre når de for faen ikke er det? Sier jo seg selv at det er vanskeligere for et forsvar når resten av laget satser på mål, mål og flere mål. CarrAGGER er gode de, men Rio/Vidic utfyller hverandre bedre.

 

Giggs middelmådig? Du er så fantastisk latterlig at jeg blir irritert. Giggs kan storspille, noe han gjorde forige sesong, og som vi har sett i noen kamper denne sesongen. Nå ser han jammen meg ut til å være på vei til storformen igjen. Å si at Liverpool leker seg med vår midtbane er bare latterlig. Gerrard vs. Scholes kan diskuteres jo, men etter min mening har Scholes et høyere toppnivå, men Gerrard er mer stabil, ergo Gerrard vinner den kampen 1-0.

 

Dere sier jo hvert eneste år at dere har like godt eller bedre lag enn oss. Men hvert år viser ligaplasseringen noe helt annet.

 

1. Finn meg en keeper i verden som har betre redningsratio enn Reina på straffer? Jeg sier ikke: "Reina er verdens beste på strek, Reina er verdensbeste på utspill, Reina er verdens beste i feltet". For det vil være løgn, men verdensbeste straffekeeper mener jeg bestemt at han her. Det året han kom fra La Liga hadde han en helt utrolig rekord og ingen var betre enn han det året i La Liga, nekter å tro at noen i verden var det heller. Hadde jeg vert en typis Man U supporter (som deg selv) så ville jeg selvsagt brukt så få ord som "Reina er verdensbeste keeper".

 

2. Liverpool sitt A-FORSVAR slapp inn gjennomsnittlig minst mål ifjor. På slutten spilte vi med Hyypia, Insua osv, og slapp inn mange mål. Dermed endte vi opp med like mange som Man U. Men Finnan-Carra-Agger-Riise slapp inn klart minst mål. "CarrAGGER er gode de, men Rio/Vidic utfyller hverandre bedre." Vil ikke direkte nekte på den nei. Men Finnan-Carra-Agger-Riise fungrerer forsatt betre enn Neville-Vidic-Rio-Evra. Godt mulig akruatt det sentrale i forsvaret derers er mer samstemt. Og jo, de er nok det. Men med en gang en av dem må ut ser du hvor ustabilt forsvaret blir.

 

3. Giggs kommentare bør jeg vell muligens roe litt ned, men skal vi følge utsagnene til mange av United supporterne omkring er jo han forsatt PL's beste. Giggs var god, han er god, men han har iår og slutten av fjoråret IKKE vert i nærheten av PL's beste eller sitt gamle seg. Eneste grunnen jeg ser til at Giggs spiller noelunde fast enda er at Nani ikke har overbevist. Men for all del, Giggs er en helt, en legende, men ingen vil snakke om 07/08 sesongen hans om 10 år.

 

Scholes vs Gerrard er muligens en værre diskusjon enn Lampard vs Gerrard, og jeg ble faktisk litt imponert over at du skriver 1-0 til Gerrard. Personlig kan jeg innrømme at jeg har enorme supporter-briller på da jeg sier at Gerrard er "betre enn Scholes". Scholes hadde ifjor når han komme igjen en enorm sesong avslutning, men iår har han slitt med skader o.l. Scholes er som Giggs en legenden, men begynner å dabbe av etter min mening. Forsatt glad han ikke spiller idag, for han kan fort putte ettpar mål fra 25+ meter.

 

4. Liverpool snakker alltid om neste sesong ja, og ender alltid opp med å skuffe. Men Rafa Benitez holder på med noe bra her. Han har fikset den største mangelen vår, en goalgetter, han jobber helt sikkert med å fylle hullene på vingene våre også. Jeg mener at dagens Liverpool lag er på nivå med Man Utd laget. Men jeg vil ikke rope seriegull enda fordiom, United er mye mer erfarne og stabile. Ferguson har forsatt mer å gå på enn Benitez, men jeg tror at Liverpool fort kan klartre forbi United om ettpar sesonger, og med flaks og Gerrard-Torres i form, allerede iår.

 

Får heller ta beklage mitt mer spontane utbrudd inattestimene.

 

Ja. Synes det passet litt i dag.

 

Sinnsykt fint. Det skal du ha. Måtte lagre den på PCen^^

Lenke til kommentar
Neida. Som sagt, enhver saklig kommentar, diskusjon og selvfølgelig noen kommentarer med litt glimt i øyet (det er tross alt en del av rivaliseringen) er, for min del hvert fall, hjertelig velkomne. Som sagt i forrige post er jeg veldig for at våre to tråder skal være helt åpne og frie også for rivaler, så lenge nivået på postene ikke når bunnen. Men jeg synes tilsiktet provosering og trolling er noe alle kan holde seg for god for, det fører ingenting med seg.

 

 

Enig med deg :)

 

 

Tror det er viktig at man setter en liten ;) bak slike usaklige kommentarer...

 

 

 

Nå er det snart kamp her altså

Lenke til kommentar
Nærmer seg kamp!

Håper på dette laget:

------------ Reina

Arbeloa - Carra - Hyypia - Riise

Gerrard - Mascherano - Lucas - Kewell

Torres - Babel

 

2-0 :)

Torres y Gerrard!

 

 

Kan du utdype hvorfor du vil ha dette laget??

 

Reina - Fordi han er vår kalrt beste keeper.

Arbeloa - Finnan er ute av form, og Arbeloa har virkelig blomstret i det siste. Tror han kan gjøre det bra mot Giggs/Ronaldo.

Carra/Hyypia - Agger forsatt ute, og alternativet er Hobbs. Sier vell sitt.

Riise - Har vert bortimot feilfri sine 3 siste kamper. Er i storslag. Og er alltid god i toppkamper.

 

Gerrard - Har selvsagt lyst å ha kapteinen sentralt, men tror laget vil tjene på å ha kapteinen i en fri rolle på høyrekanten. Eventuelt Gerrard inn for Lucas og Benayoun inn.

Masche - Terrieren vår. Trenger vell ikke forklaring.

Lucas - Lucas er fantastisk, han har det som trengst for å klar seg sentralt idag. Tror vi tjener på å ha Lucas sentralt og Gerrard på vingene istedefor Gerrard sentralt og Benayoun på vingenen. Lucas er jo tross alt Brasils svar på Gerrard :)

Kewell - Vår beste venstreving.

 

Torres - Vell...

Babel - United sitt størsteproblem er mot raske spisser. Tror Babel og Torres kan finne det lille bakrommet som kommer. Kuyt er alternativet, og bør kanskej starte pga sin arbeidsvilje. Men vi er på hjemmebane, og bør starte med våre 2 mest målfarlige spisser.

 

Forstår at folk reagerer da jeg putter Gerrard på ving, men synst ikke Benayoun er god nok defansivt da vi spiller mot vinger som Ronaldo. Håper på dette laget, men tror ikke vi får se det. Tror det blir med Kuyt og Benayoun istedeofr Lucas og Babel.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Laget er det samme fra tirsdag.

 

Reina

Arbeloa - Carragher - Hyypiä - Riise

Voronin - Gerrard - Mascherano - Kewell

Torres - Kuyt

 

Et godt lag, selv om jeg er noget skeptisk til Voronin på kanten der. Håper han greier seg bra. Også overraskende å se Pennant på benken! Trodde ikke han var klar igjen før på nyåret jeg ..?

 

Edit:

Hmm, er det Canal+ som føkker nå? Liverpool.no melder at Benayoun starter, og det var jo han som startet på høyrekanten i midtuka ... Tror Canal+ må ha tatt feil. Ifølge Liverpool.no er Pennant heller ikke på benken.

 

Edit 2:

Jupp, det er Canal+ som føkker. Voronin starter ikke og Pennant er ikke på benken, det hadde jo vært en stor overraskelse for det har jo ikke vært snakket om det i det hele tatt.

 

Fra Liverpoolfc.tv:

Liverpool team in full: Reina, Arbeloa, Riise, Hyypia, Carragher, Mascherano, Gerrard, Benayoun, Kewell, Torres, Kuyt. Subs: Itandje, Babel, Crouch, Aurelio, Lucas.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...