Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er faktisk den første kampen mot Man U på lenge jeg på forhånd kan si med hånden på hjertet at jeg tror vi vinner. Utrolig deilig følelse.

 

 

Men en falsk følelse??

 

Jeg er positiv, men like usikker som vanlig. Dette kommer uansett til å bli tett og morsomt.. satser på vår 12. mann

Du tenker på den 12. mannen som ble utsunget av Red Army i tilsvarende oppgjør forige sesong? :)

 

Hvordan var det igjen, Liverpool har ikke scort mot United på de siste 5-6 oppgjørene eller no?

Lenke til kommentar
Du tenker på den 12. mannen som ble utsunget av Red Army i tilsvarende oppgjør forige sesong? :)

 

Hvordan var det igjen, Liverpool har ikke scort mot United på de siste 5-6 oppgjørene eller no?

 

 

De ja!!

 

du har vel kanskje hørt de før?? tyder på det!!

 

vi får se i morgen :)

 

Det er en grunn til at Henry og Wenger har sagt det de har sagt om de. OG hvis du ser på youtube så vet du jo hva de står for :)

 

så Jepp...

 

Gleder oss til i morgen...

Lenke til kommentar
Du tenker på den 12. mannen som ble utsunget av Red Army i tilsvarende oppgjør forige sesong? :)

 

Hvordan var det igjen, Liverpool har ikke scort mot United på de siste 5-6 oppgjørene eller no?

 

 

De ja!!

 

du har vel kanskje hørt de før?? tyder på det!!

 

vi får se i morgen :)

 

Det er en grunn til at Henry og Wenger har sagt det de har sagt om de. OG hvis du ser på youtube så vet du jo hva de står for :)

 

så Jepp...

 

Gleder oss til i morgen...

Jeg har hørt om dem ja. De er jo tross alt verdens beste supportere, med verdens beste stemning på verdens beste stadion da. Det skulle jo bare mangle med verdens beste lag som har verdens beste spiller i hver eneste posisjon. :)

Lenke til kommentar
ROONEY.

RONALDO.

ANDERSON.

TEVEZ.

 

Kan Liverpool stå imot denne utrolig sterke angrepskraften?

 

My guess prove that to be extremely wrong.

 

 

Anderson???

 

 

Vel.... Hehe.. Gutten har det i seg. Men vil ikke si at han skremmer meg!!

 

MEN DET ER NÅ!!! HAN blir nok en genial mann.. Men hyppia spiser slike til lunsj? og masch ler når han ser slike :)

 

Jeg har hørt om dem ja. De er jo tross alt verdens beste supportere, med verdens beste stemning på verdens beste stadion da. Det skulle jo bare mangle med verdens beste lag som har verdens beste spiller i hver eneste posisjon. :)

 

 

 

Der har vi alt i et nøtteskall...

 

 

Men det er sjelden at supportere fra to hat lag kan snakke seriøst sammen...

Lenke til kommentar

For å være ærlig tror jeg Torres, Gerrard og Kewell kommer til å bli farligere enn Ronaldo, Rooney og Tevez i morgen, men det har egentlig lite å si, for det kommer til å bli såpass jevnt vil jeg tro at hele laget må fungere. Både angrep, midtbane og forsvar. Dog vil nok kanskje midtbaneduellen bli den aller viktigste.

 

For øvrig er det jo ikke rart heller at Red Army gjør sin livs bortekamp gang på gang mot Liverpool. De kommer jo tross alt på stadion til supporterne som er verdenskjent for stemningen på stadion, og den siste til å hylle atmosfæren vår var jo Fergie himself som snakket om spillerne ikke måtte la seg skremme av atmosfæren osv, for da var alt gjort. De vil jo selvsagt synge som bare faen fordi kampen betyr mye for dem, og de har "respekt" (de viser det ikke dog) for Liverpools supportere. :)

 

Jeg gleder meg mer og mer nå. Men det blir en vanskelig kamp. Heldigvis har jo de fleste Man Utd-supportere her vært så kjepphøye at vinner vi blir det en dobbel seier når de kommer ned på jorda igjen og skal forklare tapet. Heck, jeg gleder meg. :D

Lenke til kommentar

Heh, trokke dere skal snakke om å være kjepphøye. Dere virker jo bombesikre på seier her hele gjengen, og snakker om "et par fra Torres og et par fra Gerrard." Akkurat det er jo bare helt latterlig, dere har jo glemt hvem dere møter. Nemlig et lag som på papiret skal slå Liverpool, men vi vet jo at alle, og særlig dette oppgjøret, lever sitt eget liv, så alt kan skje. Men nå skal vi huske på at vi har ekstremt godt tak på dere, og dere scorer veldig lite på oss.

Lenke til kommentar
et lag som på papiret skal slå Liverpool, men vi vet jo at alle, og særlig dette oppgjøret, lever sitt eget liv, så alt kan skje. Men nå skal vi huske på at vi har ekstremt godt tak på dere, og dere scorer veldig lite på oss.

Statistikk betyr ikke en dritt i slike kamper, så dere har ikke mere tak på oss enn vi har på dere.

Lenke til kommentar
Heh, trokke dere skal snakke om å være kjepphøye. Dere virker jo bombesikre på seier her hele gjengen, og snakker om "et par fra Torres og et par fra Gerrard." Akkurat det er jo bare helt latterlig, dere har jo glemt hvem dere møter. Nemlig et lag som på papiret skal slå Liverpool, men vi vet jo at alle, og særlig dette oppgjøret, lever sitt eget liv, så alt kan skje. Men nå skal vi huske på at vi har ekstremt godt tak på dere, og dere scorer veldig lite på oss.

 

 

Vel det er vel folk fra begge leire som er så sikre :)

 

Men På papiret så er det ikke enkelt å si hvem som bør vinne.

 

Men i disse kampene så er det GI **** mentalitet og blø for drakta som gjelder. og ettersom at vi faktisk for en gangsskyld er virkelig med så tror jeg dette blir en høyddare!

 

 

MEN DERE!!

 

På en Liverpool tråd, er det egentlig så "latterlig" at man tror på seier?? ER DET VIRKELIG DET!????

 

Nå har ikke jeg sett på Man utd tråden men har mine anelser om at det er det samme som går igjen der.

 

Så til deg MR.Banan vit hvor du er :) Men jeg "elsker" å diskutere med deg. Så lenge vi er litt seriøse da :!:

Lenke til kommentar
Heh, trokke dere skal snakke om å være kjepphøye. Dere virker jo bombesikre på seier her hele gjengen, og snakker om "et par fra Torres og et par fra Gerrard." Akkurat det er jo bare helt latterlig, dere har jo glemt hvem dere møter. Nemlig et lag som på papiret skal slå Liverpool, men vi vet jo at alle, og særlig dette oppgjøret, lever sitt eget liv, så alt kan skje. Men nå skal vi huske på at vi har ekstremt godt tak på dere, og dere scorer veldig lite på oss.

Jeg kan bare snakke for meg selv, hva andre sier er ikke noe jeg kan kontrollere, men jeg har hvert fall presisert flere ganger at det blir tøft og jevnt, men jeg har ALLTID troen på mitt eget lag, så folk som sier det blir umulig osv. ler jeg bare av. Statistikk er ikke noe jeg bryr meg om, for lagene er ikke de samme. Tulling og sånt må du ikke ta seriøst, for det er jo bare sarkastiske kommentarer tilbake til Man Utd-fansen som snakker om 4-0 og shit. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...