Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Da har jeg brukt de siste 24 timene på å lese Gerrards selvbiografi. 500 sider nesten non-stop. Har ikke sovet i natt.

 

Fikk boken til Jul ifjor, og den var lest ganske kjapt! Fantastisk bra bok som virkelig biter inn leseren.

Det du sier om at Gerrard har dårlig språk enkelte steder, jeg trodde / har lest at Gerrard bare har fortalt hva som skal stå i boken, så er det forfattere/skribenter som har skrevet selve boken?

 

Uansett likte jeg veldig godt måten den var skrevet på. De korte kommentaren, oppbyggingen med mye om barndommen hans, og forklaringen om Everton bilde osv.

 

Anbefales til ALLE Liverpool supportere! Tror faktisk jeg ska lese denne på nytt i romjulen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Ja, boken er vel et produkt av at Gerrard har vært i møter med forfattere som har skrevet boken, men den er veldig muntlig. Siden den er skrevet i jeg-form så er det ganske tåpelig om Gerrard ikke har hatt en stor finger med i spillet.

 

I begynnelsen står det: I'm grateful to Henry Winter of the Daily Telegraph and Paul Joyce of the Daily Express for listening to my story and recording it so faithfully.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Nå må jeg faktisk skryte litt av Benitez. Ifjor og året før ble han kritisert for få mål og en litt defensiv stil. Han svarte med å si at han spilte den fotballen laget var kapabel til, å når han eventuelt fikk et lag som kunne score mer mål ville det gjøre akkurat det (noe i den duren). Dette har han da bevist i år, selv om jeg mener det lå i laget ifjor å når de første 11 var toppet.

 

edit: Uff, ble litt kvalm.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nå må jeg faktisk skryte litt av Benitez. Ifjor og året før ble han kritisert for få mål og en litt defensiv stil. Han svarte med å si at han spilte den fotballen laget var kapabel til, å når han eventuelt fikk et lag som kunne score mer mål ville det gjøre akkurat det (noe i den duren). Dette har han da bevist i år, selv om jeg mener det lå i laget ifjor å når de første 11 var toppet.

 

Det må jeg bare quote, så unngår jeg at du sletter det :wee:

Lenke til kommentar

Helomvending i stadionsaken?

 

Dårlige tider i amerikansk økonomi kan medføre at Liverpools amerikanske eierne gjør helomvending i stadionsaken, og går for en langt billigere løsning.

 

Fra dette...

250707-newliverpool.jpg

Og tilbake til dette!

anfield_lfc_3_jul06.jpg

Skal ikke være mulig, hvor mye frem og tilbake det er med ny stadion.

Endret av Lfcr
Lenke til kommentar

det blir en kamp hvor en av lagene lykkest med alt og dermed blir det fort 3/4-0 til ett av lagene, jeg for min del håper det er United, men så klart kan det verste også skje. Har en del tro på at Anderson kan imponere i morgen. Tevez vil fortsette med blodslit og Rooney vil smelle inn minst 1. Drømmetanke, men jaja. Fungerer alt for United er Anderson, Tevez og Rooney mål veldig sannsynlig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...