Winydancer Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Da har jeg brukt de siste 24 timene på å lese Gerrards selvbiografi. 500 sider nesten non-stop. Har ikke sovet i natt. Fikk boken til Jul ifjor, og den var lest ganske kjapt! Fantastisk bra bok som virkelig biter inn leseren. Det du sier om at Gerrard har dårlig språk enkelte steder, jeg trodde / har lest at Gerrard bare har fortalt hva som skal stå i boken, så er det forfattere/skribenter som har skrevet selve boken? Uansett likte jeg veldig godt måten den var skrevet på. De korte kommentaren, oppbyggingen med mye om barndommen hans, og forklaringen om Everton bilde osv. Anbefales til ALLE Liverpool supportere! Tror faktisk jeg ska lese denne på nytt i romjulen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Ja, boken er vel et produkt av at Gerrard har vært i møter med forfattere som har skrevet boken, men den er veldig muntlig. Siden den er skrevet i jeg-form så er det ganske tåpelig om Gerrard ikke har hatt en stor finger med i spillet. I begynnelsen står det: I'm grateful to Henry Winter of the Daily Telegraph and Paul Joyce of the Daily Express for listening to my story and recording it so faithfully. Endret 15. desember 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Nå må jeg faktisk skryte litt av Benitez. Ifjor og året før ble han kritisert for få mål og en litt defensiv stil. Han svarte med å si at han spilte den fotballen laget var kapabel til, å når han eventuelt fikk et lag som kunne score mer mål ville det gjøre akkurat det (noe i den duren). Dette har han da bevist i år, selv om jeg mener det lå i laget ifjor å når de første 11 var toppet. edit: Uff, ble litt kvalm. Endret 15. desember 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Nå må jeg faktisk skryte litt av Benitez. Ifjor og året før ble han kritisert for få mål og en litt defensiv stil. Han svarte med å si at han spilte den fotballen laget var kapabel til, å når han eventuelt fikk et lag som kunne score mer mål ville det gjøre akkurat det (noe i den duren). Dette har han da bevist i år, selv om jeg mener det lå i laget ifjor å når de første 11 var toppet. Det må jeg bare quote, så unngår jeg at du sletter det Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det må jeg bare quote, så unngår jeg at du sletter det Hehe... Men det viser vel at Benitez har prøvd å finne ut hvordan han best kan benytte laget.. Og at han kanskje nå begynner å skjønne at det handler om Offensiv trygghet Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Helomvending i stadionsaken? Dårlige tider i amerikansk økonomi kan medføre at Liverpools amerikanske eierne gjør helomvending i stadionsaken, og går for en langt billigere løsning. Fra dette... Og tilbake til dette! Skal ikke være mulig, hvor mye frem og tilbake det er med ny stadion. Endret 15. desember 2007 av Lfcr Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Håper da ikke det. Liker mye bedre det spesielle designet, selv om det andre fungerer det også. Jævlig til vingling på disse amerikanerne. Ha det fett, Erlend! Misunner deg nå, savner byen! Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Liker også den med det spesielle designet. På den de tenker på nå har bare plss til 60. Men den første har plass til 76. Skulle tro dem "leker stadion bygging" Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jøss. De bruker jo mer tid og penger på arkitekter, enn de gjør på å få begynt og etterhvert fullført stadionet. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ja du sier noe der. Ting tar tid, det skal sies. Jeg trodde kanskje de hadde startet med og bygge, men neida. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ser ut at det blir rundt 70 000 seter. Likte spesielt setningen Perry kom med i slutten - Situasjonen på lånemarkedet har ikke påvirket vårt design, fremdriftsplaner eller gjennomføring av byggingen av vårt nye stadion. Prioriteringen har hele tiden vært å bygge et vinnerlag på banen, og alt annet blir rettet inn mot det, avslutter Parry. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Likte og den siste setningen når jeg leste det på Liverpool.no. 70 000 seter det blir konge. Endret 15. desember 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Håper en utbygning av stadion sørger for at jeg får sesongkort på den nye stadion. Kommer vel aldri til å kunne få det på Anfield ... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Liverpool - ManUtd 0-4 Rooney Tevez Anderson Anderson Kos dere imorgen da. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Liverpool - ManUtd 4-0 Rooney (og) Tevez (og) Anderson (og) Anderson (og) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 HEHE' good comeback! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Liverpool - ManUtd 0-4 Rooney Tevez Anderson Anderson Kos dere imorgen da. Tulling. Det går bare ut over deg selv. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ja for en vill gjetting foran en kamp er jo virkelig noe som blir holdt mot noen. 0-4 uansett vei er nesten like sannsynlig som 0-0 i denne kampen med tanke på hvordan begge lag fungerer foran mål i år. Selv om jeg tror vi får se et ganske defensivt United i morgen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 det blir en kamp hvor en av lagene lykkest med alt og dermed blir det fort 3/4-0 til ett av lagene, jeg for min del håper det er United, men så klart kan det verste også skje. Har en del tro på at Anderson kan imponere i morgen. Tevez vil fortsette med blodslit og Rooney vil smelle inn minst 1. Drømmetanke, men jaja. Fungerer alt for United er Anderson, Tevez og Rooney mål veldig sannsynlig Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Tipper det blir en ganske jevn kamp. Så når United vinner i morgen blir det trolig ikke med mer enn 2 mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå