Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit at Ronaldo har hatt for vane å virke usynlig i slike oppgjør, men det som er med Ronaldo er at han kan overraske alle, alltid. Det er aldri smart å ikke regne med Ronaldo, fordi han kan gjøre det utrolige når som helst.

Når det kommer til Rooney så er det vel sant at han ikke er storscorer, men nå har han da vært ekstremt uheldig med skader denne sesongen, og det er nok det som har gjort at han ikke har scoret mer, for han hadde vel 7(?) scoringer i 7(?) kamper på rad, noe som absolutt ikke er dårlig.

 

Når det kommer til kampen over-all er jeg litt skeptisk. Jeg tror kampen kommer til å bli mye som ifjor, og håper selvfølgelig det får samme utfallet. Gjør meg heller ingenting om Hargreaves er tilbake for oss og at Benitez stiller med Sissoko fra start.

Lenke til kommentar
Torres kommer nok til og fortsette med og score så lenge han er skadefri. Gerrard er jo og assistmannen vår :thumbup:

 

 

Som du sier, De er rett og slett i toppform nå:)

Håper så endelig at noen av dem sett den i helga!

Håper virkelig at Babel for starte, er den slaks spiller vi trenger i den kampen.

Lenke til kommentar
..Benitez stiller med Sissoko fra start.

Akkurat det bekymrer meg.

 

Samme her! Han suger så jævlig nå for tiden. Enig med deg Lfcr, Babel må få starte!

 

United skryter av Torres før kampen. Og av Liverpool generelt:

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1494261.ece

 

Hva synes dere om at "nicket" til Torres skal være "Ørnen"? Synes det var kult jeg da.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Tipper det kommer til å bli en jevn kamp, begge lag presterer godt, men vi har det lille ekstra foran mål og vinner 3-1.

 

 

Målscorere: Torres, Gerrard, Kuyt og for Man U: Rooney

Lille ekstra foran mål? Å det har ikke United? Vi har sluppet inn mindre og scoret mer. Spis ordene dine.

Lenke til kommentar
Lille ekstra foran mål? Å det har ikke United? Vi har sluppet inn mindre og scoret mer. Spis ordene dine.

Det er jo bare en spådom, jeez.

Mulig at dere er bedre offensivt på papiret og i statistikken, men vi har jo lov å håpe at vi trekker det lengste strådet? :)

Endret av danno_O
Lenke til kommentar
Uansett hvilken historie Ronaldo har i forhold til "slike" kamper frykter jeg ham mest av alle på United. Jeg trenger ikke ramse opp egenskapene hans, men jeg gjør det allikevel: playmaker, hurtig, fintesterk, målgiftig uansett situasjon.

Tro meg, dere vil ikke se snurten av Ronaldo.

Vi Får no sjå på det

Lenke til kommentar
Lille ekstra foran mål? Å det har ikke United? Vi har sluppet inn mindre og scoret mer. Spis ordene dine.

 

Ser ikke helt hva du reagerer på, det er som nevnt en spådom om hvordan jeg tror kampen kommer til å gå. Og jeg tror at vi i DENNE kampen kommer til å ha det lille ekstra foran mål, uavhengig av hva statistikken tilsier.

Lenke til kommentar
Kuyt scoret i sin første sesong i Premier League 14 mål - hvorav 12 av dem i ligaen. Men hovedegenskapen hans er arbeidsmoralen, herregud som han jobber. Har vært litt mer skuffende hittil i år, men har jo heller ikke spilt alltid. Scoret 3 mål i CL til nå i sesongen, kommer til å score mer. At han ikke var noen 20+ mål per sesong-spiss visste vi jo før vi kjøpte ham. Men ingen kan komme og si at resultatetene hans så langt er dårlige. Må huske på at arbeidsevnen hans scorer mange mål for oss også, selv om Kuyt ikke nødvendigvis er sist på ballen. Jeg nevner for eksempel selvmålet til Villa i sesongåpningen, hadde aldri skjedd uten Kuyt. Det jeg håper er at Torres og Kuyt skal utvikle et godt samarbeid, for så langt ser det ut til at de passer godt sammen. Begge jobber mye, men Kuyt er nok litt lenger tilbake på banen til tider og jobber mer overalt, mens Torres også jobber som en hest, men er lenger oppe i banen og er nok også en som kan skape mer alene enn Kuyt, samt han er nok mer notorisk målscorer enn hva Kuyt er. Sammen kan de bli et bra spisspar, hvis de får mulighet til det av Benitez så klart.

Kuyt scoret i sin første sesong i Premier League 14 mål - hvorav 12 av dem i ligaen, artig setning....PL er vell egentlig ligaen....haha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...