Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Farten til Rooney og Tevez er ikke akkurat noe jeg skjelver av å tenke på. Tevez er kanskje den treigeste spissen i PL og Rooney er ikke i form. Vi kommer til å slite mest på backene, bare vent og se.

enig.

 

Tevez har ikke spesielt bra toppfart og er heller ikke den beste avslutteren. Rooney gjør ofte feil valg og mister ballen ofte. Så spissene bekymrer meg ikke i det hele tatt. Men kantene derimot. Har Ronaldo og Giggs dagen skal vi jaggu slite hardt.

Lenke til kommentar

Spissene er absolutt i stand til å true oss, spesielt Rooney selv om han scorer lite så kan han gjøre ting, men ikke noe jeg frykter spesielt, det eneste må være om de kommer en-mot-en på Hyypiä, for han eier ikke fart i det hele tatt. Men jeg tror Carra kommer til å rense godt opp foran mål. Har Ronaldo dagen, så kan det bli farlig. Han må ikke få komme til i boksen - får han skutt blir det livsfarlig, får han sjansen til å falle så blir det også farlig. Masche og kanten må greie å stoppe ham effektivt før han får komme seg inn i boksen.

 

Jeg tipper 2-1 til oss, blir en jevn kamp med mye kriging og relativt lite målsjanser til å være disse to lagene. Er vel ikke heller høy odds på at det blir Torres og Gerrard som scorer. :p

Lenke til kommentar

Artig å se at flere Liverpool supportere ikke frykter duoen vår på topp. Må si jeg på andre siden frykter Torres, som ser bedre ut enn jeg hadde turt å håpe på. Må vel få gratulere L'pool med den fyren, et heftig kjøp! syntes det er slikt som gjør PL mer underholdene å se på, samt kryddrer til disse hatoppgjørene.

Lenke til kommentar
Spissene er absolutt i stand til å true oss, spesielt Rooney selv om han scorer lite så kan han gjøre ting, men ikke noe jeg frykter spesielt.

Rooney scorer lite? Fulgte du med før skaden?

Tja, nå er det vel ikke snakk om hvor mye han scorte før, men hvor mye han scorer nå og det er ikke altfor mye å skryte av..eller?

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til kampen jeg, kanskje jeg mister den siden jeg er i Bergen på den tiden. Men skal gjøre alt i min makt for å se den. Og måtte Torres, Kewell, og Gerrard vise at de er våre beste spillere.

 

Ronaldo blir jævlig farlig, sammen med headingene til Vidic. Kan fort bli farlig ved cornere. Rooney og Tevez er gode, men de skremmer meg ikke særlig mye. Skulle hatt Agger i denne kampen, i og med at Hyppiä er treig men satser på at Carra fikser det. Skogvokteren er praktisk å ha i lufta...

 

Satser på uavgjort, kanskje 2-2. Eller 2-1 til oss... Hvem vet :/?

Lenke til kommentar
Spissene er absolutt i stand til å true oss, spesielt Rooney selv om han scorer lite så kan han gjøre ting, men ikke noe jeg frykter spesielt.

Rooney scorer lite? Fulgte du med før skaden?

Nei, jeg følger ikke så voldsomt mye med på Rooney og Man Utd. Jeg snakker ikke ut ifra statistikk nå, men bare hva jeg føler. Jeg ser ikke på Rooney som spesielt målfarlig, men mer en som jobber jævlig og skaper sjanser for laget. Ser at han har scoret syv mål i år i alle turneringer, og det er jo for så vidt et helt greit tall. 14 mål i ligaen i fjor, greit det også. Men Rooneys egenskap er ikke å storscore, men å skape sjanser for seg selv og andre og jobbe hardt. For å si det slik - jeg blir langt mer redd når Ronaldo kommer nær målet, for han har nese for mål.

 

Edit:

Til sammenligning har Kuyt syv mål til nå i år og hadde 12 mål i ligaen i fjor. Jeg regner med at du ikke ser på Kuyt som spesielt målfarlig. :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Artig å se at flere Liverpool supportere ikke frykter duoen vår på topp. Må si jeg på andre siden frykter Torres, som ser bedre ut enn jeg hadde turt å håpe på. Må vel få gratulere L'pool med den fyren, et heftig kjøp! syntes det er slikt som gjør PL mer underholdene å se på, samt kryddrer til disse hatoppgjørene.

Er ikke som at vi ikke tror de kan gjøre noe, det vet vi jo, men mer det at vi frykter andre spillere mer enn spissene.

 

Og Torres bør dere frykte, jeg tror han scorer minst ett mål på søndag og kommer til å være et konstant uromoment. Beste kjøp vi har gjort på evigheter. :p

Lenke til kommentar

Drar på lørdag ja. Får ikke så mye tid i byen at det gjør noe, men det får jeg ta igjen ved en seinere anledning. Håper nå å få kjøpt litt drakter og kanskje nye fotballsko på lørdagskvelden da. Noen som er oppdatert på hvor lenge sjappene i byen er oppe? Kanskje mest aktuellt med JJB da.

 

Har egentlig en ganske god magefølelse for kampen også. Tror ikke 2-1 er et umulig resultat altså. Men er også en del av meg som tipper at det blir 1-1. Mange mål blir det hvertfall ikke.

Lenke til kommentar

Spissparet til Utd er en trussel. Det kommer dog an på hvilken dag sami og Carra har. Hvis carra bestemmer seg for å være vrang så er han det ;)

 

Men Ronaldo er jeg ikke redd for, som det sies fra begge leire så er han rett og slett dårlig i slike kamper... har vært ihvertfall ;)

 

det er på midtbanen dette blir avgjort...

 

Det kommer til å bli en veldig jevn kamp der sannsynligvis noe spektakulært avgjør..

 

kanskje det at Gerrard som vanlig filmer seg til straffe... Makan til unfair spiller skal man lete lenge etter!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Uansett hvilken historie Ronaldo har i forhold til "slike" kamper frykter jeg ham mest av alle på United. Jeg trenger ikke ramse opp egenskapene hans, men jeg gjør det allikevel: playmaker, hurtig, fintesterk, målgiftig uansett situasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...